Enrarliz
Active Member
No niin, vedetäänpäs homma pakettiin tältä viikolta. Osallistujia tällä kertaa löytyi neljä kappaletta.
Tässäpä olisi sitten kierroksen oikeat vastaukset:
1. Leon S. Kennedy on tuttu Resident Evil -peleistä. Mutta mistä nimen S-kirjain tulee? Scott
2. Mikä on Diskomyrkkyluikero? Kala
3. Kuka kuuluu ainoana suomalaisena jääkiekko pelaajana niin sanottuun kolmen kullan klubiin? Valtteri Filppula
4. Kuka oli Suomen ensimmäinen presidentti ja minä vuonna hän astui virkaan? Puoli pistettä kummastakin kohdasta. Kaarlo Juho Ståhlberg 1919
5. Monesko pokemon Pikachu on pokedexissä? 25
6. HK on kaikille tuttu elintarvike valmistaja. Mistä sanoista HK lyhenne tulee? Helsingin Kauppiaat
7. Mikä oli Pixarin ensimmäinen kokoillan elokuva? Toy Story
8. Minä vuonna alkuperäinen Doom julkaistiin? 1993
Ja pisteitähän kertyi seuraavanlaisesti:
@Raipe1 6p
@IlpoNuokko 4,5p
@Strooper12 4p
@Pajavasara 2p
Kiitos kaikille osallistumisesta ja palautteista kysymyksiin liittyen. Tästä on hyvä jatkaa.
Tässäpä olisi sitten kierroksen oikeat vastaukset:
1. Leon S. Kennedy on tuttu Resident Evil -peleistä. Mutta mistä nimen S-kirjain tulee? Scott
2. Mikä on Diskomyrkkyluikero? Kala
3. Kuka kuuluu ainoana suomalaisena jääkiekko pelaajana niin sanottuun kolmen kullan klubiin? Valtteri Filppula
4. Kuka oli Suomen ensimmäinen presidentti ja minä vuonna hän astui virkaan? Puoli pistettä kummastakin kohdasta. Kaarlo Juho Ståhlberg 1919
5. Monesko pokemon Pikachu on pokedexissä? 25
6. HK on kaikille tuttu elintarvike valmistaja. Mistä sanoista HK lyhenne tulee? Helsingin Kauppiaat
7. Mikä oli Pixarin ensimmäinen kokoillan elokuva? Toy Story
8. Minä vuonna alkuperäinen Doom julkaistiin? 1993
Ja pisteitähän kertyi seuraavanlaisesti:
@Raipe1 6p
@IlpoNuokko 4,5p
@Strooper12 4p
@Pajavasara 2p
Kiitos kaikille osallistumisesta ja palautteista kysymyksiin liittyen. Tästä on hyvä jatkaa.