Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

uusi Zelda -bonuslevy

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja achiim
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
[23:40:54] <Hawk-> Hmm... Taidanpa ottaa autokyydin tuonne ja jonotan oven edessä jo aamu kuudelta

Ja näinpä teen. Haluan sen kiekon, elävänä tai kuolleena :)
 
V**** mä sanon että on törkeetä touhua. ensiks tuntuu että sitä prkl levyä ei saa rahallakaan ja sit ne tulee hellsinkiin jakaan niitä... uskomatonta. Tietysti hyvä niille jotka sen sieltä saa ja oikeasti haluaa. mut mun kohalla on mahdotonta päästä tonne (600km matkaa) + muu säätö duunin kans. lähtee amolle kohta väsynyttä kuittia.
 
BlueBeam, Erona se, että kaupasta saat USA-version joka ei ole lähellekkään niin harvinainen.

Paitsi jos löysit kaupan josta sen saa PALina, eiköhän jostain sellainenkin löydy (eBaystäkään ei muuten PAL-versiota saa). Itse en ole edes etsinyt, kun matka ei maksa mitään.
 
Minusta tuntuu, että Kinopalatsi aukeaa reilusti ennen kello 11. Koko tapahtuma järjestetään sisätiloissa, joten jono varmastikin muodostetaan sinne. Tai sitten AMOn pojat ilmestyvät vain kellon lyömällä paikalle ja heittää 50:lle levyt.
 
Olisko joku valmis myymään tuon sitten heti mulle. :)
Voi olla käytettynä varmana haluttua tavaraa, jos sitä ei muuten ilman luottokorttia suomesta saa.
 
Älkää sitten pojat alkako huuteleen hävyttömyyksiä siellä jonossa seisoessanne,on meinaan itsenäisyyspäivä ja Karhu-ryhmä paikalla... :D
 
Jos mummot ovat saaneet vihiä, että jotain jaetaan, jossain ilmaiseksi, niin paikkahan kuhisee mummoja, eikä pelaajat saa mitään. Harmi kun en tunne ketään mummoa sieltä päin. :(

Joku tietokonefirma oli joskus jakanut jotain ilmaista demo-levyä, ja mainostaneet sitä ihan lehdessäkin. Mummothan niitä oli kans tilailleet ja kyselleet että, "mikä se semmoinen seetee levy on".

Noh, ei nyt pilkata mummoja.
 
Niitä levyjä saa nyt sitten molempina päivinä. Niitä jaetaan siis 100.

Jaksaiskohan olla sissi ja hakea 2.
 
Ylös Bottom