Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusi Xbox 360 S -malli

Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Niin siellähän on se Transfer Content Y:stä painamalla, mistä saa kerralla kaikki siirrettyä...

kyllä kyllä ongelman aiheutti vain 2gt kokoinen muistitikku jolla siirsin tavarat. jos olisi ollut vaikka 16gt niin sittenhän ne olisi kivasti menny kerralla kaikki
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Vanha Xbox 360 20gb komponentti vs. Uusi xbox 360 slim
Moro!
Mitä mielä olette? Mulla vanha xboxi missä meteli on aikas komia ja komponentti liittimellä. Nyt tekis mieli ostaa toi uusi malli. Olis hiljasempi ja isompi kiintolevy + sais hdmi-liitännän. Onko paljon eroa kuvan laadussa-> komponentti vs. hdmi? Mulla philips full-hd 42. Onko järkevää ostaa tota uutta ja heittää vanha pois..(myydä). Kiitos etukäteen vastauksista...

Itse huomaan selvän eron hdmi ja komponentin välillä. Ei sitä komponentin tuottamaa kuvaa hd telkkarilla viitsi katsella kun tietää että paljon paremman saa hdmillä.

ps. Testattu 26" ruudulla. Omalla 50" ei viitsinyt edes testata
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Istuuko "wanhan" boxin kovalevy tähän uuteen malliin? Voisi tuommoisen arcade-mallin poistaa jos näin olisi asianlaita.
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Itse huomaan selvän eron hdmi ja komponentin välillä. Ei sitä komponentin tuottamaa kuvaa hd telkkarilla viitsi katsella kun tietää että paljon paremman saa hdmillä.

ps. Testattu 26" ruudulla. Omalla 50" ei viitsinyt edes testata

Menee hieman off-topiciksi, mutta mikä siinä kuvanlaadussa on hdmi:llä paljon parempaa? Kuvan resoluutio on molemmilla kaapeleilla sama. Itselläni on myös ilman hdmi:tä oleva Xbox 360, ja olen käyttänyt sekä VGA- että komponenttikaapelia. Noidenkaan välillä ei ole kuvanlaadussa muuta mainittavaa eroa, kuin että VGA:lla tuli tearingia joissakin peleissä.
Et kai Lyrics sekoittanut komponenttia ja komposiittiia?
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Menee hieman off-topiciksi, mutta mikä siinä kuvanlaadussa on hdmi:llä paljon parempaa? Kuvan resoluutio on molemmilla kaapeleilla sama. Itselläni on myös ilman hdmi:tä oleva Xbox 360, ja olen käyttänyt sekä VGA- että komponenttikaapelia. Noidenkaan välillä ei ole kuvanlaadussa muuta mainittavaa eroa, kuin että VGA:lla tuli tearingia joissakin peleissä.
Et kai Lyrics sekoittanut komponenttia ja komposiittiia?

Värit ja kuvan terävyys on ihan toisesta maailmasta hdmi:llä
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Kaikki kaverit jotka on pelanneet eka komponentti hd:nä sanovat vaihdon jälkeen, että hdmi:n letkun kautta kuva on parempi. Tämä siis jo vanhemmilla malleilla. Ite en varsinaista eroa osaa sanoa kun en voi kokeilla, mutta omat kaverit on tuota mieltä olleet aina. Tuossa olisi jo syytä hankkia uusi loota, saapa nähdä miten emäntä taipuu asialle. ;)
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Menee hieman off-topiciksi, mutta mikä siinä kuvanlaadussa on hdmi:llä paljon parempaa? Kuvan resoluutio on molemmilla kaapeleilla sama. Itselläni on myös ilman hdmi:tä oleva Xbox 360, ja olen käyttänyt sekä VGA- että komponenttikaapelia. Noidenkaan välillä ei ole kuvanlaadussa muuta mainittavaa eroa, kuin että VGA:lla tuli tearingia joissakin peleissä.
Et kai Lyrics sekoittanut komponenttia ja komposiittiia?

Joo, off-topic. Riippuu varmaan paljolti omasta setupista ja screenin koosta etc, mutta kyllä kai yleisesti tunnustetaan, että HDMI on paras vaihtoehto jos sellainen löytyy. Ero on digitaalinen (HDMI/DVI) versus analoginen (komponentti, komposiitti etc). Ehkä menee kultasilmäisyyden puolelle näkeekö itse merkittävää eroa kuvanlaadussa vai ei, mutta kyllä minusta voi yleistää, että HDMI:llä kuvanlaatu pitäisi ainakin teoriassa olla "paras". (jotenkin näin, komposiitti < SCART < VGA < komponentti < HDMI/DVI)
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

yleisesti tunnustetaan, että HDMI on paras vaihtoehto jos sellainen löytyy.
Näinhän se on. Mutta yllä olevien kommenttien perusteella väittävät että ero kuvanlaadussa kaapeleiden välillä on kuin yöllä ja päivällä. Tämähän on silloin yksinään syy vaihtaa vanha konsoli tähän uuteen malliin. Ihmettelen vain onko laadussa oikeasti noin iso ero.
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Kyllä siinä komponentissa (siis se jossa menee miljuuna johtoa telkkuun) on aika isokin ero hdmi:hin.
ite kun vaihdoin niin tuli semmonen WAU-efekti, miksen käyttänyt aiemmin, vaikka johto tuli mukana (elite).
kuva ei repeile niin usein, terävämpi ja paremmat värit.
kai siinä muutakin eroa on, muistaakseni ainakin dashboardilla mahtui 1 välilehti enemmän ruutuun (37").

tuota uutta mallia en itse tule ainakaan vielä hankkimaan, nykyinen palvelee luultavsti pitkään, ja juuri huollettuna siinä ei vikojakaan ole (paitsi tuli huollosta etupaneeli hieman halkinaisena, mutta lähettivät uuden:p)
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Kyllä siinä komponentissa (siis se jossa menee miljuuna johtoa telkkuun) on aika isokin ero hdmi:hin.
ite kun vaihdoin niin tuli semmonen WAU-efekti, miksen käyttänyt aiemmin, vaikka johto tuli mukana (elite).
kuva ei repeile niin usein, terävämpi ja paremmat värit.
kai siinä muutakin eroa on, muistaakseni ainakin dashboardilla mahtui 1 välilehti enemmän ruutuun (37").

Sulla on ollut säädöt pielessä komponentilla jos ei ole samanverran näkynyt tavaraa ruudulla kun HDMI:llä.
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Pystyykö slim mallin kovalevyn vaihtamaan itse suurempaan? eli onko systeemi samanlainen kuin ps3:ssa?
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

pitäisikö kovalevy tulla ulos konsolista ihan vetämällä, vai onko siihen joku muu kikka? kotin googlettaa ohjeita, mutta ei löytynyt, enkä uskalla väkisin repiä.
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Olipas muuten jännä juttu kun eilen asensin uutta Slimmi boksia niin kerkesin jo pelästymään ettei boksi toimikaan. Painoin virrat päälle ja kuului se mahtava äänikin kun lähtee kone käyntiin. Mutta missä kuva? :eek: Olin meinaan jo valmis hyppäämään parvekkeelta alas. Tässä tulee kaikille sitten tiedoksi ettei kaikki HDMI letkut mahdukkaan uuden Slimmin persuuksiin. Johtui juurikin siitä ettei kuva näkynyt koska ei johdon pää mahtunut tarpeeksi syvälle. Onneksi löytyy HDMI kaapeleita sen verti paljon että tein vaan pienen vaihdon toisen kapeemman piuhan kanssa ja hyvin lähti pelittään. Iteltä löytyy Lindyn HDMI kaapeleita niin toisessa oli kaposempi pää.
Mutta sitten ensivaikutelmat uudesta boksista on todella hyvät. Verrokkina mulla on Jasper Arcade 120 GB:n kovolla. En olisi uskonut että erot on noin kovat. Pelkällä dashilla ollessa Jasperi pauhaa ihan kuultavasti kun istuu sohvalla ja sohvasta on matkaa noin 2 metriä.Peli sisään ja edelleenkin on ero metelissä tosi suuri. Peli asennettuna kovalevylle koska en oo yhtäkään peliä enään pelannu suoraan levyltä sen jälkeen kun pystyi pelit asentaan kovolle. Ulkonäkö on semmoinen että boksin olis pitänyt olla jo tämmönen kun se tuli markkinoille. Valmiiksi sisäinen Wlani on ihan hemmetin kova plussa. Täysin tyytyväinen olen sijoitukseeni ja jopa täytyy sanoa että parempi sijoitus tämä oli kun aikoinaan pleikka 3 ostin. Ainoo ihmetyksen aihe tuli siitä että mitenkäs se kovo oikein otettiinkaan pihalle mutta ei ollut tarvetta repiä sitä ulos. Niin ja tosta virtalähteestä sen verran että se on pienempi mitä Arcade Jasperissa mutta täysin samankokoinen mitä se oli mun uudemmassa Elite Jasperissa. Ainoo ero on se että tässä uudessa on sileä pinta siinä virtalähteessä.
 
Ylös Bottom