Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusivuosi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gangster75
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Uusivuosi

Hyvää uutta vuotta myös FilmiFIN-tiimin puolesta. Ensi vuonna on meiltäkin luvassa kaikkea kivaa uutta, so beware :cool:

;)

Uutta vuotta vaan kaikille. Joillekkin vähä parempaa ja joillekkin vähä huonompaa.

Vuoden vaihtuminen vietetään rauhallisesti nauttien elämän yksinkertaisista asioista. Kuten hyvästä ruuasta ja mahtavien ystävien seurasta.

nallet sanoi:
Uutta vuotta vaan kaikille. Joillekkin vähä parempaa ja joillekkin vähä huonompaa.

Vuoden vaihtuminen vietetään rauhallisesti nauttien elämän yksinkertaisista asioista. Kuten hyvästä ruuasta ja mahtavien ystävien seurasta.

Sie oot aina niin poliittinen :D

Uuttavuotta vaan kaikille!!
Oonks mä eka viestittäjä vuonna 06 :D tuskin... :S

EDIT:

Olin mä :cool:

Täällä on vuotta 2005 jäljellä vielä reilut nelisen tuntia mutta hyvää uutta vuotta kaikille konsolifinin jäsenille sinne koto-Suomeen!

Pelasimme kavereiden ja veljen kanssa 14 tuntia Super Smash Bros. Meleetä. Aamu yhdeksään.

Vuodenvaihde meni neutraalisti - töissä.

Hyvää uuttavuotta 2006 KonsoliFinin porukalle!

Selvisin baari-illasta vain 30:lla ja kaupan päälle seuraan liittyi kaksi naista. Keskiyöllä mentiin sitten ydinkeskustaan katsomaan kaupungin raketteja vuoden tauon jälkeen (viime vuonna rahat pistettiin tsunamin takia muualle) ja olivathan taas yllätyksellisen tasokkaita. Varsinkin se viimeinen paukku.

Kotona oli jo klo 00.45 ja nukkumaan ~klo 2. Ei väsytä enää yhtään, mikä on varsin outoa.

Starcraftiä pelatessahan se vuodenvaihde meni, alkaa muodostua perinteeksi jo tämä..

Ylös Bottom