Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Vastaus: SM-Liiga aloitteleville verkkopelaajille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TapparaSport
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Olis hyvä kun saisi runkosarjan päätökseen ja playoffit pelattua ennen uutta kokoonpanopäivitystä... Itellä sitä joonasta vastaan pelaamatta enää.

Olis hyvä kun saisi runkosarjan päätökseen ja playoffit pelattua ennen uutta kokoonpanopäivitystä... Itellä sitä joonasta vastaan pelaamatta enää.

Ja niillä kenellä ei oo peliä vielä Bluesin kanssa ollut niin oon linjoilla tänää 16-->
Toivomuksia saa esittää.
Ja toivotaa että olis pelattu ennen viikkoa 8, koska oon matkoilla sen viikon.Viikolla 9 taas suomessa.

joonas62 poistettu liigasta, ja Puokk1:lle kä sama, jos ei pelaa niitä pelejä. 1 aktiivinen mahtuu. Pelit pitää olla pelattu sunnuntaihin mennessä!

Vastaus: SM-Liiga aloitteleville verkkopelaajille (1 AKTIIVINEN MAHTUU!)

Sikaari ja Puokk1 ois vielä pelaamatta. Tänään kumpikaan paikalla?

Vielä olisi kaksi peliä jäljellä. sikaari, jota ei ole onlinessa näkynyt ja juha96, joka näkyy olevan onlinessa lähes aina, muttei vaan lukuisista yrityksistä huolimatta pelaa sitä peliä pois.

Eiks Tuota puokk1 voi potkii hevonV**tuun ku en oo kertaakaa nähny onlinessä!?!? etenis tämäki johki suuntaa...

En oo nyt varma, mulla olis ollu Puokk1a vastaan peli jäljellä, muuten taitaa olla pulkassa. Vai tunnustaako joku vielä ettei olis mua vastaan pelannu :confused:
AMKT vissiin ?

Joo mut voi poistaa liigasta, ei nyt valitettavasti töiden takia olekaan aikaa pelata loppuja pelejä. Anteeksi kaikille.

Syvimmät pahoitteluni kaikille kun en tätä liigaa ehtiny pelaamaan. Niin paljon oli puuhaa koulun ym. kanssa ettei pelaamaan vain yksinkertaisesti kerennyt, ja mulla ainakin koulu menee pelien edelle, mutta kuitenkin pahoittelen aiheuttamaani vaivaa.

Runkosarjasta pelaamatta sammug84 - giggailija ja juha96 - Mifoni. Hoidetaan nämä nopeasti alta pois.

Jos sit alkaa pleijarit, niin toivottavasti jengi pelaa ne aktiivisesti ja nopeesti ennen kokoonpanopäivityksiä, nii ei tarvi hupipeleinä pelailla. Niihin kun ei saa edes jatkoaikaa ratkasuun asti, jos on peli tasan 60min jälkeen.

Jos sit alkaa pleijarit, niin toivottavasti jengi pelaa ne aktiivisesti ja nopeesti ennen kokoonpanopäivityksiä, nii ei tarvi hupipeleinä pelailla. Niihin kun ei saa edes jatkoaikaa ratkasuun asti, jos on peli tasan 60min jälkeen.

Yleensä mitään jatkoaikaa tarvita:D

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom