Tämän keskustelun pohjalta tekee mieli lähteä Soulseja ensimmäistä kertaa kokeilemaan, vaikka itse pelityyli ei normaalisti kiinnosta. Tuntuu jakavan niin vahvasti mielipiteitä näiden toteutus, että tuon mielipiteen haluaa itsekin muodostaa. Jos tuo vaikeustaso kuitenkin on oikeudenmukainen, niin onnistumiset kyllä palkitsee ihan eri tavalla.
Liian vaikeita pelejä yleisesti itselleni on aina NES-aikakaudelta asti ollut äärimmäistä tarkkuutta vaativat tasohyppelyt mallia Mega Manit, joita en kaikkia vaan koskaan päässyt aikanaan läpi, vaikka pidin peleistä todella paljon. Mutta myös tästä pääsin yli erinomaisen Ori and the Will of the Wispsin avulla, joka vaatii paljon välillä, mutta antaa myös todella paljon takaisin. Harvoin sitä tuulettaa spontaanisti pelatessa, mutta tämän kanssa näinkin pääsi käymään.