Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Väärät numerot -thread

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peck4
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Väärät numerot-thread

Vähäkyröläiset naiset eivät ilmeisestikään ota opikseen.
samaisen paikkakunnan emännät soittelevat viikoittain ja kyselevät kaikennäköisiä.
tällä hetkellä neljä Vähäkyröläistä on jo puhelimeeni soitellut, kerran puhelimeen vastasi emäntä, oli soittajaa alkanut ahdistamaan moikkauksen jäljiltä niin kovin että oli huitassut luurin korvaan.

Alavuksen kunnallisteknikko soitteli pari kesää sitten, mökilleenhän tuo kutsui,
mutta kieltäydyin kunniasta ja kyllä taisi herraa hieman nolottaakkin.

pikku penskana tottakai soiteltiin kavereille, eikä ne numerotkaan aina oikein mennyt,
tuli soiteltua naapuripitäjän kunnantoimistoon, kyllä siellä varmaan ihmeteltiin kun pikkupoika soitteli ja kyseli onko tero siellä :cool:

Vinnie sanoi:
pikku penskana tottakai soiteltiin kavereille, eikä ne numerotkaan aina oikein mennyt,
tuli soiteltua naapuripitäjän kunnantoimistoon, kyllä siellä varmaan ihmeteltiin kun pikkupoika soitteli ja kyseli onko tero siellä :cool:
:D

Veli on saanut montakin puhelua,joissa aina kysyttiin jotain Ruotsalaisen Joukoa,joku mies kuulemma ja Aleksi sanoi monesti että on väärä numero ja aina silti soitti.Kerran kysyi jopa että "Sinähän oot siellä sen vaimos kans" tai oli vaan ruvennu puhuun jostakin hirviporukkahommasta eikä ees nimeään sanonu.Kerran mietittiin että kun kysyvät henkilöä vielä niin sanoa että "tuoltahan se jouko löytyy kylmäkaappiin paloiteltuna niinku sovittiin" tms vastaavaa :D ärsyttävintä tästä tekee vielä se että veli vastaa aina puhelimeen omalla nimellään tottakai niin silti jotain joukoa tinkaavat.

Itselle soitti tuntemattomasta numerosta viikko sitten joku sillein että "onko erkki" sanoin et ei oo ja tää sano et ootko ihan varma sanoin että ei oo erkki ja vieläki se sano että ootko ihan varma. En yhtään tienny et joku soitti tahallaan.
No, on tullut itsekin soitettua muutaman kerran pilapuheluita esim. prisman hedelmäosastolle ja kysytty "hd-kaapelia tiedonsiirtoon pc:stä pc:seen" myyjä käveli pc-puolelle ja totesi että "kaiken järjen mukaan meillä ei nyt valitettavasti ole sellaista, jos ei..." ja sitten vastasin että kiitos ja näkemiin. :D Citymarketissa hedelmäpuolella löivät luurin korvaan, kertoo jotain kaupasta...

Mulle tuli kerran joskus kuuden aikaan aamulla soittoja (kyllä kyrsi kun sänkyyn oli päässyt vasta neljän aikaan ja ihan hippasen humalassa), jossa soittaja sanoi vaan ihan oudolla että "kuis menee, kuis menee?" Muutaman kerran soitti noin ja hermostuin ja huusin vähäsen ja sitten tuli vielä yksi soitto, missä sama jamppa kysy että "onks siel naisii?"

Aika hämärää oli, varsinkin kun en tiedä oliko jannu hieman vammainen vai esittikö vain. Ihan oudolta kuulosti ja oli varmaan vaan väärään numeroon puhelu, joka muuttui "häirikkösoitoksi" koska ekalla kerralla toisessa päässä ei sanottu mitään.

Näin kuuden aikaan aamulla Inkkarin vierashuoneen pedillä :D

Itse sain kerran puhelun arkipäivänä tuntemattomasta numerosta jossa hieman juopunut mies pienessa paniikissa kyseli

Oletko "etunimi sukunimi"?
-Juu kyllä olen...

Sun isäs on täällä ja se on kuollut.
-Hetkonen, kuka siel on?

Jotain se sitten hetken selitti ja kävi ilmi että muistaakseni raumalta se soitti. Faija teki silloin töitä pk-seudulla eikä ole mitään asiaa raumalle. Soitin sitten faijalle, ei vastaa puhelimeen. Sitten soitin mutsille niin se oli _juuri_ puhunut faijan kanssa puhelimessa ja se oli kotiin päin lähdössä, eli hengissä oli ja on vieläkin :)

fDiamond sanoi:
Itse sain kerran puhelun arkipäivänä tuntemattomasta numerosta jossa hieman juopunut mies pienessa paniikissa kyseli

Oletko "etunimi sukunimi"?
-Juu kyllä olen...

Sun isäs on täällä ja se on kuollut.
-Hetkonen, kuka siel on?

Jotain se sitten hetken selitti ja kävi ilmi että muistaakseni raumalta se soitti. Faija teki silloin töitä pk-seudulla eikä ole mitään asiaa raumalle. Soitin sitten faijalle, ei vastaa puhelimeen. Sitten soitin mutsille niin se oli _juuri_ puhunut faijan kanssa puhelimessa ja se oli kotiin päin lähdössä, eli hengissä oli ja on vieläkin :)

Kaikenlaista sitä sattuukin tänä päivänä.

KK 78 sanoi:
Kerran joku täti-ihminen kyseli minulta jotain käännöstöitä ranskaksi, sanaakaan ranskaa en puhu.
Onhan näitä vaikka kuinka paljon.

About kuukausi takaperin joku nainen soitti ja kysy että lähdenkö hollantiin tulkiksi, sanoin että onnistuu mutta sanaakaan en hollantia osaa jonka jälkeen tuli "taisi tulla väärä numero".

Joitain vuosia sitten joku Heikki niminen kapelimestari alotti viestisarjan minulle, ensimmäinen viesti yllättäen juhannuksen toivotuksia ja sitten epämääräisillä aikaväleillä viestejä missä kerrottiin miten oli keikat menny yms. Mukavahan se vaan on että etes joku kirjottaa joulun ja juhannuksen toivotuksia.

Ja sitten näitä pilapuhelu-osastoja tuli joskus ilmeisesti samasta numerosta aikoinaan, mitään ei kaveri koskaan sanonnu toisessa päässä. Kerran sitten hermostuin ja tuli ärräpäätä kovasti ja puhelut sitten loppu kokonaan.

Itse tulee humalassa läheteltyä yhdelle hepulle vähän väliä viestejä tosin ne ei mene väärään numeroon eikä etes kovin vahingossa mutta aamulla ne monesti pistää sylettämään. Onneksi tyttö on ymmärtäväinen, se on tottunu jo siihen että viikonloppuisin tulee epämääräisiä viestejä minulta :)

Siinäpä jotain mitä nyt mieleen tuli.

Aikoinaan mulle tuppas tehdä häirikköpuheluja myös yks kehitysvammanen, joka ei osannu puhua puhelimeen. Ja kuitenki se soitti mulle kymmeniä kertoja päivässä ja puhisi vaan jotain. Sit kerran meni hermot ja laitoin soitonsiirron Mielenterveyslaitoksen puhelimeen :D

EIKÄ? :D Onks toi tottakaan??? :D Total repeeminen kyl tuli, ku tota luin :D "ja puhisi vaan jotain" :D:D:D

Miksen mä ikinä saa väärään numeroon soitettuja puheluja?

nyt kyllä tuli niin nurkan takaa taas viesti tuolta samaiselta tytöltä josta aloituksessa kerroin. kysyi ikää ja mistä päin olen :eek: :D suosiolla jätän vastaamatta. paitti hieman kyllä houkuttais kysyä että minkä ikäinen itse on. tulis selvyys siihenkin :D

Peck4 sanoi:
nyt kyllä tuli niin nurkan takaa taas viesti tuolta samaiselta tytöltä josta aloituksessa kerroin. kysyi ikää ja mistä päin olen :eek: :D suosiolla jätän vastaamatta. paitti hieman kyllä houkuttais kysyä että minkä ikäinen itse on. tulis selvyys siihenkin :D

Pekka huijaa! :) Se kehuskelee tyttöset soittelee ja viestittelee jatkuvasti.

"Jätän vastaamatta kun noita tulee niin monta päivässä".

Hyi hyi kun tommosia kehtaat puhua. Ei mee läpi :D :D

------------------------------------

Ludson sanoi:
Total repeeminen kyl tuli, ku tota luin :D "ja puhisi vaan jotain" :D:D:D

Älä muuta sano. Kyllä tuo M.P. on aivan uskomaton. Totaled :)

Kerran kaveriporukassa istuttiin iltaa viettämässä ja "Möttönen" lähti haukkaamaan "raitista" ilmaa ulos. Puhelimensa jätti pöydälle. Oven painuessa kiinni, luuri käteen, MTV3:n tekstitv:stä GAY-seuranhakusivu auki ja tekstiviestillä hieman kuumempaa ilmoitusta kehiin...

Kaveri tuli röökiltä ja ihmetteli kun puhelin vilkkui joulukuusena pöydällä... Vastasi yhteen puheluun ja sieltä meinasi tulla linjoja pitkin puhelimen läpi joku oululainen topmies, joka olisi ajanut saman illan aikana kuopioon ja takaisin tehdäkseen temppunsa :eek: Meni jokunen hetki, että Möttönen sai puhelun jotenkin kunnialla lopetettua ja oli muuten pihalla sen jälkeen. Pohjana taisi olla mäyräkoira tässä vaiheessa... Muilla ei enää pokka pitänyt ja siinähän se homma sitten paljastui...

Oli muuten sika temppu kaverille... Mutta ah niin hauska :D

Viestejä tuli vielä pari kuukautta tapahtuneen jälkeen... :o Sorry...

Healtti sanoi:
Pekka huijaa! :) Se kehuskelee tyttöset soittelee ja viestittelee jatkuvasti.

"Jätän vastaamatta kun noita tulee niin monta päivässä".

Hyi hyi kun tommosia kehtaat puhua. Ei mee läpi :D :D
kiinni jäin :mad: ei mutta tosissaan :rolleyes: kyllä tuo nyt vähän alkaa käydä ihmetyttämään :o

Baron sanoi:
Kerran kaveriporukassa istuttiin iltaa viettämässä ja "Möttönen" lähti haukkaamaan "raitista" ilmaa ulos. Puhelimensa jätti pöydälle. Oven painuessa kiinni, luuri käteen, MTV3:n tekstitv:stä GAY-seuranhakusivu auki ja tekstiviestillä hieman kuumempaa ilmoitusta kehiin...

Kaveri tuli röökiltä ja ihmetteli kun puhelin vilkkui joulukuusena pöydällä... Vastasi yhteen puheluun ja sieltä meinasi tulla linjoja pitkin puhelimen läpi joku oululainen topmies, joka olisi ajanut saman illan aikana kuopioon ja takaisin tehdäkseen temppunsa :eek: Meni jokunen hetki, että Möttönen sai puhelun jotenkin kunnialla lopetettua ja oli muuten pihalla sen jälkeen. Pohjana taisi olla mäyräkoira tässä vaiheessa... Muilla ei enää pokka pitänyt ja siinähän se homma sitten paljastui...

Oli muuten sika temppu kaverille... Mutta ah niin hauska :D

Viestejä tuli vielä pari kuukautta tapahtuneen jälkeen... :o Sorry...
kaverit on saman tehny mulle ja itse olen saman tehnyt parille kaverilla. hauskaa on ollut joka kerta paitti kun itse on kohteena :o

Ludson sanoi:
EIKÄ? :D Onks toi tottakaan??? :D Total repeeminen kyl tuli, ku tota luin :D "ja puhisi vaan jotain" :D:D:D

Joo, tosi juttu on. Tää kyseinen vammanen sattuu olemaan vielä sukua... Sillä on tapana kuulemma harrastaa enemmänkin näitä häirikköpuheluita, kun oppi käyttämään kännykkää. Se on henkisesti jossain 5 vuotiaan tasolla. Paras oli kun sille oli joskus vuosia sitten suuttunu joku koulutaksin kuljettaja, niin tää rupes peräjälkeen soitteleen sille taksikuskille kaikkia pilareita ja huusi sinne puhelimeen sille että "ÄLÄ SANO ETTÄ HAKKAAT MUT!". Ja tollasia puheluita parhaimmillaan 50 kertaa vuorokaudessa. Taksikuski tais joutua hermoromahduksen partaalle. Tämä siis vain yks tapaus muiden joukossa. Onneks se ei soita enää mulle. Se siis oikeesti vaan puhisee sinne puhelimeen kun ei se osaa puhua kunnolla, semmosta lääh puuh puuh.. :D

Aivan uskomatonta.

Kannattiko muuten myöntää että on sukua ? :D

Pajulahti is teh man. Repesin aivan totaalisesti tosta "puhisi vaan sinne jotain"

Healtti sanoi:
Kannattiko muuten myöntää että on sukua ? :D
No oli vähän pakko kertoa todellinen syy. Ette olisi muutoin uskoneet tietämiäni tarinan yksityiskohtia :D Ei sillä, että olisin aiheesta ylpeä. Suku on pahin.

Ylös Bottom