Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Viimeinen sotaleikki. Nyt.

Joo menkää ihmeessä kesällä sinne inttiin! Tai jos päätätte siitä huolimatta mennä talvella, niin koittakaa edes valita palveluspaikaksenne Santis tai joku muu eteläinen yksikkö. Tulee muuten vilu.

Terveisin nimimerkki: "räkä poskella ryssän helvetissä"
 
Puktus:

Ei, vaan lause viittasi viestin ensimmäiseen virkkeeseen. Mahdollisimman epäselvästi siis :)
 
Toikin ihanuus alkas tammikuun 12 päivä.
Ja Vekarallehan sitä pitäs mennä kun eivät päästäneet sinne mihin halusin :mad: nojaa samapa tuo nyt on melkein missä ton hoitaa. Itseasiassa tällä hetkellä ei haittaa yhtään tonne meno, mut mieli saattaa olla melkosen eri kun on pari päivää jälellä :)

Sillä periaatteella lähössä et hoidetaan se kunnolla ja kesällä tullaan kotiin eikä jäädä sinne pitemmäks aikaan...tarkotus olis vähän saada tota kesäkuntoakin ;)
 
Kuten tossa pari viestiä aikaisemmin totesin niin olin kuskina 12kk parolassa ja voin kyllä sanoa et parempaa hommaa ei intissä oo. Ei toi 12kk oo yhtään paha ku saat siitä kalliin E-kortin ja et tee palvelusaikana oikein mitään. Ja jos tykkää leikkiä autolla niin missään muualla et pääse heittää perää reilun 10000kg autolla (on muuten siistii). Kuskeilla on lusmuaminen veressä. Siellä tuli katseltua moneen kertaan ku muut veti munat turpeessa ja itse istuin rekan konepellillä heinä suussa. Jos kuskiksi haluu niin juttujen perusteella rankkaisin riihimäen helpoimmaksi sit parola ja paskin paikka on lahti. Pioneeri, tykäri ja jäksteri on vaan 6kk mut se onki sit sellasta ryynäämistä että oksat pois. Ehkä helpoin homma on kirjurilla mutta niitä on noin 2/komppania eli siihen hommaan pitää olla jo suosituksia melkein jos aikoo päästä. Sotilaspoliisina pääsee pätee mut niitä vihaa kaikki just siks ja niillä on paskimmat lomat. Noin joka kolmas viikonloppu on kiinni. Mulla oli 7 kinestä 12kk aikana. Mut mistä kukin tykkää. Kyl siel ihan siistei juttujakin on. Rynkyllä ampuminen on ainakin aluks ihan mukavaa ja kyllä se ihan siisti on nähdä ku 20kg TNT:tä räjäytetää. Yrittäkää nauttia intistä ni aika menee paljon mukavemmin. Niin ja kyllä sinne kesällä kannattaa mennä. Ite ainakin mielummin hikoilen kunnolla ku rämmin sohjossa tai palelen pakkasessa. Ohi on 362 :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hifi_Mies
Sotilaspoliisina pääsee pätee mut niitä vihaa kaikki just siks ja niillä on paskimmat lomat. Noin joka kolmas viikonloppu on kiinni.
Itse juuri jouduin sotilaspoliisiksi Santikseen :)

Miten muille kutsutuille kävi?
 
Nakkerton, missä hommissa olit ja missä...
Itse olin C-kuskina Parolassa ja nää pari viikkoa
mitkä on ollut kotona on ollut ihania...
 
Punisher:

No joo, huomenna kolme viikkoa reservin elämää takana. On vaan nähnyt unta intistä melkein joka yö. Olin Keuruulla pioneeri/C-kuljettaja, aika rentoa hommaa varsinkin vimoset kolme kuukautta. Saipahan ajokortin II-vaiheen ja C-kortin suoritettua samalla ilmaiseksi, ihan kätevää. Ja "pääsi" ajelemaan venäläisillä ZIL-kuorma-autoilla, joita teillä tuskin oli?
 
Jebulista tammikuun 12 päivä lähenee pikkuhiljalleen.
Mites muuten ajattelin gba sp:n ottaa tuonne mukaan? Mitään kokemuksia kellään koneen mukana raahauksesta?
 
Aaaarghh...

Päivät vähenee tosiaan. Isosaari kutsuu. Just kuulin kaverin veljeltä, että Isosaaresta on sitten oikein mukava katsoa Helsingin valoja. ;) Niin lähellä, mutta niin kaukana.
Aattelin hommata Gba SP:n, että voisi sitä pelailla kunhan alkuhelvetti loppuu.

To XriX Eikai siinä mitään ihmeellistä. Kunhan ei pidä sitä missään rintataskussa, kun ryömii jossain lumessa rynkyn kanssa. :D

Kukaan muista boardilasista ollut Isosaaressa?
 
Nakkertonille:

No, siis jos ollaan tarkkoja niin täällä Parolassa on Raseja, Maseja, PommiSisuja muutama ja Zil:ejä (No Uaz:eja ei lueta).

Zil-maastokuorma-autoja oli noista mska:ista n. 80%
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XriX
Toikin ihanuus alkas tammikuun 12 päivä.
Ja Vekarallehan sitä pitäs mennä kun eivät päästäneet sinne mihin halusin :mad: nojaa samapa tuo nyt on melkein missä ton hoitaa. Itseasiassa tällä hetkellä ei haittaa yhtään tonne meno, mut mieli saattaa olla melkosen eri kun on pari päivää jälellä :)

Tervetuloa vaan tänne iki-ihanaan betonihelvettiin; sitten, kun työ uudet mokkelit tuutte, niin sit miekin saan gonahtaa ihan rauhassa. Kotiutuminen olis 8.4.2004 eli TJ153; neljä kuukautta olen täällä jo härvännyt, mutta ei se ole vielä edes puolessa välissä; hajottaa:( Mihis aselajiin teikäläinen sijoitetaan?? Itsehän (niinkuin armeijassa sanotaan) toimin Vekaran vara-Jeesuksena (varusmiespappina 0v Teologin taustalla; ylhäältä kävi käsky niin eipä siinä paljon vastusteltu). Toisaalta tää varusmiespapin homma on aika mukavaa ja lepposaa :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ulfast
Tervetuloa vaan tänne iki-ihanaan betonihelvettiin; sitten, kun työ uudet mokkelit tuutte, niin sit miekin saan gonahtaa ihan rauhassa. Kotiutuminen olis 8.4.2004 eli TJ153; neljä kuukautta olen täällä jo härvännyt, mutta ei se ole vielä edes puolessa välissä; hajottaa:( Mihis aselajiin teikäläinen sijoitetaan?? Itsehän (niinkuin armeijassa sanotaan) toimin Vekaran vara-Jeesuksena (varusmiespappina 0v Teologin taustalla; ylhäältä kävi käsky niin eipä siinä paljon vastusteltu). Toisaalta tää varusmiespapin homma on aika mukavaa ja lepposaa :D

E oo oikeestaan mitään hajuakaan mihin mut laitetaan. Aluks tuli kirje et tykkimieheks oisin joutunu, mut valitin siitä ja sit tuli ilmotus et joukko-osasto ois karjalan prikaati ja ei muuta...joten mihis se sitten mut sijottaa...???
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XriX
E oo oikeestaan mitään hajuakaan mihin mut laitetaan. Aluks tuli kirje et tykkimieheks oisin joutunu, mut valitin siitä ja sit tuli ilmotus et joukko-osasto ois karjalan prikaati ja ei muuta...joten mihis se sitten mut sijottaa...???

Käytännössä siut voidaan tuon perusteella laittaa ihan minne vaan... ite olin p-kauden it:ssä (keskivertopaikka). Voin kyllä kokemuksesta sanoa, että tykistössä on koko prikaatin lepsuin meininki (johtuneeko Hytösen läsnäolosta???) Pahimmat paikat mihin voi joutua on pioneeri- ja jääkärikomppaniat; joutuu sykkimään muiden edestä vielä p-kauden jälkeen:D Jos on kiinnostusta lääkintäalalla niin kannattaa ehdottomasti harkita lämärin hommia tai keittiön puolelta vastaavasti spadejen. Lääkintämieihillä on ainakin aika lepposaa ;)
 
I/04 Teillä on 27:n aamua vapautta jäljellä hajotkaa. Nauttikaa vielä, kun voitte! II/03 TJ 115:D Oli ihan pakko laittaa tää tänne, kun tiedän mitä se merkitsee:p (ei mitään henkilökohtaista ketään I/04 kohtaan;) )
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ulfast
I/04 Teillä on 27:n aamua vapautta jäljellä hajotkaa. Nauttikaa vielä, kun voitte! II/03 TJ 115:D Oli ihan pakko laittaa tää tänne, kun tiedän mitä se merkitsee:p (ei mitään henkilökohtaista ketään I/04 kohtaan;) )

Hah, mikäs aamukasa se täällä elvistelee. OHI ON! 2/01 :D
 
Ylös Bottom