Hmm... En ole varma olenko vielä noissa asti mutta minä suorastaan rakastuin siihen pyörällä ajamiseen ja siihen, miten sen kanssa seikkaillaan siellä muualla. En toivonut sellaista Ghostrunnerilta mutta kyllä tämä on parempi laajentaminen kuin se peruspelin kenttien, kykyjen ja muun laajennos.Kakkosessa en tykännyt niistä "openworld" prätkäkohtauksista, jotenki meni turhaksi haahuluksi kun pelin kuuluu olla nopeatempoinen.
Jo se eka pyöräkenttä oli loistava mutta sen jälkeen alkanut seikkailu se vasta iskikin niin kovaa että pelasin yhden pätkän enemmän vaikka piti jo lopettaa. Ei vain malttanut. Nyt tuon jälkeen alkaakin fiilikset olemaan että saa olla seuraava osa pelkästään tuota koska sekä jalan ninjailu että pyörällä ajelun on niin tyydyttävää.
Hassu miten nyt kun pääsin eteenpäin juuri noihin pyöräkohtiin, alankin olemaan eri mieltä Tosin se alkuperäinen mielipiteeni koski nimenomaan sitä peruspelaamista. Pyörälisäykset on minulle iskeneet ihan kympillä.Muuten hauska lisäys ja tykkäsin niistä tiivimmistä prätkäkohtauksista, mulle ois kans maistunut enemmän pienemmät tiivimmät kentät.
Parempi kokonaisuus se yhä on jo sen takia että kakkosessa päästään niin myöhään(?) tuohon pyöräilymeininkiin.Ei kakkonen huono munkaa mielestä ollut mut jotenki se ykkönen iski enemmän.