Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Vapaat agentit (MW2)

Vastaus: Vapaat agentit (Epävirallinen turnaus)

Aika monella joukkella varmaan jo sellanen tilanne että pitää tapella siitä kuka pelaa ja kuka ei. Joten kauheesti lisää haluta ottaa vaikka kuin hyvää pelaajaa tarjolla.

Paitsi meillä tapellaan, että saadaanko tarpeeksi pelaajia matseihin. :(
 
Vastaus: Vapaat agentit (Epävirallinen turnaus)

Laitan nyt tänne ihan alaskin tässä blogissa viestiä, jos joku katto vaan aina blogin loppua...
Etsin klaania... Lisää PSN: Bull3TinG
Kiitos :)
 
Vastaus: Vapaat agentit (Epävirallinen turnaus)

täällä on kiinnostunu tappo ration on 1.20 välillä ollu enemmän psn:rombaah mikki ei oo nyt toiminnassa mutta toimintaan saan lähi viikkoina
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Ihme kyl ettei Bull3tingille oo tullu clan pyyntöjä niin hyvä pelaaja kumminkin :)

mut joo itekkin etin klania psn: Timinax
k/d pyörii missä pyörii ei paljon kiinosta :)
olen ollut ''sydän'' [<3] klaanissa joka kaikkien pitäs tietää mut kuitenkin :)
ikää on 15
mikki löytyy

ja jos suhteilla pääsee klaaniin ni kai pitää mainita et oon ''kimboski69'' :n veli ku boskinhan te kaikki tunnette eiks nii ? :)

GB rank on 130,000-160,00

olen jo hc ladderin klaanissa [xPro] joka on 20parhaan klaanin joukossa

laittakaa viestii: psn tai timi.niemii@hotmail.com (sähköposti sentakia että sen näen heti vaikka en olisikaan pleikalla)

(prone shotit sujuu loistavasti)
(sensitivy vaihtelee 7-10välissä)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Vapaat agentit (Epävirallinen turnaus)

Laitan nyt tänne ihan alaskin tässä blogissa viestiä, jos joku katto vaan aina blogin loppua...
Etsin klaania... Lisää PSN: Bull3TinG
Kiitos :)
Vielä lisäisin tohon: Kill ratio ~3.5, Sensitivity 5, button layout tactical ns. Dropshot king...
Gb rank on 20 000, joten ottakaa siellä yhteyttä, koska olen siellä useammin, mutta kyllä täälläkin voi pistää viestiä.
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

@bull ja timi: Tehkääpä vähemman "ylimielisiä" postauksia, niin joku voi ottaa teidät tosissaan.
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

@bull ja timi: Tehkääpä vähemman "ylimielisiä" postauksia, niin joku voi ottaa teidät tosissaan.

mitä ylimielistä tossa on ? jos haluut klaaniin et voi vaan laittaa

'' moi oon se ja se mä osaan pelaa '' silleen ei pääse clan...
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

olen ollut ''sydän'' [<3] klaanissa joka kaikkien pitäs tietää mut kuitenkin
(prone shotit sujuu loistavasti)
ja jos suhteilla pääsee klaaniin ni kai pitää mainita et oon ''kimboski69'' :n veli ku boskinhan te kaikki tunnette eiks nii ?
Noi kun olisit jättäny hakemusest pois ni sen vois ottaa vakavasti. Niin ja ei veli suhteilla ei pääse klaaniin ellei ole tyyliin Soadin tai junnun kaltaisen uber ounarin veli.
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Jotkut voivat oikeesti luulla, että Heidät otetaan tosissaan kun kehuvat olevansa sitä tai tätä. Useasti He vain unohtavat sen, että vähemmälläkin pärjää, kun todistaa nähneensä muutakin kuin hervannan nakkikioskin...yöllä. Ja jos ymmärtää muutamia perusarvoja, joita elämänkokemus useimmille sitten iän mukana tuo, saatetaan pyytää mukaan aika vähälläkin mainostuksella, ja vähäisemmilläkin taidoilla. Joillekin sitä kokemusta tulee aikaisemmin ja joillekin ei koskaan....
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Noi kun olisit jättäny hakemusest pois ni sen vois ottaa vakavasti. Niin ja ei veli suhteilla ei pääse klaaniin ellei ole tyyliin Soadin tai junnun kaltaisen uber ounarin veli.

pitää olla aika huono jos haluu päästä klaaniin teidän perusteella kun kd kin on teidän mielestä ylimielistä ja ottaako joku teidät klaaniin kun laitatte hakemukseen

'' moi haluun klaaniin mut en osaa pelata oon ihaan surkee koko pelis en oo ikin ollu klaanis en tiedä mikä on mw2'' ?
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

pitää olla aika huono jos haluu päästä klaaniin teidän perusteella kun kd kin on teidän mielestä ylimielistä ja ottaako joku teidät klaaniin kun laitatte hakemukseen

'' moi haluun klaaniin mut en osaa pelata oon ihaan surkee koko pelis en oo ikin ollu klaanis en tiedä mikä on mw2'' ?

Noh mietitäänpä dRuniin en edes kysynyt kun minua kysyttiin. Ja kun tarttin klaania vpd liigan laitoin tänne tälläsen viestin.

Runnerit kun lopetti liigan kesken niin meikä tarttis uuden klaanin. Jos joku tahtoo jokerina mut ottaa niin viestiä tänne.

3 tuntia ja sain 3 klaanitarjousta joista kahden pelaajia en tunne juuri ollenkaaan.
Täten voin sanoa että ilman ylimielisiä leijumisiakin pääsee klaaniin yleensä on parempi antaa pienet odotukset ja yllättää positiivisesti ku toisinpäin.

Ja jos sen KD:een haluaa laittaa ni kannattaa myös laittaa mitä pelimuotoa pelaa enimmäkseen.
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

no mitäs mun pitäs laittaa klani hakemukseen

lähin sydämmistä ja tarviin nyt uuden klaanin
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

no mitäs mun pitäs laittaa klani hakemukseen

Ikä, peliajat ja kokemus klaanipeleistä on aika hyviä juttuja laittaa hakemukseen. Jotain voi kertoa itsestään ihmisenä muutenkin kuin pelaajana. Ratiot ja GB-rankit ei kerro pelaajasta yhtään mitään. Kannattaa tarjoutua vaikka koeajalle niin mahdollinen uusi klaani saa susta paljon enemmän tietoa kuin foorumipostausten avulla.
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Noh, minäpäs yritän auttaa vastaisuuden varalle.
Työhakemuksessa yleensä kerrotaan mitä on tehnyt, ja kuinka kauan. (mutta ei väitetä olevansa Pihtiputaan paras).
.......
Eli, [minä] haen uutta klaania MW2 pelaamiseen.
Pelikokemusta cod4 [x] tuntia
MW2 [ x] tuntia.
Olen pelannut klaaneissa [x] und [x ], eli kokemusta klaanimatseista on. Löytyy/on tulossa mikki ja innostus pelaamiseen on valtava.

PSN [minä itte] pyydelkää try-outille.
........

Ainakin minun silmääni vaikuttaisi paljon paremmalle lähestymistavalle, mutta kaikki tyylillään...
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

kun laitan sellasen hakemuksen ku te sanotte ni sanotte mua ylimieliseks --''
no laitan tähä nyt sellasen

olen 15v
omistan mikin mutten headsettiä

olen pelannut cod4 n. 20d
ja modern warfare 2 n. 20d

olen ollut ''sydän'' klaanissa
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Jos haluatte pelata jossakin klaanissa ja aikaisempaa kokemusta ei ole paljon niin kannattaa nyt panostaa siihen "hakemukseen." Paskasta hakemuksesta voi päätellä että ei oikeasti kiinnostakkaan pätkääkään. Jos ite hakisen klaania kertoisin ainakin:

-Entiset klaanit ja paljonko on pelannut matseja ( kertomalla GB rankin et tuu pääsemään klaaneihin, ainakaan sellaisiin jotka kestää yli yhen häviön ja sitten disbandiin)
-Mahdollisimmat aikasemmat accot
-Jos haluut ne statsit väkisin laittaa nii laita ne kaikki, ei pelkästään "mun kd o 3 pääsenks." Statseilla tosin ei matseja voiteta joten yhtä turhan kanssa.
-Tavoitteet joita haet "pelaamisella" (pelkää vapaa-ajan viettoa ja peliseuraa vai enemmän päivittäistä matsailua ulkomaalaisia klaaneja vastaan )
-Jotain itestään. Sitä "oon huumorintajuinen ja rento" -fraasia raiskataan aika rankasti joten jotain luovempaa ois välil mukava lukea.

Vittuillu muille ei edistä klaaneihin pääsyä. Parkuminen foorumeilla ei edistä klaaneihin pääsyä.

No, onnea hakuihin. Jos teitä klaanittomia ilmaantuu paljon niin tehkää uusi klaani niin saatais lisää tiimejä ja turnauksista isompia.
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Junnu on täysin oikeassa. Tottakai hakemuksessa kehutaan itseään ym. Susi, sä olet ehkä tunnetumpi pelaaja kuin joku muu joten sitä kautta pääsit helpommin toiseen tiimiin. Kaikki ei vaan välttämättä pyöri niin paljon yhteisöissä. Mutta enivei, lopetaan nyt tämä ja keskitytään oikeasti että saataisiin tiimiä vailla olevat pelaajat tiimeihin pelailemaan. UUSIA tiimejäkin saa tietty perustaa, jos ei löydy toista tiimiä missä olisi vajaata. Kd:t ym on täyttä hailee.. Ei pelejä yksin voiteta vaan TIIMINÄ! Onnea vapailla agenteille tiimin hakun :cool:
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Joo, kiitos muuten neuvoista. :)

Etsin VPD liiga Mw2-klaania. Olin -SS- (-Steady Shot-) klaanissa, mutta lähdin siitä, koska en päässyt matseihin. Kokemusta klaanimatseista on todella paljon, enimmäkseen gamebattlesissa. Olen pelannut gb tiimi ladderissa, 2v2 ja 1v1 matseja. Tiimipelit sujuu hyvin ja innostusta niihin löytyy paljon.

En pelaa ihan joka päivä, koska on muitakin juttuja tekeillä (esim. lukio) Mutta jos matsi sovitaan, niin tulen siihen aivan varmasti.

Ikää on 16 ja täytän toukokuussa 17.

Kiinni saat minut täällä, gamebattlesissa (gb account Madnut) ja Ps3 Networkin kautta. PSN pitäisi lukea tuossa vasemmalla, mutta varmuuden vuoksi: Bull3TinG

Lisäilkää vaan Ps3:lla ja lähettäkää viestiä siellä ja voimme yhdessä pelailla vaikkapa publaa tai privatea muiden suomalaisten kanssa, jotta saisitte käsityksen siitä, kuinka hyvä olen pelaamaan.

Kiitos
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Ottakaa nyt joku klaani BuLLetti testiin niin pääse kaveri näyttää kyntensä. Olen kerran nähnyt ja on oikeasti KOVA pelaaja.

Vetoan siksi että jos vielä joku muistaa mitä tästä herrasta joskus kirjoiteltiin ja se on este pääsylle edes koejäsenyyteen. Bullet on varmaan nyt tietää miten ei muita suomalaisia kohtaan kannata käyttäytyä ja on tästä edes reilu kaveri? Ei niitä vinkuvia brittejä kyl tarvi jättää rauhaan, ne on tylytyksensä ansainnut.
:)
 
Ylös Bottom