Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

uusimmat peli/varusteet hankintasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja From Finland
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pepto
Et haluis myydä tota mulle? :D

Kattoo nyt minkä näköinen sieltä tulee pistän kuvia siitä sitten.

Ainiin äsken voitetun huudon ansiosta pelejä tulee 2kpl lisää power stone ja ready 2 rumble:cool: .

Densya de Go! 2, Tokyo Bus Guide LE, Sonic 2 Birthday Pack, Roommania #203,mutta ne onkin jo kai mainittu, Crazy Taxi PAL Starlancer PAL, Dino Crisis PAL, D2 USA.

Onko kellään ylimääräistä crazy taxin takakantta? Tai hyvää värikopiokonetta?

Midway's Greatest Arcade hits, onko muissa PAL peleissä moista kantta? Paksu kuin normaali kotelo, mutta silti muuten niinkuin norm.cd-kotelo, eli ei "irtonaista" keskiosaa, eli paikka vain yhdelle levylle?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Midway's Greatest Arcade hits, onko muissa PAL peleissä moista kantta? Paksu kuin normaali kotelo, mutta silti muuten niinkuin norm.cd-kotelo, eli ei "irtonaista" keskiosaa, eli paikka vain yhdelle levylle?

Minun Midway oli aivan tavallisessa DC-kotelossa, ei mitään eroa muihin. Sinulla on käsissäsi harvinaisuus ;)

-=Pacdam=-

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
Minun Midway oli aivan tavallisessa DC-kotelossa, ei mitään eroa muihin. Sinulla on käsissäsi harvinaisuus ;)

-=Pacdam=-

Haaa! Siis löytyikö nyt jotain minkä Pacdam haluaa käsiinsä?! ÄLÄ FRANK MYY!!! :D

-=Pacdam=-
Nää nää nä nää nää.... Mullapas onkin, teillä ei. Nää nää nä nää nää.
Täytyy ottaa tänään siitä kuvia.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Nää nää nä nää nää.... Mullapas onkin, teillä ei. Nää nää nä nää nää.
Täytyy ottaa tänään siitä kuvia.

juuh.. laita illalla linkki irc:issä siitä. tahtoo nähdä!

no niin uusia hankintoja.

Dead or Alive 2..en ole mikään tappelupeli friikki mutta tästä kyllä yllätyin positiivisesti..olen pelannut yhtävaille kaikilla hahmoilla läpi..ja vielä hard vaikeus taso=)

typing of dead

ooga booga..näitä kahta odotan pacdamiltä saapuvaksi.

unohdin sanoa että ostin myös täristiminen=)...ja 4 megasen muistikortin=).

Viimeksi muokannut moderaattori:
Dynamite Cop tulossa. MDK2:kin saapui vähän aikaa sitten Lokelta.

Aika surkeaa, mutta piti mainita kun en ole aikaisemmin retostellut.

FF: Postissa ovat, huomenna sinulla.

Itselle olen hankkinut mm. Super Robot Wars Alpha, Gundam Battle Online, Ikaruga, Tokyo Bus Guide LE, Densya de Go! 2, Bikkuriman 2000 - kaikki japseja.

-=Pacdam=-

Huuto.netistä sain V-Rally 2:sen. (Parempi ku Sega Rally 2...) Ja tukee vielä laajakuva-tv:tä. Harvinaista herkkua.

keltainen segan ohjain
MSR
Maken X
WHO WANTS TO BE A MILLIONAIRE
DEAD OR ALIVE 2
SYDNEY 2000
SONIC ADVENTURE

kaikki avaamattomia kuten mulla yleensäkkin =)

Uusin hankinta: AVAAMATON Samba de Amigo (PAL). Näitä ei liene maailmassa 100 kappaletta enempää, luulisin ?

-> ostaisko joku taas yhden AVATUN/KÄYTETYN PAL-Samban, levyssä naarmuja ja boottaa vain silloin tällöin, mutta on se sentään aito ja originaali PAL-Samba. Kotelo tietysti uusi ja täysin ehyt.

-=Pacdam=-

Viimeksi muokannut moderaattori:
-> ostaisko joku taas yhden avatun PAL-Samban, levyssä naarmuja ja boottaa vain silloin tällöin, mutta on se sentään aito ja originaali PAL-Samba. Kotelo tietysti uusi ja täysin ehyt.
Ens kuun puolella. Nyt on varat taas nollissa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kennedy
http://www.projektori.org/~kivinen/uudet_dc.jpg

keltainen dc ohjain ja DoA2 erikoisemmassa kotelossa..
sekä pari muuta

Mikähän toi "For Bundle Purposes Only" DOA 2 on? Tökerösti se on vedetty muovituskoneella ja lämpöpuhaltimella uudellee muoveihin - ei taida olla ihan tehdaspakattua kamaa. Olen itse purkanut tuollaisilta näyttävät muovitukset ja joskus sisältä on paljastunut hieman naarmuinen ja sormenjälkinen CD (esim. SGGG oli tuollainen, uutena se minulle myytiin).

Ohjain on kieltämättä viileän värinen.

-=Pacdam=--

Ylös Bottom