Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Valmis maksamaan PS3:sta?

Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Mistäpäin suomea tähän hintaan saa? Itse en jaksa muuta seurata kuin mbnetin hintaseurantaa ja sieltä ei vielä löydy siihen hintaan.

Ihan offina. Tuo mbnetin hintaseuranta on aika susi. Samoin Vertaa.fi.
En ymmärrä tuota logiikkaa, joilla nuo sivut pyörittelevät hintojaan. Kun monia (Suomessa ihan tunnettuja) kauppoja ei listoilla näy...:confused:
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Ihan offina. Tuo mbnetin hintaseuranta on aika susi. Samoin Vertaa.fi.
En ymmärrä tuota logiikkaa, joilla nuo sivut pyörittelevät hintojaan. Kun monia (Suomessa ihan tunnettuja) kauppoja ei listoilla näy...:confused:

Osasyynä varmaankin se, että jotkin kaupat eivät halua olla palvelussa mukana eivätkä anna hintatietojaan seurantaan mukaan. Esim. Verkkokauppa puuttuu MBnetin seurannasta tämän takia.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Ihan offina. Tuo mbnetin hintaseuranta on aika susi. Samoin Vertaa.fi.
En ymmärrä tuota logiikkaa, joilla nuo sivut pyörittelevät hintojaan. Kun monia (Suomessa ihan tunnettuja) kauppoja ei listoilla näy...:confused:

Taitaa olla et liikkeet itse ilmoittaa halutessaan hinnat mbnetin vertailuun?
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Taitaa olla et liikkeet itse ilmoittaa halutessaan hinnat mbnetin vertailuun?

Sinne saa käyttäjät itse ilmoitella niitä hintoja. Tämä ei ainakaan toimi.
En tiedä tuosta, minkälaisia soppareita noilla liikkeillä sitten on... Luulisi, että kaupalle olisi edukasta tuolla näkyä, varsinkin, jos hintataso on Suomen mittapuulla halpa, kuten Verkkikselläkin on?
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Sinne saa käyttäjät itse ilmoitella niitä hintoja. Tämä ei ainakaan toimi.
En tiedä tuosta, minkälaisia soppareita noilla liikkeillä sitten on... Luulisi, että kaupalle olisi edukasta tuolla näkyä, varsinkin, jos hintataso on Suomen mittapuulla halpa, kuten Verkkikselläkin on?

Hintaseurannassa ei myöskään näy Mustat pörssit, Expertit, Veikon koneet, Gigantit, ONOFF, Anttilat, Citymarketit, Prismat jne...
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Sen verran tuli innostuttua HD-DVD:n alennusleffoja katsellessa, että täytyy se soitin joskus hankkia. Luultavasti siinä vaiheessa kun leffoja alkaa saamaan ~15. Tosin voi olla että menee erillissoittimen hankkimiseksi. :confused:
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?


Kato penteles! Näköjään löytyykin ihan kohtuu hintaan. Olen vähän sokeasti luottanu tuohon mbnetin hintaseurantaan. Se on vaan niin helppo ja nopea ihmiselle jolla ei ole aikaa ja haluja selata verkkokauppoja läpi yksitellen.

Verkkiksestä on loppu, mutta capista voisi tilipäivänä pistää tulemaan. Eiköhän se tuohon boxin viereen hyvin mahdu.

Kiitti vinkistä!
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Näköjään joskus tullut vastattua että 400. Noh, nythän tuota jo saa 400 pintaan pelin kanssa eikä vielä ole tullut hankittua. X360 tuli taloon viime marraskuussa, joten vielä ei ole ollut kiirettä ostella pleikkaa. Veronpalautuksia tulossa 295, jos ensi jouluna saa pleikkaa lähelle tuota hintaa niin sitten voi päätyä pukinkonttiin. Kerkeääpähän tulla pleikallekin jotain pelattavaa.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Kato penteles! Näköjään löytyykin ihan kohtuu hintaan. Olen vähän sokeasti luottanu tuohon mbnetin hintaseurantaan. Se on vaan niin helppo ja nopea ihmiselle jolla ei ole aikaa ja haluja selata verkkokauppoja läpi yksitellen.

Verkkiksestä on loppu, mutta capista voisi tilipäivänä pistää tulemaan. Eiköhän se tuohon boxin viereen hyvin mahdu.

Kiitti vinkistä!

http://www.troniikka.com/

Tuolta saa PS3 + GTA IV 399e, hinta sisältää postikulut. Itse liikkeestä mulla ei ole antaa sitten mtn kokemuksia.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Taitaa olla et liikkeet itse ilmoittaa halutessaan hinnat mbnetin vertailuun?

Ainakin vuosi takaperin mb netin hintaseurannassa näkyi paljon enemmän eri kauppoja...oon kuullu juttuu, että toi uus hintaseuranta olis nykyään maksullinen palvelu niille, jotka haluavat omien kauppojen tuotteet sinne.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Kuka sika sua on huijannut kun oot hdmi-kaapelista maksanut noin paljon? :eek:

Ei siellä liikkeessä ollut kuin Logitechin kaapeleita eikä jaksanu lähteä muualle. Sitä paitsi ei niitä halvimpia paukkulankojakaan viitsi ostaa. 1080p signaaliin tarvii jonkun verran sitä paksuutta, ainakin pidemmillä matkoilla.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

IMO PS3 perusmallin hinta-laatusuhde on parempi kuin XO perusmallin. Blu-ray asema (hd-dvd kuoli, joten siitä ei kannata paljon puhua, leffoja tuli niin vähän), hdmi liitäntä (elitessä ilmeisesti tämä, mutta se on kuitenkin jo sitten kalliimpi) helposti vaihdettava kovalevy, hiljaisempi käyntiääni yms.. Siksi en oikein ymmärrä, miksi xboxista ollaan helposti valmis maksamaan se nykyinen summa, vaikka sekin on liian suuri vrt ps3

En ole mikään sony-fani vaan ostan yleensä teknisesti kehittyneemmän laitteen, ps2 vaihdoin xboxiin ja nyt tuli tuo ps3 hommattua kun XO ei oikein vakuuttanut
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

IMO PS3 perusmallin hinta-laatusuhde on parempi kuin XO perusmallin. Blu-ray asema (hd-dvd kuoli, joten siitä ei kannata paljon puhua, leffoja tuli niin vähän), hdmi liitäntä (elitessä ilmeisesti tämä, mutta se on kuitenkin jo sitten kalliimpi) helposti vaihdettava kovalevy, hiljaisempi käyntiääni yms.. Siksi en oikein ymmärrä, miksi xboxista ollaan helposti valmis maksamaan se nykyinen summa, vaikka sekin on liian suuri vrt ps3

En ole mikään sony-fani vaan ostan yleensä teknisesti kehittyneemmän laitteen, ps2 vaihdoin xboxiin ja nyt tuli tuo ps3 hommattua kun XO ei oikein vakuuttanut

Monien kuluttajien ostopäätöksessä suurin vaikuttava tekijä on kuitenkin juuri tuo hinta...ei niinkään laatu. Enkä nyt tarkoita, että xbox olisi huono laite, mutta suoraa vertausta xbox arcaden ja ps3 välillä on iha turha tehdä. boxiin isompi kovo ja vuoden nettipelit niin hinta on sama mitä ps3 olisi.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

hdmi liitäntä (elitessä ilmeisesti tämä, mutta se on kuitenkin jo sitten kalliimpi)
OT: HDMI-liitäntä on vakiona kaikissa uusissa 360-malleissa.

Siksi en oikein ymmärrä, miksi xboxista ollaan helposti valmis maksamaan se nykyinen summa, vaikka sekin on liian suuri vrt ps3
Lähinnä kait tehojen vuoksi.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

IMO PS3 perusmallin hinta-laatusuhde on parempi kuin XO perusmallin. Blu-ray asema (hd-dvd kuoli, joten siitä ei kannata paljon puhua, leffoja tuli niin vähän), hdmi liitäntä (elitessä ilmeisesti tämä, mutta se on kuitenkin jo sitten kalliimpi) helposti vaihdettava kovalevy, hiljaisempi käyntiääni yms.. Siksi en oikein ymmärrä, miksi xboxista ollaan helposti valmis maksamaan se nykyinen summa, vaikka sekin on liian suuri vrt ps3

En ole mikään sony-fani vaan ostan yleensä teknisesti kehittyneemmän laitteen, ps2 vaihdoin xboxiin ja nyt tuli tuo ps3 hommattua kun XO ei oikein vakuuttanut

Nykyisin se liäarvo on enää Blue-ray asema. Siitä ei viitsisi maksaa hirveästi extraa, kun ei vielä tarvitse sitä. Tietenkin yksinoikeus pelit ovat myös toinen seikka minkä takia kone kiinnostaa. Uuden kovon sekä hdmi-piuhan vaihto nostavat helposti konsolin hintaa 100e. Ei sitä haluis pelkän pelaamisen takia panostaa hirveesti rahaa. Jokainen arvostaa eri asioita ja toisille brändi on myös tärkeä tekijä.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Nykyisin se liäarvo on enää Blue-ray asema. Siitä ei viitsisi maksaa hirveästi extraa, kun ei vielä tarvitse sitä. Tietenkin yksinoikeus pelit ovat myös toinen seikka minkä takia kone kiinnostaa. Uuden kovon sekä hdmi-piuhan vaihto nostavat helposti konsolin hintaa 100e. Ei sitä haluis pelkän pelaamisen takia panostaa hirveesti rahaa. Jokainen arvostaa eri asioita ja toisille brändi on myös tärkeä tekijä.

Peruslaadukkaita HDMI piuhoja saa halvimmillaan jo alle 10:llä ja kovon vaihtamista ei voi laskea "pakolliseksi" toimenpiteeksi. Kyllä sillä 40GB:lläkin hyvin pärjää.
Tietysti nämä seikat on kiinni siitä, mitä koneeltaan hakee. Itse hommasin XO:n takaisin talouteen ja karvas pettymys valtasi mielen, kun muistin että eihän koneessa ole WLAN yhteyttä vakiona ja kämpän sisustus ei anna periksi 15m:n verkkopiuhaa modeemilta... Ei se muuten haittaisi, mutta kun ko. palikka maksoi kaupassa kuin kaupassa 89 niin tuntuu hieman riistolta.
Oma mielipiteeni on, että ei PS3:n osto enää liian korkeasta hinnasta pitäisi olla kiinni - jos kone muutoin miellyttää.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Itse hommasin XO:n takaisin talouteen ja karvas pettymys valtasi mielen, kun muistin että eihän koneessa ole WLAN yhteyttä vakiona ja kämpän sisustus ei anna periksi 15m:n verkkopiuhaa modeemilta... Ei se muuten haittaisi, mutta kun ko. palikka maksoi kaupassa kuin kaupassa 89 niin tuntuu hieman riistolta.

Kröhöm http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=8528
Ja play-asiasta sen saa ~50:lla.
Onhan se siltikin kallis muttei sentään noin kallis.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Kröhöm http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=8528
Ja play-asiasta sen saa ~50:lla.
Onhan se siltikin kallis muttei sentään noin kallis.

Jep, bongasin tuon jo aikanaan mutta oli loppu pari vkoa sitten ja näyttäisi olevan loppu myös nyt. Tyhjää on helppo myydä. Sama suht edullinen hinta (+7 postikuluja) löytyi myös konsolinetistä, mutta loppu myös sieltä. Ja kun piti päästä vääntämään Haloa livessä niin ei jaksa kovin montaa viikkoa odotella.. :)
Sorry off topic.
 
Ylös Bottom