Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Pikkuveljeni pelaa lähes samoja pelejä kuin minä, pikkusiskoni tiettyjä (no aika harvaa ei pelaa), isälle ja äidille menee vanhat Mario pomput. Sitten äiti on hankimassa Brain Trainingiä tai Tetris DS:ää että kohta ne valtaavat senkin. Isä puolestaan toivoo että hankkisimme joululahjaksi X360 että saisi kunnon ajopelejä ja räiskintää. Zeldat ja Mariot kuitenkin pakottavat ostamaan Wiin.
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Veli pelaa silloin tällöin PS2:lla futis-pelejä, mutta harvoin kuitenkin. Isä pelasi joskus pienempänä aina Tekken 2:sta, oli aika haka Jack 2:lla. Mutsi kai koskenut kolmea kertaa enempää ohjaimeen.
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Tyttöystäväni pelaa Guild Warssia PC: llä niin että hermot menee...:mad: Ja Nintendo Ds hänellä on kovasti käytössä...Ja jos joku hyvä rooli/seikkailupeli tulee kaupassa vastaan niin kyllä hän sen nappaa mukaansa...Välillä sit mätetään yhessä Cubella bongorumpuja, hakataan hämähäkkejä sun muita otuksia BG: Dark Alliance 2: ses tai sit hän vaan kattelee innolla ku pelailen Resident Evileitä tai Project Zero pelejä yms. kauhupelejä...=)!
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Ite pelaan jokun verran mutta eipä muut perheestä pelaa...paitsi veljet mun lisäksi:)
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

itsellä tuo pelaaminen on aika vakituista hommaa niin pc/wii/xbox/etc... ja erityyppisiä pelejä,

avovaimoke välillä yrittää pelata mukana, esim WII sport pelejä/soul calibur 2/yms nopeasti mukaan pelejä ja rupeaa voittamaankin vähän ajanpääst, mutta esim fps pelit vaikka pelaakin varsin hyvin, niin saa pään pyörälle :rolleyes: siinä sitten pitää ohjastaa että mikä suunta on oikea... :o
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Vaimo vääntää DS:llä kaikkea mahdollista. Cubella the Urbzia ja Marioita ja nyt odottelee tuli persuuksissa tilaamaansa Wii:tä :D Aloitti justiinsa pleikkarilla Syberian ja kovasti tuntuu tykkäävän. Yhteisiä pelejä ei löydy. Mua ei kiinnosta nintendo jutut ja häntä ei mun räiskinnät/ropet. Ai niin ja peeceellä on sillointällöin vääntänyt Sims kakkosta.

Muut läheiset/sukulaiset pitää pelailua jonninjoutavana touhuna :o
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Pikkusisko mankuu pelejä. Olen jo tässä tovin ehdottanut tulevaa WoWin lisälevyä ja hänelle hiilarin roolia kolmen porukassa :D Puheet siitä etteivät tytöt/naiset pelaa on bullshittiä. Systeri on pelannut aina, tosin astetta fiksumpia pelejä kuin veljensä :D
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Tyttöystäväni taitaa pelata nykyään enemmän kuin minä. Jokin aika sitten hän sai läpäistyä Ocarina of Timen ja eilen näytti pääsevän Wind Wakerissa loppupomoon, kun tulin illalla kotiin. Kameoa hän myös pelasi siihen asti kunnes näytin hänelle Zeldoja, joiden jälkeen paluuta Kameon (tai minkään muunkaan) pariin ei ole ollut. Hän on myös varsin innokkaana seurannut vieressä, kun itse olen tahkonnut Twilight Princessia aina kun aikaa on sattunut olemaan.

Edit: sekoilua.. :)
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Tyttöystävä hurahti kovasti Wind Wakerin aikoihin Zeldaan. Sen jälkeen on WW:n ja Ocarina of Timen molemmat muutamaan kertaan pelaillut läpi :) Muista peleistä ei ole oikein innostunut samalla tavalla, paria Zeldan tyylistä seikkailua lukuunottamatta (Starfox Adventures ja Beyond Good & Evil). Ainiin ja ostihan se omatoimisesti Simssin Cubelle, sen pelaaminen jäi tosin aika vähälle.

Vanhemmat on muutaman kerran käyny Wiitä koittamassa ja tykkäs kyllä molemmat kovasti, vaikka ei nyt vielä ihan niin että oman koneen ostoa harkittais. Tosin kunhan EA vääntää Tiger Woodsin Wiille niin voidaan olla jo aika lähellä...

Sisko on vielä potentiaalisempi Wiin ja ensimmäisen pelikoneensa hankkija, Wii Sportsin tennis ja "otetaan vielä yks matsi.. vielä yks.. vielä yks...vielä yks...." :p
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Sen verran oireita on, että äiti pelannut Wii Sportsia varmasti enemmän kuin minä itse. Välillä työn takana, että sen saa irti koneen äärestä. :)
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Minä ja veljet kaikki pelataan Zeldaa, Ratchet & Clankkia ja Jak pelejä.

Äiteekin oli joskus ''koukussa'' Zelda: Ocarina of Timeen silloin ku se oli uus peli, yks ainuista peleistä mitä se on ikinä pelannu.
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Oma vaimokkeeni pelasi toissa viikkona Resident Evil 4 läpi easy tasolla. Varsinaista pelaamista ennen sitä on ollut vaan Singstarit, tanssimattopelit, Simsit ja vähäistä autopelien pelailua. Itseasiassa heitin pelin sisään ihan läppänä sillä 3-4 vuotta sitten laitoin hänet pelaamaan Resident Evil 1, niin paniikkia, kirkumista ja nopea kuolema oli siinä tuloksena. Oli erittäin hauskaa, molemmat minuutit ;) Kiitos pökkelön ohjattavuuden.

Nyt peli meni huomattavasti paremmin ja kiinnostusta siihen oli sen verran että 2 viikossa tuli läpäistyä. Lopussa homma meni kuulemma turhan ällöksi ja kantti ei kestänyt kokeilla avautuneita lisätasoja.

Jälkikäteen on minulle on kantautunut manailua ettei uni tule helposti silmään ja pimeillä kaduilla ihmisten tullessa hämärästä vastaan, tulee mieleen kysymys: Onko kaikki aseet ladattuna? :p

Ehkä 24 the Peli olisi seuraava askel...
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Sisko pelaa. Ei nyt muuten niin paljoa, mutta silloin kun alottaa, ei sitä saa pelin äärestä pois millään. :D
Muistan kun se alotti kingdom heartsia tuossa jokunen viikko sitten, se pelasi yhden vklopun aikana parikymmentä tuntia :D
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Nyt Wiin myötä on puoliso alkanut pelamaan, Sports ja Play kovasssa käytössä, pitäisi Wario ja Super monkey ball hankkia...
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Pikkusiskolle lahjoitin PS2:n ja hän pelailee lähes jokaista peliä, jonka hänelle annoin. Isoveli pelailee nykyään pc:llä pääasiallisesti. Nuorempina meillä oli kovat matsit mm. International Karatessa,Star Control 2:ssa ja Vigilante 8:ssa:D Muutoin ei nuo loput perheenjäsenet ole kiinnostuneita pelaamisesta pätkääkään.. Tyttöystävää ei nappaa kuin Sims. Enkä saisi pelata kun hän on täällä jykylässä luonani ..En kuulemma ota häntä silloin huomioon:rolleyes:
 
Wanha!

Näppärä vinkki kaikille pelaamista harrastaville morsmaikuille, joilla on tarvetta houkutella sulhoa peliharrastuksen pariin: tässäkin tapauksessa suorin tie kulkee vatsan kautta.

I admit it; I'm a games junkie. I strive to incorporate games into every facet of my way-more-boring-than-most-game-plots (Except for 'Mr. Mosquito') life. So naturally, when I got engaged to my then non-gamer husband (I've converted him a bit), I knew that I had to take charge of my wedding and make it reflect my... ahem, tastes.

http://www.gamedaily.com/blog/2006/12/11/have-your-games-and-eat-them-too/
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Eipä toi emäntä oikeen ole kiinostunut pelaamisesta.
Tosin kun lainasin kaverilta guitar hero 1 ja 2, niin silloin emäntä kyllä innostu pelaamaan! :D
Hyvä et sain enää koskeekaan pleikkariin.
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

meillä pelaa molemmat, jollei sit satu olee muutaki tekemistä..
 
Vastaus: Vanhempien/tyttöystävän/poikaystävän peliharrastus - onko oireita?

Eipä tuo toinen puolisko kauheana pelaamisesta innostu. Joskus Simsistä/Ampedista puhuu.
 
Ylös Bottom