Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Virallinen Halo-ketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

Tuoreimmassa Bungie Weekly Updatessa saadaan lopullinen vahvistus brutuksien esiintymiselle Reachin kampanjassa, mutta tietenkin köriläinen rooli on vielä hämärän peitossa. Jos ne toteutetaan oikein, brutukset tarjoavat hyvän, agressivisen vaihtoehdon charmikkaille eliiteille. Samalla saatiin pieni kurkistus eliittien haarniskavaihtoehtoihin: Bungie.net : Bungie Weekly Update: 06.11.10 : 6/11/2010 5:04 PM PDT.

Jos haluaa virittäytyä tunnelmaan maanantain E3-tilaisuutta varten, voi Halo Waypointista tsekkailla Halo-esityksiä menneiltä messuilta.
 
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

Ilmeisesti Xbox 360:n dashboardille ilmestynyt hypetysmainos antaa ymmärtää, ettei Reach todellakaan olisi ainut Halohtava juttu Microsoftin huomisessa lehdistötilaisuudessa: Galaxy Next Door.

tumblr_l3yqwveqoN1qa5c1eo1_500.jpg


EDIT: Ok, ilmeisesti tuossa vihjaillaankin, että tuota kuvaketta painamalla pääsee Halohtavan sisällön pariin.
 
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

Reach-traileri oli, noh, eeppinen. Avaruustaistelu Halossa on jotain, mitä ajatellessa ei kannata/kannattaa pitää farkkuja jalassa.

Tuo on muuten eri versio, mitä Bungien sivuilta saa.
 
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

Jäi mietityttämään, että oliko tämä vain eeppinen demo, joka on vain E3:a varten, eikä sisälly kampanjaan .Katselin esittelyn uudestaan, niin ilmeisesti on suoraan kampanjasta.

Mutta tosiaan. Näitä avaruustaisteluja on kaivattu haloon.
 
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

Firefightista saatiin vihdoin lisää infoa. Pelimuoto on edelleen tarkoitettu neljälle pelaajalle ja peliseuraa voi hakea nyt myös Matchmakingin kautta. Kustomointimahdollisuudet ovat melko kattavat. Aseiden lisäksi vihollisia ja niiden luukumäärää pystyy vaihtamaan. Skullejakin pystyy kustomoimaan. Voit päättää koska ne aktivoituvat ja mitä vaikutuksia niillä on pelaamaasi peliin.

IGN:n artikkeli. Tulin juuri töistä, joten en jaksa nyt lukea tuota, mutta kopsaan tähän juttua suoraan gaffista.

Game types

Standard | "It's a one-set match that's designed to be shorter and more casual. Pop in, pop out, go eat a steak."

Generator Defense | The gametype from the Reach Beta, but the Covenant are trying to destroy generators.

Rocket Fight | "This mode is just you, your buddies, armor abilities, and an infinite supply of rockets. Yeah, that just happened."


Weapons and Armor Ability

Target Locator | "Use it to paint targets, and you'll be rewarded by a bombardment by an orbiting fleet."

Concussion Rifle | "It fires explosive plasma rounds"

Drop Shield | "This one's sort of a mix between the bubble shield and regenerator from Halo 3. Power it up, and it'll give you and your friends some space to chill and heal for a bit."

Maps | Waterfront and Beachhead



Linkkiä vielä Gaffiin, sieltä löytyy jotain kuvia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

Huhhuh, Firefight seuranhaulla, muokkausmahdollisuuksilla ja kaikenlaisilla muutoksilla ja parannuksilla on todella hieno uutinen. Hunterit näyttävät todella suurilta ja vaarallisilta. Ja näköjään grunttejakin voi assasinoida.
Reachista ei kyllä lopu tekeminen kesken, kun Firefightikin on näin monipuolinen.
 
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

Firefight-traileri direct feedinä:

[MEDIA]2370[/MEDIA]

Welcome to the last day of the rest of your life! Ilmeisesti Firefightissa pääsee pelaamaan kampanjan hahmoilla ODST:n tapaan, joten toimintaa sävyttävät Jorgen miehiset reisilihakset ja kommentit.

Ja vielä tuo kampanjan E3-traileri:

[MEDIA]2371[/MEDIA]
 
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

Uusimmassa BWU:ssa esitellään Firefight 2.0:n kustomointivaihtoehdot, ja kyllähän noita piisaa, hyvä Jumala sentään! Kuten aikaisemmin aavistelinkin, pelaajat pääsevät valitsemaan Noble Sixin sukupuolen, eikä tässä vielä kaikki!

And there’s more. Noble Six isn’t the “strong, silent type,” either. Both male and female voice actors were cast for the role, so whichever gender you choose, you’ll won’t miss out on any facet of the full campaign experience.

Muokkausmahdollisuuksien joukkoon mahtuu tsäänssi vaihtaa hahmon ääntä/repliikkivalikoimaa. Ilmeisesti lisää avautuu pelaamalla. Nomnomnom.

Tuolle Firefightin muokkauslistalle kuuluu myös joitakin uusia aseita. Tsekkailkaa ulos, jos kiinnostaa:

FIREFIGHT SETTINGS

* WAVE PROPERTIES
* ROUND 1 WAVE PROPERTIES
* SKULLS (ON or OFF)
* RED
* BLUE
* YELLOW
* MYTHIC
* CATCH
* TOUGH LUCK
* FAMINE
* CLOUD
* TILT
* BLACK EYE
* GRUNT BIRTHDAY PARTY
* COWBELL
* IWHBYD
* INITIAL WAVE
* USES DROPSHIP
* ENABLED
* DISABLED
* SQUAD SELECTION ORDER
* ORDERED
* RANDOM
* SQUAD 1
* GRUNTS
* ELITES
* ELITE PATROL
* ELITE INFANTRY
* ELITE TACTICAL
* ELITE AIRBORNE
* ELITE SPEC OPS
* ELITE GENERALS
* ELITE STRIKE TEAM
* BRUTES
* BRUTE PATROL
* BRUTE INFANTRY
* BRUTE TACTICAL
* BRUTE CHIEFTAINS
* BRUTE KILL TEAM
* HUNTERS
* HUNTER PATROL
* HUNTER INFANTRY
* HUNTER TACTICAL
* HUNTER STRIKE TEAM
* HUNTER KILL TEAM
* SKIRMISHERS
* SKIRMISHER PATROL
* SKIRMISHER INFANTRY
* JACKALS
* JACKAL PATROL
* JACKAL SNIPERS
* HERETICS
* HERETIC SNIPERS
* HERETIC HEAVY
* SQUAD 2
* (SAME AS SQUAD 1 ABOVE)
* SQUAD 3
* (SAME AS SQUAD 1 ABOVE)
* MAIN WAVES
* USES DROPSHIP
* ENABLED
* DISABLED
* SQUAD SELECTION ORDER
* ORDERED
* RANDOM
* SQUAD 1
* (SAME AS SQUAD 1 ABOVE)
* SQUAD 2
* (SAME AS SQUAD 1 ABOVE)
* SQUAD 3
* (SAME AS SQUAD 1 ABOVE)
* SQUAD 4
* (SAME AS SQUAD 1 ABOVE)
* SQUAD 5
* (SAME AS SQUAD 1 ABOVE)
* BOSS WAVE
* USES DROPSHIP
* ENABLED
* DISABLED
* SQUAD SELECTION ORDER
* RANDOM
* ORDERED
* SQUAD 1
* (SAME AS SQUAD 1 ABOVE)
* SQUAD 2
* (SAME AS SQUAD 1 ABOVE)
* SQUAD 3
* (SAME AS SQUAD 1 ABOVE)
* ROUND 2 WAVE PROPERTIES
* (SAME AS ROUND 1 ABOVE)
* ROUND 3 WAVE PROPERTIES
* (SAME AS ROUND 1 ABOVE)
* BONUS WAVE PROPERTIES
* BONUS WAVE DURATION
* 15 SECONDS
* 30 SECONDS
* 45 SECONDS
* 60 SECONDS
* 90 SECONDS
* 2 MINUTES
* USES DROPSHIP
* ENABLED
* DISABLED
* SKULLS
* (SAME AS ROUND 1 WAVE PROPERTIES ABOVE)
* SQUAD SELECTION ORDER
* ORDERED
* RANDOM
* SQUAD 1
* (SAME AS SQUAD 1 ABOVE)
* SQUAD 2
* (SAME AS SQUAD 1 ABOVE)
* SQUAD 3
* (SAME AS SQUAD 1 ABOVE)
* WAVE LIMIT
* ONE WAVE
* ONE ROUND
* TWO ROUNDS
* ONE SET
* TWO SETS
* THREE SETS
* FOUR SETS
* FIVE SETS
* TEN SETS
* NO LIMIT
* TIME LIMIT
* 1 MINUTE
* 2 MINUTES
* 3 MINUTES
* 4 MINUTES
* 5 MINUTES
* 6 MINUTES
* 7 MINUTES
* 8 MINUTES
* 9 MINUTES
* 10 MINUTES
* 12 MINUTES
* 15 MINUTES
* 20 MINUTES
* 30 MINUTES
* 45 MINUTES
* 60 MINUTES
* NO LIMIT
* GENERATOR PROPERTIES
* GENERATOR COUNT
* DISABLED
* 1
* 2
* 3
* SPAWN ORDER
* SEQUENCE
* RANDOM
* LOSS CONDITION
* LOSE ONE
* LOSE ALL
* SCENARIO SETTINGS
* HAZARDS
* ENABLED
* DISABLED
* WEAPON DROPS
* ENABLED
* DISABLED
* AMMO CRATES
* ENABLED DISABLED
* CUSTOM SKULL SETTINGS
* RED SKULL SETTINGS
* SPARTAN TRAITS
* SHIELDS AND HEALTH
* DAMAGE RESISTANCE
* UNCHANGED
* 10%
* 50%
* 90%
* 100% (NORMAL)
* 110%
* 150%
* 200%
* 300%
* 500%
* 1000%
* 2000%
* INVULNERABLE
* SHIELD MULTIPLIER
* UNCHANGED
* NO SHIELDS
* NORMAL SHIELDS
* 2X OVERSHIELDS
* 3X OVERSHIELDS
* 4X OVERSHIELDS
* SHIELD RECHARGE RATE
* UNCHANGED
* -25% (DECAY)
* -10% (DECAY)
* -5% (DECAY)
* 0% (NO RECHARGE)
* 10% (SLOWER)
* 25% (SLOWER)
* 50% (SLOWER)
* 75% (SLOWER)
* 90% (SLOWER)
* 100% (NORMAL)
* 110% (FASTER)
* 200% (FASTER)
* HEALTH RECHARGE RATE
* UNCHANGED
* -25% (DECAY)
* -10% (DECAY)
* -5% (DECAY)
* 0% (NO RECHARGE)
* 50% (SLOWER)
* 90% (SLOWER)
* 100% (NORMAL)
* 110% (FASTER)
* 200% (FASTER)
* SHIELD VAMPIRISM
* UNCHANGED
* DISABLED
* 10% LEECH
* 25% LEECH
* 50% LEECH
* 100%% LEECH
* IMMUNE TO HEADSHOTS
* UNCHANGED
* ENABLED
* DISABLED
* IMMUNE TO ASSASSINATIONS
* UNCHANGED
* ENABLED
* DISABLED
* WEAPONS AND DAMAGE
* DAMAGE MODIFIER
* UNCHANGED
* 0%
* 25%
* 50%
* 75%
* 90%
* 100%
* 110%
* 125%
* 150%
* 200%
* 300%
* INSTANT KILL
* MELEE MODIFIER
* UNCHANGED
* 0%
* 25%
* 50%
* 75%
* 90%
* 100%
* 110%
* 125%
* 150%
* 200%
* 300%
* INSTANT KILL
* GRENADE REGENERATION
* UNCHANGED
* DISABLED
* ENABLED
* INFINITE AMMO
* UNCHANGED
* DISABLED
* ENABLED
* BOTTOMLESS CLIP
* WEAPON PICKUP
* UNCHANGED
* DISABLED
* ENABLED
* EQUIPMENT USAGE
* UNCHANGED
* DISABLED
* ENABLED
* EQUIPMENT DROP
* UNCHANGED
* DISABLED
* ENABLED
* MOVEMENT
* PLAYER SPEED
* UNCHANGED
* 0%
* 25%
* 50%
* 75%
* 90%
* 100%
* 110%
* 120%
* 130%
* 140%
* 150%
* 160%
* 170%
* 180%
* 190%
* 200%
* 300%
* JUMP HEIGHT
* UNCHANGED
* 0%
* 25%
* 50%
* 75%
* 90%
* 100%
* 110%
* 125%
* 150%
* 200%
* 300%
* PLAYER GRAVITY
* UNCHANGED
* 50%
* 75%
* 100%
* 150%
* 200%
* VEHICLE USE
* UNCHANGED
* NONE
* PASSENGER ONLY
* DRIVER ONLY
* GUNNER ONLY
* NO PASSENGER
* NO DRIVER
* NO GUNNER
* FULL USE
* SENSORS
* MOTION TRACKER MODE
* UNCHANGED
* OFF
* ALLIES ONLY
* NORMAL MODE
* ENHANCED MODE
* MOTION TRACKER RANGE
* UNCHANGED
* 10 METERS
* 25 METERS
* 75 METERS
* 150 METERS
* APPEARANCE
* ACTIVE CAMO
* UNCHANGED
* OFF
* POOR CAMO
* GOOD CAMO
* WAYPOINT
* UNCHANGED
* NO WAYPOINT
* VISIBLE TO ALLIES
* VISIBLE TO EVERYONE
* VISIBLE NAME
* UNCHANGED
* NO WAYPOINT
* VISIBLE TO ALLIES
* VISIBLE TO EVERYONE
* FORCED COLOR
* UNCHANGED
* OFF
* RED
* BLUE
* GREEN
* ORANGE
* PURPLE
* GOLD
* BROWN
* PINK
* WHITE
* BLACK
* ZOMBIE
* WAVE TRAITS
* DAMAGE MODIFIER
* UNCHANGED
* 0%
* 25%
* 50%
* 75%
* 90%
* 100%
* 110%
* 125%
* 150%
* 200%
* 300%
* INSTANT KILL
* DAMAGE RESISTANCE
* UNCHANGED
* 10%
* 50%
* 90%
* 100% (NORMAL)
* 110%
* 150%
* 200%
* 300%
* 500%
* 1000%
* 2000%
* INVULNERABLE
* SHOOTINESS
* UNCHANGED
* NORMAL
* MARKSMAN
* TRIGGER HAPPY
* GRENADES
* UNCHANGED
* NORMAL
* NONE
* CATCH
* VISION
* UNCHANGED
* NORMAL
* NEAR SIGHTED
* EAGLE EYE
* HEARING
* UNCHANGED
* NORMAL
* DEAF
* SHARP
* LUCK
* UNCHANGED
* NORMAL
* UNLUCKY
* LUCKY
* LEPRECHAUN
* EQUIPMENT DROP
* UNCHANGED
* ENABLED
* DISABLED
* IMMUNE TO HEADSHOTS
* UNCHANGED
* ENABLED
* DISABLED
* IMMUNE TO ASSASSINATIONS
* UNCHANGED
* ENABLED
* DISABLED
* BLUE SKULL SETTINGS
* (SAME AS RED SKULL SETTINGS ABOVE)
* YELLOW SKULL SETTINGS
* (SAME AS RED SKULL SETTINGS ABOVE)
* SPARTAN SETTINGS
* RESPAWN TIME
* 10 SECONDS
* 15 SECONDS
* 20 SECONDS
* 25 SECONDS
* 30 SECONDS
* 45 SECONDS
* 60 SECONDS
* 90 SECONDS
* 2 MINUTES
* 3 MINUTES
* ON WAVE
* STARTING LIVES
* UNLIMITED
* NONE
* 1
* 2
* 3
* 4
* 5
* 6
* 7
* 8
* 9
* 10
* 15
* 20
* 25
* 50
* MAXIMUM EXTRA LIVES
* (SAME AS STARTING LIVES)
* BASE TRAITS
* (SAME AS SPARTAN TRAITS FOUND UNDER SKULL SETTINGS ABOVE)
* LOADOUTS
* LOADOUT 1
* NAME
* AIR ASSAULT
* MARKSMAN
* RECON MARKSMAN
* EXPERT MARKSMAN
* OPERATOR
* GRENADIER
* MEDIC
* CORPSMAN
* STALKER
* DEMOLITIONS
* INFILTRATOR
* SECURITY
* SPRINT
* ARMOR LOCK
* ACTIVE CAMO
* [REDACTED]
* DROP SHIELD
* JET PACK
* NOBLE 1
* NOBLE 2
* NOBLE 3
* NOBLE 4
* NOBLE 5
* NOBLE 6
* CARTER
* KAT
* JORGE
* EMILE
* JUN
* [REDACTED]
* [REDACTED]
* [REDACTED]
* [REDACTED]
* JUGGERNAUT
* BERSERKER
* MAVERICK
* ZOMBIE
* DEMON
* ANGEL
* REDSHIRT
* LING LING
* POOKIE
* FNG
* NOOB
* CAMPER
* SPECTER
* BUNKER
* CLAYMORE
* FIREBASE
* INTEL
* NINJA
* POWER
* COBRA
* EAGLE
* HOG
* BEAR
* WARRIOR
* DECEIVER
* [REDACTED]
* PRIMARY WEAPON
* ASSAULT RIFLE
* DMR
* CONCUSSION RIFLE
* ENERGY SWORD
* FLAK CANNON
* FOCUS RIFLE
* GRAVITY HAMMER
* GRENADE LAUNCHER
* MAGNUM
* NEEDLER
* NEEDLE RIFLE
* PLASMA LAUNCHER
* PLASMA PISTOL
* PLASMA REPEATER
* PLASMA RIFLE
* ROCKET LAUNCHER
* SHOTGUN
* SNIPER RIFLE
* SPARTAN LASER
* SPIKER
* [REDACTED]
* UNCHANGED
* SECONDARY WEAPON
* (SAME AS PRIMARY WEAPON ABOVE)
* ARMOR ABILITY
* JETPACK
* ARMOR LOCK
* ACTIVE CAMO
* DROP SHIELD
* [REDACTED]
* NONE
* SPRINT
* [REDACTED]
* GRENADES
* 1X FRAG
* 2X FRAG
* 3X FRAG
* 4X FRAG
* 1X PLASMA
* 2X PLASMA
* 3X PLASMA
* 4X PLASMA
* 1X FRAG, 1X PLASMA
* 2X FRAG, 2X PLASMA
* 3X FRAG, 3X PLASMA
* 4X FRAG, 4X PLASMA
* 1X FRAG, 1X PLASMA
* NO GRENADES
* HIDE LOADOUT
* NOT HIDDEN
* HIDDEN
* LOADOUT 2
* (SAME AS LOADOUT 1 ABOVE)
* LOADOUT 3
* (SAME AS LOADOUT 1 ABOVE)
* LOADOUT 4
* (SAME AS LOADOUT 1 ABOVE)
* LOADOUT 5
* (SAME AS LOADOUT 1 ABOVE)
* GENERAL SETTINGS
* FRIENDLY FIRE
* ENABLED
* DISABLED
* BETRAYAL BOOTING
* ENABLED
* DISABLED

Eikä tässä vielä kaikki, sillä kehittäjät eivät ole vielä paljastaneet kaikkia ominaisuuksia. Miten olisi Forge-tuki Firefightille?

Bungie.net : Bungie Weekly Update 06.18.10 : 6/18/2010 6:11 PM PDT

EDIT: Niin ja vielä tämä:

Oh, and I can confirm that Buggers are out of Firefight altogether and that the Black Eye skull isn’t in unless you specifically customize the experience to include it.
 
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

Kenelle tuli villi idea, että avaruuslentelyä voisi löytyä myös moninpelistä?

Kuinka moni aikoo pelata kampanjansa FemShepillä? ;)
 
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

Kenelle tuli villi idea, että avaruuslentelyä voisi löytyä myös moninpelistä?

Kuinka moni aikoo pelata kampanjansa FemShepillä? ;)

Ainakin Bungle on kovin sanonut, että tuo avaruuslentely rajoittuisi tuohon kampanjan yhteen tehtävään, kun asiasta on heiltä kysytty. Ja miehellä pelataan totta kai.
 
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

Microsoft ja Marvel julkaisevat yhteistyössä Halo: Fall of Reach -romaaniin perustuvan sarjakuvan syksyllä.

This September, Marvel and 343 Industries are proud to announce Halo: Fall of Reach “Boot Camp #1,” the graphic fiction event answering the question on the minds of gamers around the world—what’s the secret on the planet of Reach that led to the creation of the Master Chief? Fan-favorite writer Brian Reed and artist Felix Ruiz team-up to adapt the New York Times best-selling novel, Halo: Fall of Reach, and bring the world of Halo to life like you’ve never seen it before!

Marvel Comics to Adapt “The Fall of Reach” This September
 
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

Halo Reach kyllä näyttää aivan fantastisen hyvältä, etenkin kun tuota avaruuslentelyä näytettiin niin meinasin tulla housuihin. Bungie on sitten ihan tosissaan väsäämässä tämän genin parasta FPS -räiskettä. Tahtoo nyt ja heti!
 
Ylös Bottom