Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

V-Rally 3 kommentit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koivusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan YodaKo
Eilen tuli sitten tahkottua koko ilta ja nyt alkaa pikkuhiljaa olee WRC autotkin hanskassa. Huomasin tuon saman että ilmanpaineilla saa todella paljon pitoa aikaiseksi lisää

Wope sanoit tosta pomppulinna hommasta ranskassa/saksassa. Ranskan säädöt oon saannu toimimaan hyvin mut saksassa mulla ilmenee tota pompizombi efektiä vielä, muistaaksei iskari ja korkeus on yhtä vaille puolessa välissä. Onko auto säädetty liian tiukaksi kun se pomppii asvaltilla vai liian löysäksi?

Asvaltilla pitäis jousituksen olla mahd. tiukalla ja matalalla, tosin
saksan tiet ovat sen verran epätasaisia että olen jättänyt vähän
enemmän maa varaa muistaakseni yhen vajaaksi matalimmasta.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tij

Asvaltilla pitäis jousituksen olla mahd. tiukalla ja matalalla, tosin
saksan tiet ovat sen verran epätasaisia että olen jättänyt vähän
enemmän maa varaa muistaakseni yhen vajaaksi matalimmasta.

Joo näin mulla on ranskassa mut sitten kun käytin samoja asetuksia saksassa niin tuli kauhea pomppimisefekti. Yritin hakea sopivaa mutta en millään saannut pois sitä pomppimista.

Miten sulla tasapainonvakaajat löysällä vai kireellä, siis nimenomaan saksan setupissa. Ootko sä saannu sen pomppimisen veks saksassa?

Pistipä eilen muuten silmään tulosruutua katsellessa, että Marcus Grönholmin Peugeotissa oli molemmin puolin etupuskuria V-Rally3 mainokset.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Pistipä eilen muuten silmään tulosruutua katsellessa, että Marcus Grönholmin Peugeotissa oli molemmin puolin etupuskuria V-Rally3 mainokset.
Olen huomannut saman, alhaalla ja pienellä molemmissa kulmissa etupuskuria.
MTV:llä on ainakin pyörinyt pelistä myös komea mainos.
Siis music tv. Suomen kanavilta en ole nähnyt.

Ranskassa kannattaa olla jarrut tosi tiukalla, pääsee vetää
mutkat melkein pohjaan asti ja sitten vasta jarruttaa. Muutenkin kun autot muuttuu paremmiksi ja vauhdit kasvaa niin jarrujen pitää olla voimakkaat.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan YodaKo

Joo näin mulla on ranskassa mut sitten kun käytin samoja asetuksia saksassa niin tuli kauhea pomppimisefekti. Yritin hakea sopivaa mutta en millään saannut pois sitä pomppimista.

Miten sulla tasapainonvakaajat löysällä vai kireellä, siis nimenomaan saksan setupissa. Ootko sä saannu sen pomppimisen veks saksassa?

kireellä pidän vakaajia myös saksassa, enkä tiedä saako sitä poppimista kokonaan pois koska saksan tiet ovat vaan niin röykkyisiä?? muuten alkaa toi wrc:lä ajokin luistaa voitin mestaruuden mitsulla ja mitä enemmän pelaa sitä paremmalta
peli tuntuu, auto käyttäytyy todella aidon tuntuisesti(ajan konepelti kuvakulmalla) jarru ja kaasu vaikuttavat todella hyvin,
auto lähtee kaasulla nätisti sladiin ja luisua saa pidettyä asvaltillakin nätisti koko mutkan läpi , ajotuntuma on edottomasti parasta mitä on tähän asti missään rallipelissä ollut!! ja vielä kun
säädöilläkin on vaikutusta ajo-ominaisuuksiin niin voi kyllä peliä sanoa tähän asti parhaaksi ralli peliksi. ( täydellistä tuskin koskaan tuleekaan). se että ei tue kun tuota yhtä rattia on oikeastaan ainoa paha miinus pelille.

Viimeksi muokannut moderaattori:

...se että ei tue kun tuota yhtä rattia on oikeastaan ainoa paha miinus pelille.

...Ja silläkään ratilla autoja ei saa pysymään hanskassa. Eilen tuossa taas sitä testasin kun ajattelin, että nyt kun osaa radatkin niin kyllä kai se autoki jo tiellä pysyy. Mutta ei, ei niinku millään pysty ees suoralla tiellä pitämään autoa hallinnassa ja ajelin vielä 1.6l...tuntuu ettei ne pelinkehittäjät oo pahemmin testannu koko rattihommaa oli se vaan niin epätoivoista yritystä veivata. WRC:ssä sentään ajat alko jopa vähä paraneen samasella ratilla niilläkin pätkillä, mitä padilla haastekisassa tuli tahkottua. No hyvä peli toi V-ralli muuten kyllä on eikä sitä rattia niin hirveesti kaipaa.
Nyt ois 8. kausi alkamassa ja pösön tiimi taas houkuttelee talliinsa(loikkasin yheksi kaudeksi sitikalle). Jospa palais takas sinne....mutta se pirun experience -taso ei vaan nouse, ei sitte millään:confused:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nakke

...Ja silläkään ratilla autoja ei saa pysymään hanskassa. Eilen tuossa taas sitä testasin kun ajattelin, että nyt kun osaa radatkin niin kyllä kai se autoki jo tiellä pysyy. Mutta ei, ei niinku millään pysty ees suoralla tiellä pitämään autoa hallinnassa ja ajelin vielä 1.6l...tuntuu ettei ne pelinkehittäjät oo pahemmin testannu koko rattihommaa oli se vaan niin epätoivoista yritystä veivata. WRC:ssä sentään ajat alko jopa vähä paraneen samasella ratilla niilläkin pätkillä, mitä padilla haastekisassa tuli tahkottua. No hyvä peli toi V-ralli muuten kyllä on eikä sitä rattia niin hirveesti kaipaa.
Nyt ois 8. kausi alkamassa ja pösön tiimi taas houkuttelee talliinsa(loikkasin yheksi kaudeksi sitikalle). Jospa palais takas sinne....mutta se pirun experience -taso ei vaan nouse, ei sitte millään:confused:

Joo ei niin ,1.6 l:sissä se vielä nousi mutta kun siirtyi nelikoihin se
tippu punaselle ja siellä se on pysynyt vaikka on jo viides kausi
takana wrc:llä ??? ihme juttu. ajoin muuten sen challengen fordilla
ja tuli seat ,eli taitaa aina tulla se seatti.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Voitin kaksi kautta peräkkäin wrc:ssä täysin pistein ilmoitti että olet siirtynyt luokka kakkoseen, L2 lukee lisenssissäkin ilmoitti myös että autot on nopeampia itse eroa en huomannut onko kokemuksia?? Kolmas mestaruus täysin pistein ei uutta antanut, jatketaan hiljaa kiiruhtaen voitosta voittoon.

Joo ei niin ,1.6 l:sissä se vielä nousi mutta kun siirtyi nelikoihin se
tippu punaselle ja siellä se on pysynyt vaikka on jo viides kausi
takana wrc:llä ??? ihme juttu. ajoin muuten sen challengen fordilla
ja tuli seat ,eli taitaa aina tulla se seatti.

Joo, muistelin et wope ois saanu jonku muun(ei jaksanu sillon tarkistaa), mutta nyt kun selasin viestejä taaksepäin niin seatin se sekin oli saanu.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan lehva
Voitin kaksi kautta peräkkäin wrc:ssä täysin pistein ilmoitti että olet siirtynyt luokka kakkoseen, L2 lukee lisenssissäkin ilmoitti myös että autot on nopeampia itse eroa en huomannut onko kokemuksia?? Kolmas mestaruus täysin pistein ei uutta antanut, jatketaan hiljaa kiiruhtaen voitosta voittoon.

Voitin mestaruuden ja tallikin voitti mestaruuden (double championship), niin munkin lisenssi nousi level 2:een. Nyt sitten vissiin quick race-moodissa (time trial / challenge) on nopeammat autot.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dragon

Voitin mestaruuden ja tallikin voitti mestaruuden (double championship), niin munkin lisenssi nousi level 2:een. Nyt sitten vissiin quick race-moodissa (time trial / challenge) on nopeammat autot.

Mulla on 4 mestaruutta 2.0 luokassa ja viimeisimmän jälkeen tuli licence level 3, testasin yhtä Suomen pätkää timetrialissa ja oma ennätys parani 16 sekkaa!! Ilmeisesti ne autot sitte paranee, vaikka sitä ei varsinaisesti huomaa. Se Suomen ek kylläkin oli eka pätkä mistä timetrialin silloin puoltoista viikkoa sitten aloitin, joten on sitä varmaan kuskikin siitä ajasta parantunut. En usko, että vastaavanlaisia parannuksia on ihan joka ek:lta odotettavissa...Mutta jännä homma kyllä ku noi autot tollai vaivihkaa paranee ettei huomaakaan.

Mullaki neljä mestaruutta, nyt näyttää siltä että on mahdollisuus ajaa joko Seatilla tai Subarulla, olis niin kiva päästä muillekkin, mut ei niin ei..

Mulla tuli ensimmäinen rengasrikko neljännellä kaudella kun vaihdoin Seat 2.0 rattiin, miten te oikein ajelette kun teillä on niitä jatkuvasti ;)

Osa sanoi että kokemus ei nouse millään. Meikäläisellä se on noussut yhden per kausi ajettuani VW:llä kaksi kautta (sijat 10. ja 9) ja sitten Renaultilla (5. sija) ja nyt Fiatilla tavoitteena mestaruus. Yhden voiton otin ennen Fiatille menoa Renaultilla.

No ei nouse kokemus sitten millään, kaikki muut ominaisuudet menee eteenpäin, exp on edelleen 1. palkissa.

Enpä ole minäkään saanut vielä ainoatakaan rengasrikkoa, jarrut ja iskareita olen saanut mäsäksi useampaankin kertaan :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Teurastaja
Osa sanoi että kokemus ei nouse millään. Meikäläisellä se on noussut yhden per kausi ajettuani VW:llä kaksi kautta (sijat 10. ja 9) ja sitten Renaultilla (5. sija) ja nyt Fiatilla tavoitteena mestaruus. Yhden voiton otin ennen Fiatille menoa Renaultilla.

Joo, ehti se experience mullakin yhdellä pykälällä nousta ku 2 kautta ajoin 1.6l, mutta kun siirty 2.0l luokkaan se tipahti takas yhteen eikä oo noussu yhtään, vaikka siellä jo 8 kautta ja 6 mestaruutta oon ajellu. Neljännen mestaruuden jälkeen en oo saanu mitään "bonuksia". Ja sitte ei pääse oikein noita muita talleja testaan ku pösöllä ajelee niin kauden päätteksi sitikka tekee tarjouksen ja jos sinne menee niin taas kauden päätteksi tallipaikkaa tarjoaa yllättäen pösö...
Tuossa yhellä kaudella kun ajelin tuli pari keskeytystä ja loppusijoitus 2, ja vaikka tavoitteena oli 1 niin ei kuitenkaan potkuja antanu, mutta eipä kyllä tullu miltään muultakaan tallilta tarjousta....Pikkuhiljaa alkaa tuntumaan, että tässä kierretään vaan jotain kehää. Pitäsköhän tässä hölmöillä yks kausi oikeen huolella, jos vaikka tulis testitarjous joltaki muulta tiimiltä ku sitikalta/pösöltä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nakke

Pikkuhiljaa alkaa tuntumaan, että tässä kierretään vaan jotain kehää. Pitäsköhän tässä hölmöillä yks kausi oikeen huolella, jos vaikka tulis testitarjous joltaki muulta tiimiltä ku sitikalta/pösöltä.

Joo saman olen huomannut, mulla se menee Subaru <-> Seat akselissa, tuota hölmöilyä vois kokeilla..

Minkälaisia säätöjä käytätte WRC-autoilla Englannissa? Muissa maissa pärjään ihan hyvin, mutta Englannissa auto spinnailee koko ajan, yliohjaa todella inhottavasti.

Tahtoisin tietää, onko säädöt aina päin persettä, joten laittakaapa parhaat säätöjänne erityisesti Whitchurch-pätkälle.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul
Minkälaisia säätöjä käytätte WRC-autoilla Englannissa? Muissa maissa pärjään ihan hyvin, mutta Englannissa auto spinnailee koko ajan, yliohjaa todella inhottavasti.

Tahtoisin tietää, onko säädöt aina päin persettä, joten laittakaapa parhaat säätöjänne erityisesti Whitchurch-pätkälle.

Ei kai siinä muuta kun differentialssista säätää sitä Centralia pari napsua vasemmalle nii jo loppuu yliohjautuminen. Ite teen näin joka pätkälle joka maassa. Tuossa whitchurch pätkällä vaihan tietysti mutarenkaat ja sit vaihteistoa pykälän tiheämmäks. Muita säätöjä en oo pahemmin kokeillu ku on ihan hyvin tekoälykuskit jääny taakse. On itse asiassa yks helpoimmista maista toi englanti nyt ku enemmän on pelannu, monella pätkällä on saanu eroa seuraavaaan yli parikyt sekkaa.

Ylös Bottom