Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusi realistinen The Legend of Zelda

Vastaus: Uusi realistinen The Legend of Zelda

Cube-europen sivuilla on muutama kalastus kuva :) Soutuveneessä istuskellaan auringonlaskussa.. Nyt tuntuu hyvälle.
 
Vastaus: Uusi realistinen The Legend of Zelda

Saisi nyt tämä peli kyllä tulla..ehkä ainoa syy olla myymättä cubea pois kun on tuo pelitarjonta laihanlaista. Resident Evil 4 on kyllä ehkä parhaita konsolipelejä mitä olen pelannut, mutta ei yhden pelin takia ehkä jaksa kokonaista konsolia pitää, joten Zeldalle kyllä olisi tarvetta :)
 
Vastaus: Uusi realistinen The Legend of Zelda

devon sanoi:
Saisi nyt tämä peli kyllä tulla..ehkä ainoa syy olla myymättä cubea pois kun on tuo pelitarjonta laihanlaista. Resident Evil 4 on kyllä ehkä parhaita konsolipelejä mitä olen pelannut, mutta ei yhden pelin takia ehkä jaksa kokonaista konsolia pitää, joten Zeldalle kyllä olisi tarvetta :)

höpö-höpö. Cubelle on suhteessa enemmän AAA pelejä kun muille konsoleille. 70-90 pisteen pelejä sille on sitten huomattavasti vähemmän mitä muille. Jos ei löydä laatu pelejä cubelle niin vika on kyllä siellä päässä...
 
Vastaus: Uusi realistinen The Legend of Zelda

Sovitaan, että suhteelliset osuudet ovat tärkeitä ja että Cuben pelitarjonta on ylivertaista kilpailijoihin nähden. (Erityisesti viimeisen vuoden aikana!)

Jos pitäisi jutun kuitenkin Zeldassa?
 
Vastaus: Uusi realistinen The Legend of Zelda

Hex sanoi:
Sovitaan, että suhteelliset osuudet ovat tärkeitä ja että Cuben pelitarjonta on ylivertaista kilpailijoihin nähden. (Erityisesti viimeisen vuoden aikana!)

Kaikilla oli konsoleilla oli hyviä AAA-titlejä viime vuonna eikä Nintendo ollut lainkaan poikkeus. Valitettavasti kaikkien vähänkin mielenkiintoisempien pelien näkyvyys jäi kaikilla laitteilla huonoksi typeriin mittasuhteisiin menneen Halo 2 / San Andreas hypetyksen takia. Eiväthän ne pelit tietenkään olleet mitään huonoja, mutta itse en pidä oikein tästä hypefaktori suunnasta, varsinkin kun sen ansiosta pelit saavat liian isoja pisteitä. Minä odotan uuden Zeldan olevan ihan pätevä peli, mutta arvostelupiireissä siitä tulee *taas kerran* paras keksintö paahtoleivän jälkeen. Joten pidetäänpä housut jaloissa vaan kaikki. :)
 
Vastaus: Uusi realistinen The Legend of Zelda

Toivottavasti tämä ei ole liian helppo peli... Petyin Wind Wakeriin koska se oli liian helppo ja lyhyt.
 
Vastaus: Uusi realistinen The Legend of Zelda

xevious sanoi:
höpö-höpö. Cubelle on suhteessa enemmän AAA pelejä kun muille konsoleille. 70-90 pisteen pelejä sille on sitten huomattavasti vähemmän mitä muille. Jos ei löydä laatu pelejä cubelle niin vika on kyllä siellä päässä...

Makuasia sanoi koira kun persettään nuoli. Eli minun mielestä niitä AAA-pelejä ei ole kovin montaa tullut, ja muutenkin Cuben tulevien pelien tarjonta näyttää säälittävän laihalta. Vielä kun lisätään siihen xboxin ja pc:n pelit jotka vievät minulta osan huomiosta, niin ei jää jäljelle kovin montaa minua kiinnostavaa peliä. Mutta se on kyllä totta että suhteessa pelien määrään on gamecubelle tullut eniten AAA-pelejä... (tänä vuonna uusia pelejä julkaistu ehkä 4 joista 1 AAA-peli) :D
 
Vastaus: Uusi realistinen The Legend of Zelda

devon sanoi:
(tänä vuonna uusia pelejä julkaistu ehkä 4 joista 1 AAA-peli) :D

Tänä vuonna tähän mennessä on julkaistu kyllä vähän enemmän kun 4. Uskaltaisin väittää lähemmäs kolmeakymmentä ellei enemmän..Ymmärsin että tuo oli vitsi, mutta silti.
 
Vastaus: Uusi realistinen The Legend of Zelda

WTF, onkos tämän tekeleen virallinen nimi nyt "The Legend of Zelda: Twilight Princess" niinkuin CubeFINin etusivu mainitsee? Nimestä varmaankin voi päätellä että pelissä liikutaan normaalissa ja jonkinlaisessa varjomaailmassa...??
 
Vastaus: Uusi realistinen The Legend of Zelda

Calathia sanoi:
WTF, onkos tämän tekeleen virallinen nimi nyt "The Legend of Zelda: Twilight Princess" niinkuin CubeFINin etusivu mainitsee? Nimestä varmaankin voi päätellä että pelissä liikutaan normaalissa ja jonkinlaisessa varjomaailmassa...??

Tai sitten tuo viittaa Zeldan hyvinvointiin tai olotilaan niin sanotusti. Hämy nimi, joten kiinnostus heräsi vieläpä enemmän kyseistä julkaisua kohtaan. Lisätieto kyllä kelpaisi tästäkin, E3:lla tämäkin on pelattavissa kuulemani mukaan. Eiköhän sitten viimeistään niidenkin messujen myötä paljastu enemmän tästä.
 
Vastaus: Uusi realistinen The Legend of Zelda

Ehkä Zelda muuttuu öisin sudeksi mikä näkyy sen yhden videon lopussa :D
 
Vastaus: Uusi realistinen The Legend of Zelda

Siitä on ollut itse asiassa puhetta että Link pystyisi muuttumaan sudeksi...
ign:ssä luki jossain siitä.
Että Link muuttuisi sudeksi täydenkuun aikaan...
 
Vastaus: Uusi realistinen The Legend of Zelda

Todella hyvältä vaikuttaa tämä uusi Zelda ainoa huono asia on se että sitä ei vielä voi ostaa. Mutta antaapi poikien rauhassa sitä kehitellä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Uusi realistinen The Legend of Zelda

Voi käki!!

Oon vieläkin ihän häröissä fiiliksissä ja selkäpiitä kylmii, kun katoin ton trailerin...
:eek:
 
Vastaus: Uusi realistinen The Legend of Zelda

Ei ole minnekään vielä tullut gameplay video pätkää pelistä? Kun eikös tästä pitänyt olla pelattava versio siellä messuilla :confused:
 
Ylös Bottom