Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusi tietokone

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuoppi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Liikaa vaihtoehtoja, niin vaikea päättää. Tekis mieli ostaa se Snapdragon Vivobook, mutta se menis budjetin yli. Käytetty vois olla vaihtoehto, mutta niissä se akun kunto mietityttää.
Vaihtoehtoja toki on mutta niitä saa vähemmäksi juuri sillä kun miettii budjetin ja käyttötarpeet. Usein siinä kohtaa käykin niin että ei edes löydy sopivaa jos on liian tarkat tarpeet tai väärä budjetti.

Snapdragoneista en tiedä. En edes ymmärrä miksi joku haluaisi "kännykkä-prossulla" varustetun tietokoneen. Mitä hyötyä siitä muka on? Puhelimissa ja tableteissa nyt on tietystä syystä ne prossunsa + ekosysteeminsä siihen päälle, joten vähän tuntuisi että äkkiä rajoittaa vain sitä mitä läppärillä voi tehdä jos lähtee sen kanssa puhelinmaailmaan. Vähän kuin Chromebookitkaan ei ole ihan perinteisiä läppäreitä, jotka taipuisi kaikkeen mihin perinteisempi pc-rauta pystyy.

Mutta sen verran vieras alue itselle että ehkä vain olen pudonnut kelkasta ja nuo on kohta joku uusi normaali.

Tämmöne vois olla hyvä:

Vai olisiko kestävyyttä ajatellen käytetty Thinkpad parempi?
Veikkaisin että yleisesti Thinkpad varmasti on fyysisesti kestävämpi kuin Yoga.

Tosin tuossa Yogassa ei varmaan ihan niitä muovisimpia runkoja ehkä ole. Kai.

Eniten varmaan kiinni siitä miten sitä käsittelee. Yogakin varmasti kestää kun sitä ei pudottele ja heittele miten sattuu. Toisaalta tuskin Thinkpadikaan ihan kaikkea kestää vaikka paljon kestäisikin.
 
Tämmöne nyt sitten tuli tilattua:

Mä en ole vuosiin kattonut mitä läppäreitä nykyään on markkinoilla ku mulla täs vieres aina milloin mikäkin romu kuhan nettiin pääsee, mutta oha toi tyylikäs ku mikä ja varmaa tehokas ainakin siihen käyttöön mitä haet? Mul on jotenkin ollut semmonen käsitys että apple on näitä jotka tekee siroja ja seksikkäitä läppäreitä mut näköjään myös muutkin valmistajat tekee.
 
varmaa tehokas ainakin siihen käyttöön mitä haet?
Joo, eiköhän pyöritä hyvin nettiselainta ja TIDALin kaltaisia raskaita ohjelmia. :) Tulee vielä Irlannista asti laskulla ilman toimitusmaksua. :oops:

Edit. Näköjään Hollannista tulee UPS:llä.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom