Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Isä on muutaman autopelin ostanut, lähinnä PGR:ää. Itse niihin en paljoa koske edes pitkällä tikulla. Itse taas pelaan räiskintäpelejä. Joskus pyysin häntä kokeilemaan Haloa, noh, ohjauksesta ei tullut mitään, ja siellä passissa yritti odotella kunnes vihollinen tulisi silmien eteen. Mutta takaapäinhän se tuli. Eli lähinnä täällä talossa pelaava olen kuitenkin minä. Satunnaisesti, muutaman kerran kuukaudessa saattaa joku muukin siihen koskea.
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Vaimoke ei virallisesti tunnusta harrastavansa pelaamista, vaikka parin viikon välein tarttuu Singstar-mikkeihin ja netissä pelaa Poksin kaltaisia yksinkertaisia Flash-pelejä aina kun silmä välttää. Oma DS Litekin hänellä on, joskin käyttää sitä lähinnä virtuaalikoirien rapsutteluun ja aivojen jumppaamiseen. Tässä kevään aikana on kuitenkin ollut merkkejä siitä, että haluaisi meille hommattavan Wiin ja Wii Fitin. Makuuhuoneessa ei vaan ole kunnolla tilaa, ja olohuoneen TV-tasossa on mööpeleitä jo ihan riittävästi.

Elättelen tässä silti toivoa, että hän innostuisi ihan vakavammastikin pelaamisesta ja jonain kauniina päivänä voitaisiin yhdessä (tai vastakkain) tahkota PS2/PS3/X360-pelejä. :)
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

On kyllä jo aika hyvin koukuttunut, jos CODissa rupeea meitä "nörttejä" viemään:eek:... pieni epäily kyllä on että josko sittenkään. :)

Kyllä tuo butcherin vaimo pistää teurastaen aika mojovasti. Monet räiskintäpelaajat jää jalkoihin.
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Minulla on 16 kesäiset kaksospikkuveljet. Heistä toinen on ahkera PC-pelaaja. Kävin kotona viimeksi viime viikonloppuna, WoWia ja CS:ää siellä ainakin pelattiin. Toinen heistä ei ole niin aktiivinen peluri, PS2:lla se jotain PES:iä pelasi, mutta mieluummin kyllä potkii palloa ihan irl. Samainen heppu kyllä aina pyytää saada pelata pelejäni, jos tulen kotiin pidemmäksi aikaa ja otan jonkun konsolin mukaan. Biologista isääni en ole nähnytkään, mutta isäpuolen kanssa tuli joskus pelattua Colin McRae rallya PlayStationilla ja paljon. Hinkattiin jotain yhtä ja samaa Monte Carlon pätkää, kunnes aikaa oli varmaan ihan mahdoton enää parantaa. Siltä se siihen aikaan tuntui. Gran Turismo 2 oli myös kova sana.

Äiti pelasi meidän ollessa pieniä Mariota kanssamme. Pelikärpänen iski jopa niin pahasti, että pelasi lainassa olleella Segalle (muistaakseni) jotain Mikki Hiiri peliä yömyöhään, ja kerran jopa soitti laitteen ja pelin omistajalle pyytääkseen apua, kun eteen tuli joku vaikea kohta. PlayStationin tullessa taloon se vähäinenkin kiinnostus lakkasi ja jatkui aina siihen päivään asti, kun Guitar Heron raahasin näytille. Sitä se tykkäs pelailla ja soitella niitä samoja biisejä, mitä autossa tulee kuunneltua. Wiikin oli kova hitti. Jouluna se oli mukana kotona ja pyhien jo ollessa ohi, kävin hän kavereidensa hieman juhlimassa. Pelailin yöllä rauhassa CoD4:ta boxilla, kunnes äiti tulee parin kaverin kanssa kotiin ja vaatii laittamaan Wiin ja keilailun päälle. Olihan se aika näky... :D
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Kyllä meidän kahden hengen kommuunnissa tuo pleikkari on jäänyt kokonaan mun käyttöön poislukien tietysti muijan musan kuuntelu ja leffojen kattelu. DS:llä pelailee aina välillä Mariota ja nintendogsia. Singstaria emäntä tosin katteli sillä silmällä tuossa taannoin että ehkäpä se siitä innostuis. muutoin ei voi sietää mun pelisessioitani lähinnä ennen siksi että stereot huusi täysillä ( onneksi keksin headsetin käytön :D) ja nyt ongelmana on se että pleikkari sijaitsee mukavasti olohuoneessa jossa tietysti parempi ja isompi töllö. Ongelma on jo ennalta ratkaistu siten että kun tässä vihdoin joku kaunis päivä ostetaan oma luukku niin otetaan yhden huoneen verran isompi kämpä josta SAAN sitten rakentaa oman pelihuoneeni. Sitten puuttuu vain minijääkaappi ja huoneen sisältä lukitus ni OLE!!:D
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Kyllä meidän kahden hengen kommuunnissa tuo pleikkari on jäänyt kokonaan mun käyttöön poislukien tietysti muijan musan kuuntelu ja leffojen kattelu. DS:llä pelailee aina välillä Mariota ja nintendogsia. Singstaria emäntä tosin katteli sillä silmällä tuossa taannoin että ehkäpä se siitä innostuis. muutoin ei voi sietää mun pelisessioitani lähinnä ennen siksi että stereot huusi täysillä ( onneksi keksin headsetin käytön :D) ja nyt ongelmana on se että pleikkari sijaitsee mukavasti olohuoneessa jossa tietysti parempi ja isompi töllö. Ongelma on jo ennalta ratkaistu siten että kun tässä vihdoin joku kaunis päivä ostetaan oma luukku niin otetaan yhden huoneen verran isompi kämpä josta SAAN sitten rakentaa oman pelihuoneeni. Sitten puuttuu vain minijääkaappi ja huoneen sisältä lukitus ni OLE!!:D

Aika pitkälti samoilla linjoilla. Eukko ei juuri muuta kuin DS:llä Animal Crossingia pelaile ja senkin sitten vie tietenkin DS mukanaan pitkiksikin ajoiksi lainaan. Guitar Heroa pelaili jonkun aikaa mutta taisi kyllästyä kun hoksasi ettei yllä meikäläisen tasolle ja on niin kilpailuhenkinen kuitenkin että pakko olla parempi tai ei voi peliin koskeakkaan. :o Wii Fit on saanut yllättävän positiivisen vastaanoton ja saapa nähdä jaksaako hän sen kanssa viihtyä. Mutta yhdessä oltaessa mitä tahansa peliäkin minkä tahansa ajan haaveilen pelaavani niin ei voi välttyä jonkinlaisen mäkätyksen kuulemiselta. :p Guitar Heroakin pitäisi vääntää lähes mutella, puhumattakaan siitä minkälaista palautetta tulee jos kerron taas vähillä rahoillani ostaneeni jonkun pelin.

Wiin Virtual Consolen Bubble Bobble ja Super Mario Bros 3 toistaisesti ainoat pelit joita on voinu pelailla suht hyvin yhdessä ilman riitoja, mutta eipä se niihinkään yksin koske.
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Ratkaisuni oli valita naiseksi sellainen joka pelaa. Ei tule ensinnäkään tupinaa ja itse jopa potkiskelen sitä toisinaan pelailemaan ja avustan jos tarvetta on (ja toisin päin). :) Mutta loistavasti menee yksiin. Toisinaan pelaamme yhtäaikaa myös, joko samaa peliä tai sitten toinen kaivelee esille DS:n ja toinen hakkaa 360:llä. ::cool:
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Täällä elellään myös melko harmoonisessa suhteessa jossa kumpikin osapuoli pelailee. Allekirjoittanut tosin hieman useammin, kun nuo naiset tuntuvat olevan erittäin nirsoja pelaamiaan pelejä kohtaan. Vastakkainen sukupuoli tykkää todella paljon japanilaisista roolipeleistä (joista minua on taas vaikean saada innostumaan). Tästäkin löytyy poikkeus, noin kuukausi sitten sain vieteltyä naiseni Oblivionin saloihin ja hän on jäännyt sille tielle. Välillä jopa hieman harmittaa että ylipäätänsä tutustutin hänet kyseiseen peliin koska se peliaika on nyt minulta pois :D

Toinen yhteinen asia joka meitä yhdistää on Metal Gear Solid jota fanitamme kaikista omistamistamme peleistä eniten. Kuumotus on etenkin nyt kova kun MGS4nen on niin lähellä julkaisuaan. Onneksi olemme jo sopineet että MINÄ pelaan sen ensin, varasin vuoroni muistaakseni jo seurustelumme alku ajoilla ;)
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Oma vaimo aloitti pelailun Xbox 360:n Oblivionilla, jota väännettiinkin paikoitellen yötä myöten aina aamuun asti. Sittemmin vaimo löysi PC-pelaamisen (Oblivionin modien vuoksi) ja nykyään tuhahtelee konsoliväännöille ja vääntää PC-pelejä ja päivittää laitteistoa. Itsehän pelaan nykyään lähinnä vain konsoleilla. :rolleyes:
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Kyllä tuo butcherin vaimo pistää teurastaen aika mojovasti. Monet räiskintäpelaajat jää jalkoihin.

Näinhän se tekee, nyt sillä jopa on se oma pleikkarikin...socomia odotellessa.(tällä hetkellä kyllä pokerit vie voiton konsolista...nytkin kai pelaa pokeria...)
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Itse olen kyllä harvinaisen tyytyväinen siihen ettei tyttöystäväni pelaile tuon taivaallista. Evt mutta en kyllä itse varmaan jaksaisi katsella kauaa moista vierestä. Kyllä tämä harrastus riittää yhdelle hörhölle tässä taloudessa. :rolleyes:

Tosin pelaamiseni ei myöskään häiritse taas tyttöystävääni. Mikä onkin varmaan se tärkein asia, sitä ei ainakaan kauaa jaksaisi kuunnella. Näitäkin nimittäin löytyy kaveripiiristä kuinka gf motkottaa. :eek:
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Eipä tuo nyt paaaljoa pelaile.. Periaattessa tykkää kuitenkin kovasti, mutta ei oiken luota "omiin pelitaitoihinsa"... Kaksinpelejä ei oikeastaan olla vielä päästy mättämään, niistä tulee varmaan hauskaa... :rolleyes:
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Sen suurempia ongelmia ei ole, kunhan isäni ei toista puolen vuoden takaista Metal Gear Solid 3 -pelisessiotaan. Pienissä mehuissa ukko halusi kokeilla sitä pelata ja koska kontrolit ym. ovat jo normaalille pelaalajallekin tietyissä kohdissa haastavat, voitte kuvitella 55-vuotiaan, ei-ikinä-kunnolla-pelanneen ihmisen pelaamistuokion. Se sitten venyti kello 4:ään aamuun asti opetellessa ampumaan sniperillä ja liikkumaan.
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Olimme tulossa viikonloppureissulta kotiin ja kysäisin, että pitäisikö hakea joku leffa sunnuntai-illan piristykseksi matkan varrelta vuokraamosta.
Parempi puoliso tokaisi heti, että: "Ei millään jaksais leffaa vahdata, pelataan mieluummin Halo 3:sta netissä." Kyllä on käynyt hyvä munkki puolison valinnassa... :)
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Olimme tulossa viikonloppureissulta kotiin ja kysäisin, että pitäisikö hakea joku leffa sunnuntai-illan piristykseksi matkan varrelta vuokraamosta.
Parempi puoliso tokaisi heti, että: "Ei millään jaksais leffaa vahdata, pelataan mieluummin Halo 3:sta netissä." Kyllä on käynyt hyvä munkki puolison valinnassa... :)

Joko tulit just kaapista tai sitten kusetat! :D

Ei naiset FPS:stä tykkää ;)
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Mistäs tiiät ettei tykkää? :P Ite en nykyään perusta lainkaan FPS-peleistä. Tahkoan mieluummin joitain pulman ratkonta tsydeemejä. :D Olisi se vaan kyllä hienoa jos löytäs naisen joka rakastaisi pelaamista yhtä paljon kuin minä. ^^ Lieneekö sitten pelkäksi unelmaksi jäävä haave. :D
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Joko tulit just kaapista tai sitten kusetat! :D

Ei naiset FPS:stä tykkää ;)

Kyllä se ihan naispuoleinen on! ;)

No, muut lempipelit onkin sitten Elefunk, Theme Hospital, Locoroco ja Lemmings PS3 storen puolella. Vain Halo 3 ja Cod4 maistuu fps genrestä = laatutietoinen nainen. :D
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Joko tulit just kaapista tai sitten kusetat! :D

Ei naiset FPS:stä tykkää ;)

Kyllä nyt menee metsään, minun eukko ainakin pelaa FPS-matseja kanssamme ja on tykännyt. :D
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Avari on itse NES sukupolven edustajia ja pelaillaan joskus yhdessä Mario I, II & III:sta kun otetaan kuppia PC:n emulaattorilla. Tetristä hän pelaili joskus ihan hemmetisti, kun oli vielä NES kiinni. Tanssimatolla vietettiin viime talvella kanssa jonkun verran. Viime v-loppuna oltiin kaverilla kylässä ja kokeiltiin Singstar Suomi-versiota, josta hän tykkäsi (oli kännissä:D ). Nyt olisi tarkoitus ostaa GHIII, josko hän innostuisi pelaamaan kanssa!

Kaikista oudointa, että hän ei ymmärrä minun pelinautintojani PS3:lla ja PC:llä....:( Ehkämpä minun pitäisi pelata aina vain, kun olen ottanut huikkaa (tai enneminkin kun hän on sitä tehnyt)???
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Heh. Tässä pakko tulla hieman makustelemaan ratkaisua, jonka rakas avopuolisoni keksi, nyt kun kohta muutamme ensimmäiseen omaan kotiin. :rolleyes:

Vissiinkin pientä kyllästymistä on ilmassa, kun kauniimmalta puolelta tulee ehdotus, että kolmion yhden huoneenhan voisi täyttää teeveellä, pleikalla, boxilla, ja kaikella millä te äijäporukassa nykyään riehutte olkkarissa. :D

Fine for me.
 
Ylös Bottom