Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusi Xbox 360 S -malli

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tequilazen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Onko kellään ollut uuden boxin mukana tulleen ohjaimen liipasimen kanssa ongelmia? Mulla oikeen puoleinen liipasin pitää ihme kitinää/natinaa joka kerta kun sitä käyttää...

Mulla oli jossain ohjaimessa sama vika joskus. Kuuluu kai siitä jousesta, kyllä se siitä loppuu ku jonku aikaa sitä käyttää.
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Onko kellään ollut uuden boxin mukana tulleen ohjaimen liipasimen kanssa ongelmia? Mulla oikeen puoleinen liipasin pitää ihme kitinää/natinaa joka kerta kun sitä käyttää...

Mulla kuuluu joskus pientä natinaa :D Siis Slimin mukana tullut ohjain
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Kävinpä tänään hakemassa tämän uuden mallin kun vanha hiljattain levesi.
Muutamia kysymyksiä kuitenkin olisi jo tietäville:

- Ainakin oma boxini resonoi (pärrää) aikalailla kun levyasema on pystyasennossa toiminnassa- miten on teillä?
Ihan kuin kotelossa olisi jotain löyhällä...

- Ilmeisesti vanhan mallin vga-kaapelia ei voi käyttää uudessa mallissa?

- Elokuvia tikulta toistettaessa boxi ei tunnu aina löytävän jo ladattuja päivityksiä, tosin aina on auttanut se, että nettikaapeli on kytketty ja on kirjautunut liveen. Aivan kuin päivitykset eivät olisi kiintolevyllä?
Tätä ongelmaa ei vanhassa koneessa ollut ikinä.

Kiitos jo etukäteen tiedoista!
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Kyllä mulla ainakin teki vanhalla boxilla sitä, että jos ei ollut liveen kirjautuneena niin piti hakea päivitykset (tikku)leffoja varten. Ei hajuakaan miksi.

Miksei VGA-johtoa voisi käyttää? Eikos se liitäntä ole aivan sama tuon uudenkin takana?

Omani ei ole pitänyt ylimääräisiä ääniä, mutta se onkin vaakatasossa niinkuin kaikkien laitteiden kuuluu ollakin :cool:
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

- Elokuvia tikulta toistettaessa boxi ei tunnu aina löytävän jo ladattuja päivityksiä, tosin aina on auttanut se, että nettikaapeli on kytketty ja on kirjautunut liveen. Aivan kuin päivitykset eivät olisi kiintolevyllä?
Tätä ongelmaa ei vanhassa koneessa ollut ikinä.

Kiitos jo etukäteen tiedoista!

Tohonkin asiaan auttaa se käyttöoikeuksien siirto. Tässä ketjussa ollut jo aikasemmin asiaa siitä.
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Juu, käyttöoikeuksien siirron(uusi operaatio minulle) jälkeen päivitykset ja muut pelittävät normaalisti ja vga- kaapeli tosiaan toimii ihan niin kuin ennenkin.
Kotelen resonointikin lakkasi ekan 12 tunnin käytön jäleen... uudenkarheuttako? :rolleyes:
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Uusi boksi hommattu ja tyytyväinen olen ollut hankintaan. Parhainta on kun pääsi verkkopiuhasta eroon, joka aikaisemmin joutui luikertelemaan 5m matkan olohuoneesta makkarin reitittimeen =). Vanhan boksin myin halvalla kaverille, jotta saa taas yhden kaverin houkuteltua boksin ihmeelliseen maailmaan!


Ai, tosiaan, yksi bugi löytyi heti asennusvaiheessa - ensimmäinen tunnuksen livestähaku ei onnistunut (olin ottanut jo tikulle vanhasta boksista talteen), ja haettua tunnusta ei voitu käyttää, joten jouduin tikulta kaiveleman profiilin päälle hakemaan livestä vielä toisen kerran profiilini - ehtojen hyväksyntäteksti oli syystä tai toisesta vaihtunut norjaksi.
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Kysyin tänään VPD:stä ja vastattiin, että kyseistä mallia ei olisi tulossa Suomeen :(

38357 - Microsoft Xbox 360 S - Verkkokauppa.com

Verkkokaupassa ainakin näyttäisi olevan ennakkotilaus mahdollinen, 289e.

EDIT: Vedän äskeisen takaisin, luulin ensiksi, että verkkokauppa on vain käyttänyt perusmustan konsolin kuvaa, koska esim Product Info linkittää Mikkisoftan sivuilla hopeiseen konsoliin. Mutta, mutta, näyttäisi siltä, että me saamme vain kämäsen konsoli+peli bundlen eli perusmusta konsoli + Halo peli. Ei siis hopeista versiota. Onpa tylsää :(

EDIT: Laitoin palautetta verkkikseen ja kysyin samalla, että mikä tuo bundle tulee olemaan? Ainakin näyttäisi hyvin menneen kaupaksi jos yli 25kpl ennakkotilattu, mutta voi olla aika tyytymättömiä asiakkaita jos odottavat saavansa hopeisen erikoisversion joka on linkattu esim tuoteinfoon ja saavat perusversion + pelin. Tai sitten olen väärässä, jos joku tietää enemmän vinkatkaa...
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Joo, sain varmistuksen verkkokaupalta. Suomeen tulee ainoastaan perusboksi + peli bundle, ei siis hopeista special editionia.

"Pelikaupan etusivulle on epähuomiossa jäänyt väärä tuotekuva.
Ennakkotiedoista poiketen emme saa Suomeen ollenkaan komeaa, hopeiseksi
kustomoitua konsolipakettia, vaan tavallisen mustan konsolipaketin,
jonka mukana tulee Xbox 360 S 250 GB, Halo Reach -peli, yksi peliohjain
ja peruskaapelit. Hinta pysyy samana. (289e)

Pahoittelemme tilannetta."
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Tuli hankittua tämä 360 S pari viikkoa sitten. Pitääkö teillä konsoli omituista ääntä kun katsoo DVD-elokuvaa? Koko vehjes tärisee ja pärisee heti kun levy lähtee pyörimään, joskaan pelikiekot eivät aiheuta samaa. Mahdotonta katsoa elokuvia jos tuo on ihan suunniteltu tuollaiseksi.
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Tuli hankittua tämä 360 S pari viikkoa sitten. Pitääkö teillä konsoli omituista ääntä kun katsoo DVD-elokuvaa? Koko vehjes tärisee ja pärisee heti kun levy lähtee pyörimään, joskaan pelikiekot eivät aiheuta samaa. Mahdotonta katsoa elokuvia jos tuo on ihan suunniteltu tuollaiseksi.

täysin äänetön dvd katselussa. käy vaihtamassa osto liikkessä uuteen.
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

...Mutta sitten! laitoin Livestä tulemaan levyntäytettä ja background downloaderi päälle ja kun nappasin virrat pois levyn ollessa sisällä, alkoi vekotin pyörittämään sitä wanhojen kunnon aikojen malliin, sellaista jet engine ääntä piti.
Itse itseäni lainaten. Tapahtui tuo nyt jo toisen kerran.
Jotain lataukseen, levy sisällä, ja ottaa virrat pois siitä konsolissa olevasta kytkimestä. Vaan tosi harvinaista että noin käy.
En ole uskaltanut viedä ilmiötä loppuun asti, vaan parin sekunnin jet enginen kuuntelun jälkeen painanut virrat taas päälle ja uudestaan pois.

Laitoin MS tukeen jo tuosta mailia, mutta sieltä tuli se perinteineen "soita meille niin sitte vasta vastaillaan". Soitan sitten kun on tylsää kun ei tuo mitenkään haittaa, saati että sitä saisi mitenkään tarkemmin testailtua kun niin harvinainen tapaus on.
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

En muista mistä luin, että tuohon versioon missä on tuo 4GB muistia niin kävisi sekä Xboxin vanhan malliset kovalevyt ja uuden malliset kovalevyt. Pitääkö tämä tieto paikkansa, vai onko jotain netistä löytynyttä huuhaa tietoa.
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Näytäs ainakin tubessa olevan videoita siitä että muka kävis, tiedä sitte...
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Näytäs ainakin tubessa olevan videoita siitä että muka kävis, tiedä sitte...
Anna ihmeessä linkkiä, niin tutkitaan väitettä. Uudessa X360-mallissa levykelkka on ihan tyystin erilainen kuin vanhoissa malleissa, joten kiintolevyn käyttö ei tietääkseni onnistu muuten kuin kaivamalla kiintolevy vanhasta kelkastaan ja laittamalla se uudenlaisen kelkkaan.
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Kävinpä sitten paikallisessa kivijalkakaupassa ja poistin 250 GB-version kaupasta.

Matka laitteen kanssa kotiin ei sujunutkaan kovin ruusuisesti. Kerkesin jo lähes kotiovelle, kunnes muovikassin kahva petti. Laatikko vieri rymisten muutamat rappuset alas ja otti ikävän näköisesti osumaa.

Nyt sitten jännätään kävikö laitteelle mitään, kunhan saan muilta asioiltani tuon laatikon auki.

Tunnen itseni heti "paremmaksi" ihmiseksi, kun omistan molemmat tehokonsolit. Todellisen valaistuksen taitaa kokea vasta, kun omistaa kaikki kolme. :)
 
Ylös Bottom