Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Miten noi pelaajavaihdot menee ? eihän niistä näy miten hyviä ne pelaajat on...
ja voin tässä päivällä nyt pelailla jos joku haluaa..
laittakaa vaikka yv:tä kun oon nyt tässä koneella.
Tietty jos avais kaks samanlaista liigaa kun halukkaita tuntuis olevan.. sitten kun molemmat on pelattu loppuun niin vaikka molemmista liigoista 7 parasta pelais grande finale -liigan jonka voittaja olis sitten kunkku.. Tietty samanlailla tiukalla aikataululla että sais ne pelit joskus loppumaankin..?
onko täynnä tää vielä?
Millos anakonda on linjoilla? pitää pelaa liiga kunnial loppuu vaik pleijari paikat meni jo mun osalta.
Koska on potkijaiset? Koska alkaa Pleijarit? Muutamalla tulee aika kiire pelata jos deadline on tänään.
En oo linjoille tänään oikein selvinnyt ja mulla taitais 3-4 peliä olla viel jäljellä, eli tuleeko lisäaikaa pelata tän yön ja huomisen aamupäivän aikana vai potkitko pihalle? Lähinnä vaan kiinnostaa, että kannattaako edes vaivautua yrittämään pelata noita pelejä alta pois.
Edit: Poistan itse itseni liigasta niin ei tarvitse muiden ainakaan mua odotella. En olis kyl kauheasti enää muutenkaan jaksanut pelailla.
Edit2: Vai poistanko vai voinko pelata nuo kaksi jäljellä olevaa huomenna? (Bassoa tuskin tullaan näkemään).