Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

uusi Zelda -bonuslevy

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja achiim
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bootlegger
www.ebay.co.uk

-----

Mihis aikaan menitte tuonne, jotka saitte sen pelin? Itse haen vasta huomenna, kun en tänään jaksanut herätä.


Samantapainen juttu kävi mullekkin. Mun piti mennä tonne jo tänään, mutta sänky veti liikaa puoleensa, joten täytyy mennä huomenna.
 
Jep, meikäläinenkin viihtyi sängyssä aika kauan, mutta ehdin paikalle n. klo 11:05. Se oli kuitenkin auttamatta liian myöhään, sillä paikalla oli jo reilusti yli 100 innokasta pikkupelaajaa :)

Ihailin hetken F-Zeroa isosta screenistä, tarkastin FF:CC:n ja Tales Of Symphonian ja lähdin pois. Oli varmaan ihan kiva tapahtuma muutenkin. Huomisaamuna on vaan vielä vaikeempi herätä, joten taitaa jäädä bonusdiski ainakin toistaseks hankkimatta...
 
Noin 8:00 olin jonossa jonottamassa, kylmää ja tylsää ainakin oli. Kaveri olisi lähtenyt vasta huomenna, mutta oli se pakko tänään jo hakea. Final Fantasy : Crystal Chronicleasia oli hieno testata, eikä siinä kovinkaan paljoa sitä japania tarvinnut, kun "neuvoja" oli vieressä kertomassa mikä tapahtuu mistäkin. Tales of Symphoniaa olisin halunnut testata, mutta en löytänyt. Olikos ToS tulossa siihen pelikoneeseen missä FF : CC oli? Kun ei näyttänyt olevan kuin yksi Spice-cube.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sepeh
Noin 8:00 olin jonossa jonottamassa, kylmää ja tylsää ainakin oli. Kaveri olisi lähtenyt vasta huomenna, mutta oli se pakko tänään jo hakea. Final Fantasy : Crystal Chronicleasia oli hieno testata, eikä siinä kovinkaan paljoa sitä japania tarvinnut, kun "neuvoja" oli vieressä kertomassa mikä tapahtuu mistäkin. Tales of Symphoniaa olisin halunnut testata, mutta en löytänyt. Olikos ToS tulossa siihen pelikoneeseen missä FF : CC oli? Kun ei näyttänyt olevan kuin yksi Spice-cube.


Oliko tuolla jo tohon aikaan paljonkin porukkaa? Itse ajattelin hankkia bonus discin huomenna, mutta ei jaksais ihan noin aikasin sinne mennä. Miten on, onko tonne vaan pakko raahautua noin aikasin? Kaikki muutkin jotka bonus levyn saivat, niin pistäkääpäs mietteitänne asiasta. Mihin aikkaan olitte paikanpäällä?
 
8:00 Aikaan oli joku 30 tyyppiä , ja 8:45 taisi olla jo 50, mutta osa taisi luovuttaa ja lähteä takaisin, niin tuli uusia jonottajia.
 
Tää taitaa olla tyhmä kyssä mutta onko toi freeloader joku semmonen jolla voi pelata Jap ja Us versioita? jos ei niin mikä?
Auttakaa apinaa!
 
Rokrok... Loki-kirjan katsauksiin:

5.20 paikalla ja siellä oli joku 5 heeboa mun lisäksi.
5.30 Radikus otti saapuakseen.
6.00 Saapui itse Esatar ja GV + jotain muuta epämääräistä porukkaa.

Tän jälkeen ei sitten ollutkaan aika merkintöjä kun varpaista ja sormista meni tunto. Mutta ihan kevyeen kun ovet avattiin, oli porukkaa yli 100 henkeä.

Joka tapauksessa se tärkein tuli saatua.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sepeh
Tales of Symphoniaa olisin halunnut testata, mutta en löytänyt. Olikos ToS tulossa siihen pelikoneeseen missä FF : CC oli? Kun ei näyttänyt olevan kuin yksi Spice-cube.

Tänään oli FF:CC yhteen ja siitä eteenpäin ToS, huomenna toisteppäin.
 
Tänään levyn sai kun tuli paikalle klo 8.30. Olin 49., joten tyytyväisyydelläni ei ole rajoja.:p

Tuolta saa paljon tavaraa, Zelda-levyn lisäksi T-paitoja saa käytännössä kuinka paljon vain haluaa, ja jos pärjää Mario Kartissa saa pelejä.:) Koittakaa antaa edes jonkinlaista vastusta F-Zerossa...;p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan laatikko
Harmi vain että levy ei sisällä SNES zeldaa.

Eihän se käytännössä voi, koska siitä ei ole kovin pitkää aikaa, kun A Link To The Past tuli myyntiin GBA:lle.
 
Voihan helvetti, 8.30...

Ehkä ne kiihkoilijat hakivat tänään pelinsä ja huomenna saa vähän myöhemmin tulleet myös. Ajattelin mennä sinne 9.30...

Vai olisiko pitänyt kirjoittaa, että ehkä te kiihkoilijat...:D
 
Se menee niin että huomenna porukat on vielä aikasemmin. Koska kaikki siinä oli silleen että huomenna sitten tullaan joskus 8. eli rohkeesti vaan jo nyt sinne jonottaa teltan kaa!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Miehekkäästi vaan kello 6 aamulla odottamaan, niinkuin me tänään :D

brain.jpg


seistä 5+ tuntia pihalla jotain Zeldaa jonottamassa, just sitä mitä pitkien duuniviikkojen välissä haluaa tehdä :)

Toivottavasti maksoi vaivan...
 
Ylös Bottom