Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

ei ole pelkoa. avopuolison mielestä pelaaminen on lapsellista ja tyhmää. ja melkeempä ainoat hetket että saan hänet pelaamaan on kun istutaan iltaa porukalla (tai joskus kaksinkin) ja on tullut otettua drinkkiä. noh silloin tällöin onnistuu kyllä selvinpäinkin, mutta erittäin harvoin, peleinä mario kartit, bombermanit ja silloin tällöin wii sports. yleensä saan jopa aika helposti pikku riidan päälle jos painostan.. *ehem* ..siis pyydän kauniisti pelaamaan, jonka vuoksi olenkin jättänyt käännyttämisen sikseen :)
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Kyllähän emäntä pelaa. Itse ei kyllä pelejään osta, kun ei uskalla. Mutta sitten kun itse ostan jonkun ja hän näkee kun pelaan niin silloin tällöin alkaa kiinnostamaan. Lähinnä kuitenkin puzzlet ja rpg:t. Zeldat on myös kovaa valuuttaa. Palikkapudottelupuzzleissa vie meikää satanolla ja rpg:itä ei suostu yksinään pelaan jos tulee joku vaikee kohta tai vastus niin pitää olla paikalla auttamassa. Tämä sinänsä outoa kun tyttö vetää aina nuo rpg:t pariin otteeseen läpi tappaen kaikki uber-monsut yksinään, mun vaan pitää olla paikalla.

On se silti välillä ihan mukavaa kun on uusi peli niin viettää mukava viikonloppu emännän kaa sohvanpohvalla vaikka ff:äää pelaten. Onneksi se ei fps:iin koske niin niitä saa itsekseen tahkoilla.
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

.. mutta erittäin harvoin, peleinä mario kartit, bombermanit ja silloin tällöin...

Anteeksi kauheasti, tämä ei ole sodan julistus. Mutta, sanotko oikeasti, että kun vietätte naisesi kanssa laatuaikaa, nauttien lasillisen tai kenties kaksi, teet rohkean ehdotuksen tyyliin "pelataanko Bombermania?"
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Hehe...minä en viitsi bombermania ehdottaa viiniä juodessa ja kynttilän palaessa mutta codia kylläkin:D
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Kovasti on tykästynyt uuteen Ratchetiin ja viihtyy sen parissa. Tänäänkin pelaili yli tunnin, kun minä tiskasin..
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Kovasti emäntä tykkää pelailla noita arcade pelejä ja nimenomaan sellaisia tyyliin tetris ym. missä palikoita putoilee ja niitä särjetään. Viimeviikolla sain ensimmäisen kerran xboxin ohjaimeen tarttumaan ja taisi kolahtaa kertaheitolla. Haittapuolena on kieltämättä, että itseltä nyt sitten menee hyvää peliaikaa hukkaan :D
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Meillä emäntä on koukuttunut totaalisesti Live Arcaden Zumaan. Siinä kuluu hänellä helposti parikin tuntia. Välillä olohuoneesta kuuluu kamala kiroilu kun peli ei suju niinkuin pitäisi :rolleyes:
Myös Beweled 2 ja vastaavat ovat olleet mieluisia. Kaikenlaisiin muihin peleihin kanta hyvin kielteinen...
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Emäntä jaksaa hakata blue dragonia niin paljon että menee hermot. :D Telkkari varattu pahimmillaan 4 tuntia putkeen.
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Jotenki tuntuu et noihin naisiin kolahtaa noi arcade pelit kyllä aika hyvin. Meillä pelataan boogie bunnieseja, sonic 1&2, hexic 1&2, luxor2, carcassonne, feeding frenzy, bomberman live, jewel quest. pac man ce nuo on muijalle hankittu. Olen yrittäny saada ostaan ihan normi peliä sen itelleen mutta ei, aina vaan sanoo et mulle niitä microsoft pisteitä. Jokaisesta pelistä sillä on myös pakon omainainen tarve saada täydet 200p :)
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Kyllä täälläkin vaimo pelailee pelejä, uskallan jopa vielä sanoa että vie teitä monia vaikkapa ps3:n COD4 ja ps2 puolella socom sarjan suurkuluttaja. Lähinnä räiskintäpelejä tuo paukuttaa (vaimolle oma ps3 kyllä tulossa aikanaan kun on varaa).
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Kyllä täälläkin vaimo pelailee pelejä, uskallan jopa vielä sanoa että vie teitä monia vaikkapa ps3:n COD4 ja ps2 puolella socom sarjan suurkuluttaja. Lähinnä räiskintäpelejä tuo paukuttaa (vaimolle oma ps3 kyllä tulossa aikanaan kun on varaa).

On kyllä jo aika hyvin koukuttunut, jos CODissa rupeea meitä "nörttejä" viemään:eek:... pieni epäily kyllä on että josko sittenkään. :)
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Avovaimokkeen kanssa ollaan pelattu lähinnä Wii Sportsia. Siinä on se ikä / "kunto" testi joka pitää vetää melkein joka päivä. WiiFitistä kultani innostui toden teolla... sitä odotellessa. Marioparty 8 ollaan kanssa pelattu.

Pelaan kuulemma välillä liikaa ;D
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Vanhempani eivät ole koskaan pelanneet säännöllisesti. Isäni joskus PS2 alkuvaiheilla pelasi parit futispelit mun kanssa, mutta eipä kummemmin. Nyt kuulemma pelaan liikaa. :p Oon tässä vähän rajotellu XO:n vääntämistä, mutta päivittäin itse pelailen. Olen oikeastaan perheen ainut, jota kiinnostaa kyseinen asia. Mutta enpä välttämättä haluasi huomata, että Isäni pelaa minun XO:tani kun olen itse menossa pelaamaan sitä. :D Joten: Konsolissani on suojakenttä, mikä tuhoaa kaikki jotka yrittävät siihen koskea. Paitsi minut!
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

eipä oo emäntää ja tuskin tulee ikinä olemaan.:(:(
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

eipä oo emäntää ja tuskin tulee ikinä olemaan.:(:(

Noo..onpas negatiivisia ajatuksia! Olet vielä nuori ja aikaa on vaikka mihin ;)

Mutta topicin aiheeseen mennäkseni: Naista kiinnostaa vain ja ainoastaan Singstar. Sekin on melko jaksoittaista ja sitten laulaakin vaan niitä muutamaa biisiä tuntikaupalla.
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Äitimuori ja pikkuveli kävivät eilen kylässä. Pikkuveli halusi kokeilla PS3:a ja Motorstormin demoa. Hassua, kun äitimuori valitteli pahoinvointia peliä katsellessa. Oli kuulema vauhti niin kovaa että oikein hirvitti. :D
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Tyttöystävä on ollut vannoutunut Zelda-fani NES-ajoista lähtien, joten tulee pelailtua sekä kimpassa että erikseen. Menin sitten tekemään virheen näyttäessäni uunituoreen XO:n kovolta Viva Piñatan esittelyvideon avokilla taitaa olla nyt pelitunteja enemmän koko koneella kuin minulla. Pitää kuulemma saada jokainen ötökkä siinäkin lisääntymään ja aina on jotakin kesken. :rolleyes:

Pidän silti enemmän siitä, että tyttöystävä ei valita peliostoksistani, kun hänkin kerta aika ajoin rahojaan niihin tuhlaa. :D
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

eipä oo emäntää ja tuskin tulee ikinä olemaan.:(:(

Samaa mieltä ZedNutin kanssa, että ota positiivinen asenne elämään. Kyllä sinä vielä jonkun saat. Ihan varmasti :)

Omien vanhempien pelaaminen ei ole ongelma, koska he eivät pelaa ollenkaan. Pleikkaria isä taisi kokeilla joskus viime kesänä. Oli se sitten Wiitäkin kokeillut veljensä luonna, mutta ei innostunut siitä niin paljoa että olisi ostanut tännekkin. CSS:sääkin se kokeili vähän aikaa sitten ja tykkäsi jonkun verran siitä. Äiti huuteli katsomaan jotain asiaa niin vastaus oli vain "Kohta. Ihan kohta tuun. Yks erä enään." (meni ainakin kolme erää sitä vielä) :D Äiti taas ei pelaa ollenkaan mitään ja viimeksi taisi pelata jotain peliä tasan vuosi sitten kun pleikkari tuli, niin se kokeili sitä.
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Avopuolisoni ei pelaa ollenkaan. Kiinnostaa enemmän nuo käytännön jutut. Täytyy koittaa löytää joku oeli joka häntäkin kiinnostaisi, tosin siinä on sitten oma peliaika vaarassa...
Sanoo ymmärtävänsä harrastukseni ja ajoittaiset 8h pelisessiot eivät muka haittaa...:D Pääasia kuulemma ettei minulla ole tylsää!?
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Menee kyllä PC:n puolelle, mutta faija jaksaa hakata Age of Empires 2:sta. Ja onhan meillä joskus kovat lanit päällä. Ei ps2 ketään muuta tässä talossa kiinnosta, tekevät vielä pilaa pelien nimistä. "Taasko pelaat sitä Sukkamia?" eli Socomia:D
 
Ylös Bottom