Tällainen on minun tarinani:
Olin alunperin aikeissani mennä lauantaina jonottamaan seitsemäksi tuonne, mutta oli niin hiton uupunut koulurumbasta perjantaina että päätin sitten yöllä kahden aikoihin että "ei siellä varmaan 50 ole vielä yhdeksältä, menen vasta sitten"
kyllä oli sitten kiva ylläri, kun tulin sinne puolikuolleena ja paikalla oli 65 jannua... Ja kyllä voi sanoa että sillon otti pannuun. Hittovie kun vitutti. Ja asiaa pahensi vielä se, että olin samaisenä päivänä lähdössä pohjoiseen junalla, joka lähtee kello 12.34. Ei naurattanut ei.
No, hajonneena menin himaan ja juttelin siinä kaverin kanssa mesessä. Frenidini tietää varsin hyvin mun vakavan zelda-faniuden ja mies tarjoutui itse lähtemään sunnuntaina jonottamaan minulle seitsemältä tuota levyä!
Olin lievästi sanottuna otettu, tulee kuullema joululahjaksi. Ja näinhän siinä sitten kävi: Hän oli sunnuntaina siellä viidentenä ja sai pelin kouraan
Ei siinä sanat riittäneet kiittämään tarpeeksi. Ei kasva tuollaisia ystäviä puissa ei.
Hieman harmittaa tuo tapahtuman ajankohta. Olisin meinaa varman pärjännyt F-Zero kisassakin vallan hyvin. No, silti meitsi hymyilee kun hangon keksi