Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusi Xbox 360 S -malli

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tequilazen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Tietääkö joku onko Gamestoppiin tai muualle tulossa vielä ennen joulua tota vanha Elite ja väliraha--> uus boksi (250Gb)? Ku ois tota pätäkkää sen verra et liikenis tohon 200 pintaa mut ei kyl kokonaa uutta raaski ostaa ku just osti ps3 slim :cool:.
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Onkos muilla S -mallin boksin omistajilla ongelmia tuon mukana tulleen mikin kanssa, kun itse joudun melkein huutamaan siihen, että pelikaverit kuulee puheen. (eikä yöllä
pelatessa oikein viitsisi huutaa)

Saisi olla paljon herkempi tuon headsetin mikki. P
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Hei, mielestäni 'whisper quiet' ei ainakaan tämän yksilön kohdalla pidä paikkaansa, ja kyseessä on vielä se 4GB malli jossa ainoa liikkuva osa on se tuuletin. Onkohan tämä maanantaikappale, kun sen tuulettimen äänen kuulee ihan selvästi monen metrin päähän, ja se ei ole tasaista vaan vaihtelee, eli turhan hyvin huomaa kierrosnopeuden vaihtelun.

Ja asemassa ei ole levyä ja ihan normaalirasituksella, eli ei peliä käynnissä.

Kertokaas muut kuuleeko sen boksin käyntiäänen perustilassa muutaman metrin päästä.

Voi myös olla että illalla testatessa kun muut nukkui ja pidin volumet hiljaisena se tavallaan tuntui äänekkäämmältä, mutta silti.. Kokemuksia ei ole aikaisemmista xboxeista.
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Hei, mielestäni 'whisper quiet' ei ainakaan tämän yksilön kohdalla pidä paikkaansa, ja kyseessä on vielä se 4GB malli jossa ainoa liikkuva osa on se tuuletin. Onkohan tämä maanantaikappale, kun sen tuulettimen äänen kuulee ihan selvästi monen metrin päähän, ja se ei ole tasaista vaan vaihtelee, eli turhan hyvin huomaa kierrosnopeuden vaihtelun.


Mulla ei ainakaan kuulu boxista mitään ääntä, ellei ihan viereen mee kuuntelemaan. Siitä virtalähteen tuulettimesta lähtee enemmän ääntä ku ite boxin tuulettimesta.
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Onkos muilla S -mallin boksin omistajilla ongelmia tuon mukana tulleen mikin kanssa, kun itse joudun melkein huutamaan siihen, että pelikaverit kuulee puheen. (eikä yöllä
pelatessa oikein viitsisi huutaa)

Saisi olla paljon herkempi tuon headsetin mikki. P

Taitaa olla hiukan *piip* laatua nuo mikit. Täälä ääni kyllä menee hyvin läpi, mutta jos vähänkin liikauttaa sitä headsetin plugia ohjaimesta. Niin alkaa hillitön rätinä kuulua omaan ja kavereiden korvaan.

Soittele tukeen,niin saat todennäköisesti uuden mikin. Ainakin tänne päin suostuivat lähettämään, kun sinne soittelin ja valitin tuosta rätinästä.
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Mulla ei ainakaan kuulu boxista mitään ääntä, ellei ihan viereen mee kuuntelemaan. Siitä virtalähteen tuulettimesta lähtee enemmän ääntä ku ite boxin tuulettimesta.

Kas tosiaan virtalähdekin pitää omaa mekkalaansa, no se ainakin selittää sen korkeataajuisemman, olivat nääs aika lähekkäin. Siirsin nyt kauemmas, mutta kyllä silti sen konsolin tuulettimen kuulee kauempaakin. Vika voi myös olla korvissani kun tavallaan tietää mitä pitää kuunnella, niin sen huomaa kauempaa.

Toisaalta pelatessa on ääntä muutenkin, niin se ei haittaa, lähinnä mietin jos tuolla iltasella haluaa pelailla tai leffoja streamata ja pitää äänet pienellä (koska en halua herättää muita), niin kyllä se silloin häiritsee. Ehkä minulla on prinsessakorvat jotka kuulee pienenkin herneen äänet 20 patjan alta :) Odotukset kuitenkin olivat toiset, koska mainostivat kuiskauksen hiljaista. Eihän kuiskauskaan tosin äänetöntä tarkoita..

No pitäisi päästä jonkun toisen boksia kuulemaan
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

kysynpä nyt vielä täälläkin, eli s-mallin mukana tulevat ns. täysmustat ohjaimet; kuinka d-pad toimii verrattuna vanhaan? pari uudenmallista ohjainta latauspaketteineen ajattelin tilata, mutta haluaisin tietää, onko d-pad korjattu.
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

kysynpä nyt vielä täälläkin, eli s-mallin mukana tulevat ns. täysmustat ohjaimet; kuinka d-pad toimii verrattuna vanhaan? pari uudenmallista ohjainta latauspaketteineen ajattelin tilata, mutta haluaisin tietää, onko d-pad korjattu.
D-pad on samanlainen kuin ennenkin.
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Apua!

Vaihdoin vanhan 360 uuteen 360 S malliin ja nyt en keksi miten saisin
peliäänet tästä laitteesta ulos kuulokkeisiin.

Vanhassa mallissa olin viritellyt komposiittikaapelihässäkästä ulostulon
äänelle, mutta miten tässä mallissa?

Onko olemassa mitään mokkulaa joka mahdollistaisi kuulokkeiden liittämisen 360 S:ään?

Telkkarissakaan ei ole kuulokeliitäntää. Kaiken maailman muita liitäntöjä kyllä löytyy?
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Apua!

Vaihdoin vanhan 360 uuteen 360 S malliin ja nyt en keksi miten saisin
peliäänet tästä laitteesta ulos kuulokkeisiin.

Vanhassa mallissa olin viritellyt komposiittikaapelihässäkästä ulostulon
äänelle, mutta miten tässä mallissa?

Onko olemassa mitään mokkulaa joka mahdollistaisi kuulokkeiden liittämisen 360 S:ään?

Telkkarissakaan ei ole kuulokeliitäntää. Kaiken maailman muita liitäntöjä kyllä löytyy?

Itse taistelin saman ongelman kanssa kesällä, ei auttanut muu kuin ostaa halpa d/a-muunnin (about 50 egee kuluineen) johon optinen kiinni ja josta saa rca-ulostulon.

Itse laite:

Knig optinen - stereo rca muunnin,Vga/rca/hdmi/dvi muuntimet

Itse en halvempaa vaihtoehtoa löytänyt.
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

kysynpä nyt vielä täälläkin, eli s-mallin mukana tulevat ns. täysmustat ohjaimet; kuinka d-pad toimii verrattuna vanhaan? pari uudenmallista ohjainta latauspaketteineen ajattelin tilata, mutta haluaisin tietää, onko d-pad korjattu.

D-pad on fyysisesti samanlainen kuin vanha, mutta toinen sen vioista on korjattu MAAGIALLA!
Eli itselläni ei ole sattunut vielä kertaakaan haamupainalluksia vääriin suuntiin, ja käytännössä jokaisessa pelissä selaan valikkoja sillä.

Edelleen se laatta ottaa kyllä seiniin kiinni, ja suunta ei välttämättä aktivoidu, mutta tuon voi sitten itse mennä korjaamaan hiekkapaperilla jne.


Itse sanoisin, hiekkapaperin näytön jälkeen, että uuden ohjaimen D-pad on korjattu.
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Olisko telkkarissa minkäänlaista äänilähtöä? Ihan perus RCA-lähdönkin saa muutettua kuulokeliitännäksi muutaman euron plugilla.
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Olisko telkkarissa minkäänlaista äänilähtöä? Ihan perus RCA-lähdönkin saa muutettua kuulokeliitännäksi muutaman euron plugilla.

Se on just se ongelma, että mun mielestä ei tästä LG:stä löydy kun Audio Innejä esim.
videokameralle. HDMI, SCART mm. löytyy. Kulkeeko Scartissa ääni myös toiseensuuntaan? Onko adaptereita siihen?
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Se on just se ongelma, että mun mielestä ei tästä LG:stä löydy kun Audio Innejä esim.
videokameralle. HDMI, SCART mm. löytyy. Kulkeeko Scartissa ääni myös toiseensuuntaan? Onko adaptereita siihen?

Täydessä Scartissa kulkee ääni toiseenkin suuntaan, mutta ongelmaksi muodostunee se että pitäisi saada HDMI ja Scart aktiiviseksi samaan aikaan. Ei onnistu ihan joka töllössä.

Piuha jossa rca toisessa päässä komponenttipiuhoineen maksanee jonkun 25-30 euroa (mutu vanhana hifistelijänä) joten hintaero tohon d/a-muuntimeen on aika pieni.

Jos jollain tarkempaa tietoa LG:n kuva-asetuksista tai Scarteista, korjatkaa toki.
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Täydessä Scartissa kulkee ääni toiseenkin suuntaan, mutta ongelmaksi muodostunee se että pitäisi saada HDMI ja Scart aktiiviseksi samaan aikaan. Ei onnistu ihan joka töllössä.

Piuha jossa rca toisessa päässä komponenttipiuhoineen maksanee jonkun 25-30 euroa (mutu vanhana hifistelijänä) joten hintaero tohon d/a-muuntimeen on aika pieni.

Jos jollain tarkempaa tietoa LG:n kuva-asetuksista tai Scarteista, korjatkaa toki.

Olet asian ytimessä. Juuri näin se on. Ei toimi Scartista äänet kun boksi on HDMIllä kiinni....

Yllättäen myös tuota d/a muunninta ei tunnu löytyvän mistään....
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Olet asian ytimessä. Juuri näin se on. Ei toimi Scartista äänet kun boksi on HDMIllä kiinni....

Yllättäen myös tuota d/a muunninta ei tunnu löytyvän mistään....

Voihan dämit, ei ollut muuten varastossa kauppasatamassa silloinkaan kun minä tilasin, tuli kuitenkin alle viikossa. Laita mailia?

Muut vastaavat menevät näköjään satasen hujakoille helposti...
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Moroo..

Hei vanhemmat konkarit, heiittäkääs vähän vinkkiä..Oon ostamassa ekaa Xboxia, joten muutama kysymys..

1. Muisti. Riittäisikö jos ostan Xbox slimin jossa 4gb muistia? pelejä en aikoiusi ostaa kuin Black ops, Bad company ja MW 3 kun tulee? Eli riittäisikö tossa muisti? Kuinka monta peliä siis mahtuu kerralla?

2. Online-pelaaminen. Elikkä vaihtoehtoina Langaton tai johto nettiboxsiin mikä meillä sijaitsee alakerrassa? Sitten vaan kaupasta Xbox nettiaikaa??

Vastauksia kiitos!
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

2. Online-pelaaminen. Elikkä vaihtoehtoina Langaton tai johto nettiboxsiin mikä meillä sijaitsee alakerrassa? Sitten vaan kaupasta Xbox nettiaikaa??

En nyt tuohon muistiasiaan kommentoi, mutta tuossa 4 gigasessa boksissa on langaton netti siis sisäänrakennettuna, jota kyllä ite suosittelen omien kokemuksien perusteella, kun ei oikein kannata johtoja vedellä ympäri kämppää. Sitten liveaikaa voit ostaa vaikkapa täältä, jos ei ole parempaa paikkaa ittelläs jo mielessä (tää ei oo siis varmastikaan halvin paikka)
 
Ylös Bottom