Ei tässä enää itsekään tiedä mitä uskoa. Tuo "peli julkaistaan Revolutionille" on niin harhaanjohtava lausahdus.
Siis Legend of Zelda: Twilight Princess julkaistaan normaalilla 8cm mini-DVD-levyllä. Sen levyn voi iskeä GameCubeen ja pelata tippa terskan päässä uutta Zeldaa. Mutta sen saman levyn voi iskeä MYÖS Revolutioniin, jolloin peliä voi pelata Revolutionin uudella ohjaimella. Se ei vaikuta grafiikkaan tai peliin mitenkään muuten kuin että ohjaustyyli vaihtuu.
Noin minä olen asian ymmärtänyt. Minun mielestäni on väärin sanoa, että Zelda julkaistaan Revolle. Zeldaa vaan voi pelata myös Revolla, ihan niin kuin kaikkia muitakin Gamecuben pelejä. Zelda vain ainakin näillä näkymin taitaa olla ainoa, jota voi pelata Revon ohjaimella (sääli, Metroid Primet olisi ollut hieno pelata tuolla kapulalla). Mutta aika näyttää, onhan Nintendolta vielä paljon salaisuuksia paljastamatta. Kenties yksi niistä on se, että muitakin Gamecuben pelejä voi pelata Revon ohjaimella, tai se, että Zeldasta julkaistaan myös erikseen versio Revolle, jossa on sitten parempi grafiikka.