Uusi tietokone

Zod

Active Member
No niin näppis tuli ja muuten ei ole mitään vikaa, mutta ei tunnu muistavan asentamaani väri asetusta jos ei anna iCue:n käynnistyä konetta käynnistettäessä ja se on täyttä roskaa. Eikö tuota mukamas saa toimimaan ilman tuon iCue ohjelman käynnistämistä joka kerta kun koneen käynnistää? Käsittämätön juttu yli 150 euron näppiksessä jos näin tosiaan on.

Edit: Saa toimimaan sittenkin vaikka icue ei ole päällä. Pitää muokata niitä vakio profiileja niin onnistuu eikä tehdä omia ylimääräisiä profiileja.

Viimeksi muokattu:

Omenanraato

Well-Known Member
Vähän ohi aiheen, mutta ei kuitenkaan.

Mistä ihmeestä löydän kovan hiirimaton. Siis oikeasti kovan joka ei pääse taipumaan?
Mulla siis pc:tä pelaillaan sohvalta, jolloin pehmeä on aika hankala. Ei tarvi olla iso, koska en pelaile mitään fps peliä tms. Korkeintaan kevyttä naksuttelua (Cities Skylines, tai kameran kääntöä vaikkapa ETS2:ssa tms, valikoissa pyörimistä).

Koska käyttö on kevyttä, hinta tulisi olla kyllä edullinen. En saa mitään hyötyä 40euron matosta, kun melkein mikä vain ohut sileä levy kävisi. Verkkiksen myyjä sanoi ettei niitä oikein ole enää tarjolla.

Omenanraato

Well-Known Member
Puolet koneesta lähti tänään matkaan ja lopun tilailin tänään. Saas nähdä koska saa näyttiksen, sen verran myyty tuntuu olevan tuo Red Devil. Pääsisköhän sitä pelailee joo ens kuun puoliväliin mennessä. Ois aika siistii.

Omenanraato

Well-Known Member
@Omenanraato joko osat on tilattu, olis jotain krääsää vielä myynnissä Jimmsin valvojaisten jäljiltä. Siellä taas tapeltu kun kovat tarjoukset menny sivusuun :D

https://bbs.io-tech.fi/threads/sinae-hyoedyt-siitae-mitae-jimms-tietaeae-jimms-pc-n-oma-ketju.727/

https://murobbs.muropaketti.com/threads/sinae-hyoedyt-siitae-mitae-jimms-tietaeae.760477/
444BB090-051D-4BE9-BC75-700F68A4DEAD.jpeg

Siinä odottaa loppuja. Loputkin kyllä tilattuna, tilaus odottaa vaan näyttistä..
tulossa vielä siis prossu, muistit, m.2 ssd ja näyttis.

Omenanraato

Well-Known Member
Saas nähdä sit koska täytyy alkaa seuraavaks jotai komponenttia ostamaan kun pelit ei pyöri. Jotenkin syöpynyt takaraivoon mielikuvat sieltä 15v takaa, kun joka vuosi sai jotain näyttistä tai emoa ostaa. Tosin nyt kai pitäis olla ihan ok tää mun kokoonpano, vaikka en nykyisistä tehoista mitään tajua.

Samoin en ymmärrä mistä löytäisin kotelon tuuletinkontrollerin ja emolevyn rgb liittimen väliin piuhan.
Mun mielestä olis kuulunut tulla paketissa, Jimms oli periaatteessa samaa mieltä, mutta kun heiltä ei sopivaa kaapelia löytynyt, käskivät mun itse alkaa selvittelee valmistajalta..

Ketunloikka

Active Member
Millasia noi Msi:n peliläppärit on? Saisin kaverilta suht halpaan hintaan gs60 mallin ja näytti ainakin nätiltä... Ja lähinnä tulis vaan ihan kevyeen pelaamiseen kuten Gwent ynm.

Ylös Bottom