Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusi realistinen The Legend of Zelda

Vastaus: Uutta videoo

WeePee sanoi:
Hiiren oikea ja...

Tämä todistaa taas sitä, että peli on älyttömän massiivinen ja tutkittavaa riittää. Kauneudesta puhumattakaan. Can't wait :cool:
En nyt tuosta videosta mitään älyttömän massiivista löytänyt. Ei sillä, etten uskoisi, että laaja seikkailu on luvassa. Nättihän tuo on, värimaailma on vaan vähän turhan murrettu. Toisaalta, jos halutaan siitä "lasten pelikone" -imagosta eroon, niin kai se on kuljettava tuota tietä.

Kai tässä postauksessa joku pointti oli, mutta taisi kadota matkan varrelle.
 
Vastaus: Uutta videoo

WeePee sanoi:
Hiiren oikea ja...

Tämä todistaa taas sitä, että peli on älyttömän massiivinen ja tutkittavaa riittää. Kauneudesta puhumattakaan. Can't wait :cool:

En kyllä tajua mikä minua nyt vaivaa.. En pysty oikein innostumaan tästäkään pelistä, vaikka Zeldat aina olleet suosikkeja. Tai nuo videot ei vaan viehätä, niinkuin Wind Waker ja Ocarina aikoinaan. Löytyykö mistään ihan tavallisia pelivideoita näiden mahtipontisten orkesteri pläjäysten sijaan?
 
Vastaus: Uutta videoo

Naaahu sanoi:
En kyllä tajua mikä minua nyt vaivaa.. En pysty oikein innostumaan tästäkään pelistä, vaikka Zeldat aina olleet suosikkeja. Tai nuo videot ei vaan viehätä, niinkuin Wind Waker ja Ocarina aikoinaan. Löytyykö mistään ihan tavallisia pelivideoita näiden mahtipontisten orkesteri pläjäysten sijaan?

Täytyy myöntää että vähän on samaa vikaa minussa. Johtunee osittain siitä, että Wind Waker alkoi loppua kohden käydä vähän turhauttavaksi eikä ollut enää niin huikea nautinto. Samaten GBA:n Zeldat alkoivat käydä suorastaan tylsäksi. Minish Cap oli monessa kohtaa turhauttavaa edestakas kikkailua - Orcale of Time ja Seasons samaten. En nykyään enää vaadi, että pelit olisivat mahdollisimman laajoja, vaan olen alkanut arvostaa tuhtia pakettia silkkaa laatua. Osittain luonnollisesti siitä syystä, ettei ole aikaa pelailla yöt ja päivät läpeensä.

Täten olen alkanut arvostamaan myös SNESsin Zelda - a link to the pastia yhä enemmän. Sen jälkeen toisiksi parhaiten pidän GB:n Link's Awakeningista (varsinkin pelin loppu on siisti, ja tunnari samaten). Ocarina of Time hyvänä kolmosena. Kyllä tuo uusin on kuitenkin hankittava.
 
Vastaus: Uusi realistinen The Legend of Zelda

Mulle Ocarina of Time on melkein kaikkien aikojen peli.. Hyvähän tuo TP varmasti on, ehkä jopa paras, mutta nuo videot on jotenkin minun silmillä katsottuna aika hanurista. Joku tarina pohjainen johdanto, josta heräisi mielenkiinto pelin juonen koukeroihin. Wind Wakerista sain käsiini joskus aikoinaan melkein tunnin mittaisen pätkän, jossa vaan kikkailtiin outset islandilla, eli puhdasta pelikuvaa. Konttailtiin, niitettiin miekalla, kiipeiltiin, uitiin, zoomattiin kaukoputkella, tapettiin ötökkää, juteltiin kanssa eläjille ja siinä sivussa aloiteltiin seikkailua, eli sai vähän vihiä siitä miten tarina alkaa. Katsoin sen varmaan 10 kertaa ja olin ihan kiluissani.
 
Vastaus: Uusi realistinen The Legend of Zelda

Jaahas huomenna pitäsi tämä ilmestyä. Konsolinetistä varaus voimassa jo melkein vuoden verran ja odottelu on vihdoin ohi. Wiitä en ole vielä hommannut joten tämä on Cubella pakko kokea.
Kovasti olen yrittänyt pitää itseäni poissa netissä olevista spoilaavista videoista, mutta vaikeaa on ollut. Kokemuksia postailen tänne huomenissa.

Kukaan muu hankkimassa Zeldaa huomenna?
 
Vastaus: Uusi realistinen The Legend of Zelda

Wind Wakerin läpäisystä saakka vartonut uutta Zeldaa ja tänään se napsahti postilaatikkoon. Kovin kummoista testiä ei ole vielä ehtinyt vetäistä, mutta tutultahan tuo tuntuu. Jopa liiankin tutulta, nimittäin grafiikka tuo mieleen lähinnä Ocarina of Timen, ja se ei ole kehu. Ehkäpä tuohon tottuu, mutta ikävä tuli Wind Wakerin graafista loistoa.
 
Vastaus: Uusi realistinen The Legend of Zelda

Vuoden odottelu on ohitse:D tänään lähti zelda tulemaan toivottavasti huomenna tulee postiin niin pääsee pelaamaan, ja täytyy myöntää et se komea peli kaverin luona kävin pelaamassa sitä wii:llä niin täytyy sanoa et pakko päästä pelaamaan:cool:
 
Vastaus: Uusi realistinen The Legend of Zelda

Peruin treffit viikonlopulta, jotta pääsisin pelaamaan enemmän :D :cool: ;)
 
Vastaus: Uusi realistinen The Legend of Zelda

Ennakko tilattu on jokunen aika sitten. Saa nähdä kerkeekö tänään postilaatikkoon.:)
 
Vastaus: Uusi realistinen The Legend of Zelda

Tänään kävin hakemassa Zeldan ennen töihin menoa ja nyt tuskastun työpaikalla, kun 40min. vielä työpäivää jäljellä. On muuten ollut harvinaisen pitkä päivä..
 
Vastaus: Uusi realistinen The Legend of Zelda

Peli saapui eilen:) täytyy myöntää et on komea pel!!i olen pelannu sitä nyt 6 tuntia ja olen jo koukussa..:cool:

mitäs muut olette mieltä jotka olette saaneet jo pelin?
 
Vastaus: Uusi realistinen The Legend of Zelda

Alkaa kyllä nämä Zeldat tuntumaan jo laimeilta kokemuksilta, grafiikka on mitä on, ja 'pelaaminen'
on enimmäkseen laiskasti etenevien välipätkien tuijottamista, jonka jälkeen siirrytään masentavan
rumien maisemien läpi putkea pitkin seuraavaan labyrinttiin.

Kyllä tulee Wind Wakerin karkkivisuaalisuutta ja löytämisen riemua ikävä... :(

edit: Ja tuo kapinen PAL-versio ei näytä tukevan progeakaan... :(
 
Vastaus: Uusi realistinen The Legend of Zelda

Paolo sanoi:
Alkaa kyllä nämä Zeldat tuntumaan jo laimeilta kokemuksilta, grafiikka on mitä on, ja 'pelaaminen'
on enimmäkseen laiskasti etenevien välipätkien tuijottamista, jonka jälkeen siirrytään masentavan
rumien maisemien läpi putkea pitkin seuraavaan labyrinttiin.

Kyllä tulee Wind Wakerin karkkivisuaalisuutta ja löytämisen riemua ikävä... :(

edit: Ja tuo kapinen PAL-versio ei näytä tukevan progeakaan... :(
Kohta on parisen kymmentä vihaista Nintendo-fania kimpussasi. :D
 
Vastaus: Uusi realistinen The Legend of Zelda

Äääh en malta ootaa et saan tän Zeldan käsiini :D

Cubelle mä sen taidan ostaa ku rahat ei oikeen Wii:hin riitä eikä niitä taida saadakkaan vähään aikaan mistään.

Kertokaas vähä fiiliksiä tästä kauan odotetusta Zeldasta :p
 
Vastaus: Uusi realistinen The Legend of Zelda

Tuli tilattua, on sitten vähän aikaa kun on edes mitään Cubelle ostanut, no onneksi tietää etukäteen jo ettei ole kuraa ostanut ;)
 
Ylös Bottom