Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusi tietokone

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuoppi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itse suosittelen ostamaan osista kasatun pöytäkoneen. Aika pitkä korpivaellus tuli tehtyä kannettavien parissa, mutta ei niistä ole ollut oikeasti korvaamaan pöytäkoneita.
Riippuu varmaan käyttötarkoituksesta että korvaako joku jotain. En minä ainakaan voisi korvata omaa käyttöäni pöytäkoneella koska en vain halua erillistä hiirtä ja näppäimistöä käyttää sohvalla ja nojatuolissa ollessani. Samoin on vähän vaikea napata konetta mukaan vaikka lomareissulle jos se on pöytäkone.

Ja vaikka molemmat olisi vaihtoehtoja, niin silti voi olla läppäri ihan hyvä vaihtoehto. Meillä on töissä enemmistöllä läppäri + telakka, jossa hiiret, näppäimistö ja näytöt, jolloin ne toimii kuin pöytäkoneet. Etähommiin sitten nappaa vain läppärin mukaan. Itse olen ainoa, jolla on pelkkä pöytäkone mutta en toisaalta edes halua työkäyttöön tuota ettei tarvitse raahata mukana joka paikassa. Tehoilla tuota pöytäkonettani voisi toki perustella mutta toisaalta se ei ole edes erityisen tehokas, sillä itselläni on peliläppäri, joka on tehokkaampi.

Ylös Bottom