Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Hyviä GC/GBA-pelejä on niin älyttömän paljon että varmaan pelattavaa löydät. Kurkkaa vaikka GameFAQsiin ja katso tuleeko äitiä ikävä.MEW89 sanoi:Minäkun olin suunitellut että pelaan loppu vuoden tätä kun ei muuta ollut tulossa...nyt ei ole mitään tekemistä koko vuonna, ellei joku osaa suositella hyvää gc/gba peliä.
MEW89 sanoi:Minäkun olin suunitellut että pelaan loppu vuoden tätä kun ei muuta ollut tulossa...nyt ei ole mitään tekemistä koko vuonna, ellei joku osaa suositella hyvää gc/gba peliä.
Ainakin play.comista, josta itse ennakkotilasin sen jo joskus alkuvuodesta. Sinänsä huvittavaa, että peli on Playn kaikkien aikojen myydyimpien Cube-pelien listalla jo neljänkymmenen joukossa, ja julkaisuunkin on vielä aikaa yli puoli vuotta. Ja näillä näkyminhän se julkaisu menee tosiaan ainakin huhtikuulle asti. Voi kärsimystä...Eternal sanoi:mistä paikoista tuota voi jo ennakkotilata?
Samppa sanoi:Joku varmasti oli tätä testailemassa viikonlopun messuilla. Kommentteja?
Samppa sanoi:Joku varmasti oli tätä testailemassa viikonlopun messuilla. Kommentteja?
tuhnu sanoi:Uusia huhuja: http://www.revo-europe.com/news.php?nid=8532
Onkohan yli 100 tuntia jo liiankin pitkä? Peli saa olla melkoisen hyvä, jotta sen parissa viihtyy noin kauan. Timantinkova juoni, vetävä tunnelma ja eritoten mielenkiintoiset sivutehtävät (ei pelkkää sydänten metsästystä tai tavaran rahtaamista paikasta toiseen) olisivat tarpeen.
Calathia sanoi:Myös pelin epälineaarisuutta voisi hioa aika rankastikin IMO. Kaava: "saat bumerangin -> pääset nyt sinne -> siellä on linna -> kun pääset sen menet sinne toiseen linnaan joka on nyt auki -> saat uuden tavaran jotta nyt pääset taas uuteen linnaan minne ei ole aikaisemmin päässyt." ei innosta. Toivoisin paljon vapaampaa meininkiä, esim luolastojen/linnojen läpikäyminen saisi olla lähes mielivaltaista ainakin jollain tasolla ja niiden pahikset "pahenisi/vaikutuisi" suhteellisesti kuten SoA:ssa.
tuhnu sanoi:Uusia huhuja: http://www.revo-europe.com/news.php?nid=8532
Onkohan yli 100 tuntia jo liiankin pitkä? Peli saa olla melkoisen hyvä, jotta sen parissa viihtyy noin kauan. Timantinkova juoni, vetävä tunnelma ja eritoten mielenkiintoiset sivutehtävät (ei pelkkää sydänten metsästystä tai tavaran rahtaamista paikasta toiseen) olisivat tarpeen.
kolamies sanoi:Millä kuukaudella se sitten tulee?