Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

uusi Zelda -bonuslevy

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja achiim
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
? Saiko ne jonkun lapun sitte? ku taidettiin ensin ottaa 50 ekaa sisää ja sitte muut? siltä se näytti sieltä jonon perältä ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pepe90
Nyt on 50:llä onnellisella peli kädessä :D
Mites siellä jonot meni? paljonko oli porukkaa 6:lta
Erään äänekkäämmän laskijan mukaan tasan 50 oli jonossa klo 8:23. Niihin aikoihin oli kiva seurata hätääntyneitä naamoja jotka ohi kävellessään yrittivät laskea olivatko ajoissa liikkeellä :D
 
Ja sitten tuli muutama siinä vähää vailla 11, kun päästettiin sisään. He kiilasivat sinne kärkeen ja luulivat saavansa pelin. Sitten lunastuksessa meni sormi suuhun, kun ei ollut antaa lappua pelin jakajille.
 
Jes! Tulin 7.50 olin jonossa laskujen mukaan (yksi tyyppi kävi laskemassa) 37, mutta lapun sain 40. 100 parhaan joukossa ollaan. Odottaminen ei ollut ylivoimaisen tuskallista, koska takanani oli rentoa porukkaa, jonka kanssa sitten vähän höpötin ja enemmän kuuntelin.

Mario Kart-kisaan osallistuin kaksi kertaa. Ensimmäisellä yrityksellä en tiennyt mikä Playeri olin ja olin 5. Toisella yrityksellä johdin kaksi ensimmäistä kierrosta, mutta vikalla tuli kaksi kertaa sinisestä niskaan ja muutakin mukavaa ja tipahdin sitten kolmoseksi.

GX kisassa voitin sen kisan ja tein kai ajan 50,xxx Siihen Green Plant 2:seen, jäin jonkun verran parhaasta kierroksesta.
 
Jees, kamaahan tuolta irtosi mukavasti. Zelda-levy, neljä T-paitaa, 251-muistikortti sekä Wavebird. Muistikortin ja WBn sain kun voitin F-Zero-kisan molempina päivinä. :) Mario Kartissa olin molempina päivinä puolivälierissä, mutta aina onnistuin tulemaan toiseksi. Onneksi voitot menivät sentään hyville pelaajille.
 
Telpe, mihin aikaan teit sen voittavan F-Zero-ajan tänään? Minua ennen pelannut teki ensimmäisen maalinajetun suorituksen ja ajaksi jotain 49,xxx. Jäin tuosta vähän. Ensimmäinen maalinpäässyt sai TC-T-paidan. Vähän harmitti, kun juuri sen jälkeen sain vasta kokeilla aika-ajoa, enkä sitten saanut T-paitaa.
 
Tuli mullakin toi Zelda sitten lopultakin haalittua kokoelmiin, pakkohan se oli saada. Olinhan sentään kolme tuntia siinä edessä odottamassa, tosin oli siellä paljon muitakin. Onneksi toi kolme tuntia vierähti suhteellisen nopeasti, suurimmaksi osaksi rennon porukan ansiosta. Kyllähän toi aika vierähti hyvin siinä jutellessa...
 
Tällainen on minun tarinani:

Olin alunperin aikeissani mennä lauantaina jonottamaan seitsemäksi tuonne, mutta oli niin hiton uupunut koulurumbasta perjantaina että päätin sitten yöllä kahden aikoihin että "ei siellä varmaan 50 ole vielä yhdeksältä, menen vasta sitten" :)

kyllä oli sitten kiva ylläri, kun tulin sinne puolikuolleena ja paikalla oli 65 jannua... Ja kyllä voi sanoa että sillon otti pannuun. Hittovie kun vitutti. Ja asiaa pahensi vielä se, että olin samaisenä päivänä lähdössä pohjoiseen junalla, joka lähtee kello 12.34. Ei naurattanut ei.

No, hajonneena menin himaan ja juttelin siinä kaverin kanssa mesessä. Frenidini tietää varsin hyvin mun vakavan zelda-faniuden ja mies tarjoutui itse lähtemään sunnuntaina jonottamaan minulle seitsemältä tuota levyä!

Olin lievästi sanottuna otettu, tulee kuullema joululahjaksi. Ja näinhän siinä sitten kävi: Hän oli sunnuntaina siellä viidentenä ja sai pelin kouraan :)

Ei siinä sanat riittäneet kiittämään tarpeeksi. Ei kasva tuollaisia ystäviä puissa ei.

Hieman harmittaa tuo tapahtuman ajankohta. Olisin meinaa varman pärjännyt F-Zero kisassakin vallan hyvin. No, silti meitsi hymyilee kun hangon keksi :P
 
Mitä pelilaatikko tarkemmin sisältää? Sisältääkö manuaali kunnon ohjeet kaikille peleille? Millä kielellä kannet ja manuaali ovat? Entä onko mukana karttoja? Kiinnostaa, onko peliä lokalisoitu, vai onko se täysin identtinen muiden eurooppalaisten versioiden kanssa. Voisiko joku ottaa noista vaikka kuvan?

Kävin lauantain ennen ysiä katsomassa tilanteen, mutta tuli selväksi, että jonottamaan ei olisi kannattanut jäädä. Seuraavana aamuna olin poissa kaupungista, joten ei joutunut miettimään viitsiikö pelin takia lähteä aikaisin jonottamaan. Olisihan siinä jonossa kyllä tenttiin tulevia artikkeleita voinut lueskella, jotta aika ei olisi mennyt hukkaan.

Tuskin tuo Suomessakaan noihin sataan kappaleeseen plus muutamiin palkintokappaleisiin jää. Kai tuo jossain vaiheessa pitää tavalla tai toisella hankkia. Onhan minulla nuo pelit Zelda 2:sta lukuun ottamatta jo alkuperäisinä, mutta ainakin nuo pyörivät 60 Hz:n nopeudella ja ilman surureunoja sekä kuva olisi aikalailla paremman näköinen Cuben RGB:tä pitkin kuin vanhojen koneiden komposiitilla. Tietysti alkuperäinen on aina alkuperäinen. Molempi parempi kai sitten.

Harmi, ettei kokoelmassa ole (sinänsä ymmärrettävästä syystä) Link to the Pastia.
 
Tänään meni hermot totaalisesti ko. kiekon kanssa. Ohessa logia IRCistä, joka on jouduttu sensuroimaan "ruman kielenkäytön" takia. Pelasin siis Majora's Maskia, jonka takia kiekkoa periaatteessa lähdin hakemaankin:

[11:07:31] <Hawk-> MITÄ *****A?!?!
[11:07:34] <Hawk-> EEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!
[11:07:46] <Hawk-> Mun kaikki tallennukset Woodfalliin asti katos!
[11:07:51] <Hawk-> VOI *****!
[11:08:00] <Hawk-> Thanks a fucking lot, Nintendo!

Omituisen asiasta tekee sen, että peli kuitenkin jatkui normaalisti ekasta päivästä, mutta kaikki mitä sain Woodfalliin asti katosi. Ennen kuin kaikki katosi, peli tilttasi ensimmäisessä luolastossa jossain siellä missä Snopper (tjsp) ja keltainen ötökkä yrittää riehua Linkille - heti seuraava taisto kun on jousiaseen saanut. Tilttaus ei ollut ensimmäin, tätä ennen Majora's Mask on tiltannut 3 kertaa aikaisemmin _2 päivän aikana_. Huomasin toki tämän huomautustekstin pelin alkuruudussa, mutta miten äänet nyt tuollaista saisi aikaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NapaKettu
Telpe, mihin aikaan teit sen voittavan F-Zero-ajan tänään? Minua ennen pelannut teki ensimmäisen maalinajetun suorituksen ja ajaksi jotain 49,xxx. Jäin tuosta vähän. Ensimmäinen maalinpäässyt sai TC-T-paidan. Vähän harmitti, kun juuri sen jälkeen sain vasta kokeilla aika-ajoa, enkä sitten saanut T-paitaa.
Taisi olla 46 sekuntia ja risat. Onnistuneella kierroksella olisi saanut noin 45.

Heh, tuo tyyppi joka ensimmäisenä pääsi maaliin oli kaverini. Olimme sopineet, että kaverini saavat pelata ensin jotta saavat T-paidat, ja sitten minä päästän voimani irti. Suunnitelma toimi. Näin muuten ajosi, mutten kyllä muista minkä näköinen olet...:)
 
Ylös Bottom