Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Valmis maksamaan PS3:sta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eewokki
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Tautofonia sanoi:
Blue-Ray. Se, että konetta markkinoidaan sellaisen ominaisuuden avulla, joka saattaa olla muutaman vuoden päästä täysin turha, on minulle riittävä syy jättää ostaminen ainakin niin pitkäksi aikaa, kunnes tilanne selkenee. En halua maksaa ylimääräistä ominaisuudesta, jota en tällä hetkellä tarvitse, tai joka saattaa olla piakkoin suhteellisen käyttökelvoton.
PlayStation 3:n pelit kuitenkin julkaistaan BD-levyillä, joten ominaisuus ei ole turha, jos PS3-pelejä haluaa pelata.

Oliver sanoi:
PlayStation 3:n pelit kuitenkin julkaistaan BD-levyillä, joten ominaisuus ei ole turha, jos PS3-pelejä haluaa pelata.
Kyse onkin siitä, tarvitsisiko pelejäkään julkaista BD-levyillä? Minun nähdäkseni ainoa syy tähän on se, että Sony haluaa puskea uuden formaatin väkisin läpi. Itse en BD:n tarpeellisuutta ymmärrä, koska en usko, että erinäiset tahot sen kuluttajalle tarjoamia mahdollisuuksia hyödyntäisivät, ainakaan täysin. Rahastuksen maku on koko projektissa, voin olla toki väärässäkin.

Mielipiteet ja persreiät ja silleen.

Tautofonia sanoi:
Kyse onkin siitä, tarvitsisiko pelejäkään julkaista BD-levyillä?
Onhan eräskin firma aikaisemmin julkaissut pelejään milloin missäkin formaatissa, eikä kukaan ole valittanut, paitsi jotkut pelintekijät tilan puutteesta.

Oliver sanoi:
Onhan eräskin firma aikaisemmin julkaissut pelejään milloin missäkin formaatissa, eikä kukaan ole valittanut, paitsi jotkut pelintekijät tilan puutteesta.
Muistaakseni kyseinen firma ei ole iskenyt laitteelleen keskimääräistä korkeampaa hintaa, ja puolustellut sitä formaatilla?

Tautofonia sanoi:
Muistaakseni kyseinen firma ei ole iskenyt laitteelleen keskimääräistä korkeampaa hintaa, ja puolustellut sitä formaatilla?

Kyseisen firman kyseinen kone ei myöskään ollut mikään isoin menestys.

keiu sanoi:
Kyseisen firman kyseinen kone ei myöskään ollut mikään isoin menestys.
Se on taas asia erikseen. Käykö samalla tavalla tällä kertaa? En tiedä. Tiedän vain sen, että minä en kiikuta rahojani kauppaan, ennen kuin olen vakuuttunut siitä, että saan niille vastinetta.

Muoks: Vai väitätkö, että Gamecubea olisi myyty enemmän, jos sen hinta olisi ollut 200 euroa muita koneita korkeampi, ja sen vallankumouksellisia pikkulevykkeitä olisi ruvettu puskemaan läpi uutena valtavirtaformaattina? ;)

Sonyholistina raha ei ole este. Lempparisarjojen pariin on pakko päästä hinnalla millä hyvänsä vaikkakin toki suuri hinta ja BR:n tuputus vituttaa. Onneksi seuraava-gen takuulla palauttaa Sonyn pään hieman pilviä alemmas... vaikkakin Sonyn kaltaisia pioneerejakin aina tarvitaan.

Jos PS3 on (en usko ennenkuin koen) aluekooditon niin maksaisin siitä ilosta vaikka parisataa extraa. Ja hyppisin alasti Prismaan kusemaan pelien hintalappujen päälle :p

Tautofonia sanoi:
Se on taas asia erikseen. Käykö samalla tavalla tällä kertaa? En tiedä. Tiedän vain sen, että minä en kiikuta rahojani kauppaan, ennen kuin olen vakuuttunut siitä, että saan niille vastinetta.

Muoks: Vai väitätkö, että Gamecubea olisi myyty enemmän, jos sen hinta olisi ollut 200 euroa muita koneita korkeampi, ja sen vallankumouksellisia pikkulevykkeitä olisi ruvettu puskemaan läpi uutena valtavirtaformaattina? ;)

Gamecubesta en tiedä mutta ajattelin että kyse oli N64stä, tuosta tilanpuutteesta siis kun puhuttiin. Pointtini oli kuitenkin että on sitä ennenkin pelien formaatti ollut tekijä pelibisneksessä. Minun kantani tuohon bluray-juttuun on se että olisi ollut parempi pysyä DVDssä jos sillä olisi hinta tullut 200 alemmaksi.

Zoukka sanoi:
Sonyholistina raha ei ole este. Lempparisarjojen pariin on pakko päästä hinnalla millä hyvänsä vaikkakin toki suuri hinta ja BR:n tuputus vituttaa. Onneksi seuraava-gen takuulla palauttaa Sonyn pään hieman pilviä alemmas... vaikkakin Sonyn kaltaisia pioneerejakin aina tarvitaan.

Jos PS3 on (en usko ennenkuin koen) aluekooditon niin maksaisin siitä ilosta vaikka parisataa extraa. Ja hyppisin alasti Prismaan kusemaan pelien hintalappujen päälle :p

Pioneereja? :rolleyes:

Tarkoitat varmaan taitavimpia kopioijia? :D

3 words for you: Just say NO!

Oliver sanoi:
Laajojen, yksityiskohtaisten pelimaailmojen luomiseen.
Siis Blu-rayllako ne luodaan? Aika huimaa. :confused:

Entä miten multiformaattipelit kuten Grand Theft Auto 4, Pro Evolution Soccer 6, Assassin's Creed ja monet muut voidaan "luoda" Xbox 360:lle, koska se käyttää DVD-levyjä?

Eliytres sanoi:

Entä miten multiformaattipelit kuten Grand Theft Auto 4, Pro Evolution Soccer 6, Assassin's Creed ja monet muut voidaan "luoda" Xbox 360:lle, koska se käyttää DVD-levyjä?

Vankasti vaadin 720 Kb korput takaisin! Niillä saatiin jo monta Sierra Onlinen mestariseikkailua toteutettua! KORPUT BÄK!!

Eliytres sanoi:
Ei luoda, vaan siirretään pelintekijöiltä pelaajien pelattavaksi.

Tuotahan pelaajat (ja muistaakseni välillä myös pelintekijät) ovatkin pohdiskelleet. Mitenköhän esim. Half-Life 2:n Xbox 360 -käännös saadaan ahdettua dvd:lle varsinkin kun mukaan piti tulla vielä nippu modeja. Minulla hl2:n + modien kansio vie PC:llä 10 gigaa tilaa kaikkine päivityksineen. PC-versiossahan asennustiedostot oli dvd:llä tiukasti pakattuna ja tietokoneen kovalevylle siirrettäessä tilaa menikin sitten yli dvd-levyn verran, mutta xbox360:llä näin ei voida toimia, koska pelin pitää toimia myös kiintolevyttömillä kaloilla. Onko nyt sitten ainoa vaihtoehto käyttää kahta dvd-levyä.

Ylös Bottom