Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusi Nhl liiga ideoita??

Vastaus: Uusi Nhl liiga ideoita??

Nyt on täynnä ja muistutuksena vielä runkosarja täytyy olla pelattuna viikon loppuun mennessä
 
Vastaus: Uusi Nhl liiga ideoita??

Miten noi pelaajavaihdot menee ? eihän niistä näy miten hyviä ne pelaajat on...
ja voin tässä päivällä nyt pelailla jos joku haluaa..
laittakaa vaikka yv:tä kun oon nyt tässä koneella.
 
Vastaus: Uusi Nhl liiga ideoita??

Miten noi pelaajavaihdot menee ? eihän niistä näy miten hyviä ne pelaajat on...
ja voin tässä päivällä nyt pelailla jos joku haluaa..
laittakaa vaikka yv:tä kun oon nyt tässä koneella.

Näkyy ne ku katot sieltä joukkueiden kokoonpanosta. PS jos joku haluaa vaihtaa Komisarekin johonki pakkiin niin laittakaa sinne ehdotusta.
 
Vastaus: Uusi Nhl liiga ideoita??

Tietty jos avais kaks samanlaista liigaa kun halukkaita tuntuis olevan.. sitten kun molemmat on pelattu loppuun niin vaikka molemmista liigoista 7 parasta pelais grande finale -liigan jonka voittaja olis sitten kunkku.. Tietty samanlailla tiukalla aikataululla että sais ne pelit joskus loppumaankin..?
 
Vastaus: Uusi Nhl liiga ideoita??

Tietty jos avais kaks samanlaista liigaa kun halukkaita tuntuis olevan.. sitten kun molemmat on pelattu loppuun niin vaikka molemmista liigoista 7 parasta pelais grande finale -liigan jonka voittaja olis sitten kunkku.. Tietty samanlailla tiukalla aikataululla että sais ne pelit joskus loppumaankin..?

Naah tuutte sitten ens viikol uuteen liigaan vai meinasko se lateksii järjestää tätä kuinka usein? Perjantaina starttaa taas kans mun järkkäämä viikonlopputurnaus, joten aavistus kärsivällisyyttä.
 
Vastaus: Uusi Nhl liiga ideoita??

Ilmeisesti huomenna on tän liigan deadline. En ikävä kyllä tänään pääse pelaamaan, mutta huomisen aikana varmasti kerkeisin pelaamaan loput runkosarjan otteluni, mikäli vaan arvon pelaajat, joita vastaan en ole pelannut, ovat paikalla.
 
Vastaus: Uusi Nhl liiga ideoita??

joo sama homma mulla. päivystin alkupäivän jos ois ollu miehiä paikalla ketä vastaan en oo pelannu mut ei näkyny:( ilmotelkaa vaikka tänne monen aikaan teille passaa pelit huomenna. tuun anoppilasta takasin aikasintaan n. klo 15.00 jälkeen.
 
Vastaus: Uusi Nhl liiga ideoita??

Millos anakonda on linjoilla? :p pitää pelaa liiga kunnial loppuu vaik pleijari paikat meni jo mun osalta.
 
Vastaus: Uusi Nhl liiga ideoita??

Noniin kertokaas ne ketkä ei vielä mua vastaan oo pelannu että monelta huomenna pelataan
 
Vastaus: Uusi Nhl liiga ideoita??

Koska on potkijaiset? Koska alkaa Pleijarit? Muutamalla tulee aika kiire pelata jos deadline on tänään.
 
Vastaus: Uusi Nhl liiga ideoita??

itellä pelaamatta 4 peliä mut en saa niitä pelattua ku ei miehiä paikalla ja pe-la päivystin melkeen koko ajan.bassoa nyt ei taija näkyäkkään mut muita vastaan voisin saada pelit pelattua. pelit pelaamatta anakonnaa, kohelopeteä, lateksii ja bassoa vastaan.
 
Vastaus: Uusi Nhl liiga ideoita??

nyt vielä porukkaa linjoille, saadaan pelit pelattua.. mulla 5 peliä pelaamatta, basso tuskin enää linjoille ilmaantuu..
 
Vastaus: Uusi Nhl liiga ideoita??

Nyt olisin linjoilla jos kohelopete, rasputin, anakonna tai basso tulis viel pelaamaa loput pelit mua vastaan
 
Vastaus: Uusi Nhl liiga ideoita??

En oo linjoille tänään oikein selvinnyt ja mulla taitais 3-4 peliä olla viel jäljellä, eli tuleeko lisäaikaa pelata tän yön ja huomisen aamupäivän aikana vai potkitko pihalle? Lähinnä vaan kiinnostaa, että kannattaako edes vaivautua yrittämään pelata noita pelejä alta pois.

Edit: Poistan itse itseni liigasta niin ei tarvitse muiden ainakaan mua odotella. En olis kyl kauheasti enää muutenkaan jaksanut pelailla.

Edit2: Vai poistanko vai voinko pelata nuo kaksi jäljellä olevaa huomenna? (Bassoa tuskin tullaan näkemään).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Uusi Nhl liiga ideoita??

En oo linjoille tänään oikein selvinnyt ja mulla taitais 3-4 peliä olla viel jäljellä, eli tuleeko lisäaikaa pelata tän yön ja huomisen aamupäivän aikana vai potkitko pihalle? Lähinnä vaan kiinnostaa, että kannattaako edes vaivautua yrittämään pelata noita pelejä alta pois.

Edit: Poistan itse itseni liigasta niin ei tarvitse muiden ainakaan mua odotella. En olis kyl kauheasti enää muutenkaan jaksanut pelailla.

Edit2: Vai poistanko vai voinko pelata nuo kaksi jäljellä olevaa huomenna? (Bassoa tuskin tullaan näkemään).

vieläkö tähä aikaan jaksat ottaa mua vastaan? ei taideta olla vielä pelattu?
 
Ylös Bottom