Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Virtua Fighter 4 Evolution

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ManjiMaru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt varoitus.. Minullakin on flunssa. Uskon voivani silti hostata tapaamisen mutta jokainen tulee kyllä sitten omalla vastuulla tartuntavaaran uhalla. Haluatteko siirtää miittiä?

Lisäksi toivottavasti kellään ei ole kauheaa kissa-allergiaa.. Edellisen miitin aikaan kissat olivat vielä loman jäljiltä vanhempieni luona mutta nyt ne ovat palanneet kämppääni.

- ManjiMaru

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ManjiMaru
Osaatko sanoa että hyväksyykö tietokone practise trialissa E-TTEG:tä jos pakenee heitosta? Mun mielestä tietokone on hyväksynyt mun suorituksia vain jos väistää eli kun tietokone tekee liikkeen heiton sijasta. Vähän ärsyttävää, kun omasta mielestäni tein E-TTEG:n neljästi putkeen mutta trial ei silti mennyt läpi tästä syystä.

- ManjiMaru

juu.. vastataan nyt sitten tähänkin kun on tullut tänään noita challengejä taas pelattua (ei riitä refleksit questiin kun on kipeenä)..
elikä tein äsken tossa sekä E-DTEG:t että E-TTEG:t kagella ja molemmissa tuli hyväksyttyjä suorituksia silloinkin kun pakenin heitoista.. itseasiassa tuossa kolmen heiton jutussa kaksi kolmesta oli heitostakarkaamisia.. :cool:
Se on siis mahdollista, pikkasen saa olla nopeampi kuin sillon kun evade onnistuu.. eli vauhtia vaan lisää.. :D

Jaa, no sitten ongelma ei ole kuin omassa hitaudessa. Olen suuren työn jälkeen saanut E-TTEG challengen selvitettyä Akiralla. Yhtään ei vielä mulla ole hyväksyttyjä tapauksia silloin kun pakenee heitosta. Painatko guardin pohjaan myös heittotapauksessa?

Haluatko edelleen tulla kylään jos kerta olo on huono? Itsellänikään se ei ole hyvä.... Tosin tiedän pystyväny tekemään Yoho(MC), P, ShRm, DbPm:in vaikka puoliunessa...

-ManjiMaru

Painatko guardin pohjaan myös heittotapauksessa?

Tottakai.. ei se muuten ole hyväksytty suoritus.

Mä en osaa sanoa siitä sunnuntaista vielä oikein mitään.. mun oloni on tänään jo paljon parempi kuin eilen ja onhan tässä vielä pari päivää aikaa toipua...
ja voittehan te tietysti pelata ilman muakin.. jos nyt niin huonolta näyttää.. mutta uskon olevani kunnossa jo viikonloppuna. sanotaan nyt vaan ihan varmuuden vuoksi, että esim sitä seuraava viikonloppu (tai siis lauantai 13.9.) ei mulle käy ollenkaan..

Aloitin Questin pelaamisen Gohlla. Iha hyvin on menny. Olen toisessa arcadessa. Siel on aika ärsyttävä tehtävä, "Throw your opponent from a guaranteed throw situation 5 times". Sain tehty kaksi, ne oli takaheittoja. Kaikki temput yrittäny, ei vaan toimi. stagger+heitot, no go. Alkaa jo palaa hermot.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
Aloitin Questin pelaamisen Gohlla. Iha hyvin on menny. Olen toisessa arcadessa. Siel on aika ärsyttävä tehtävä, "Throw your opponent from a guaranteed throw situation 5 times". Sain tehty kaksi, ne oli takaheittoja. Kaikki temput yrittäny, ei vaan toimi. stagger+heitot, no go. Alkaa jo palaa hermot.

"from guaranteed throw situation" tarkoittaa että ensin pitää blokata throw-counterable liike esmes polvi ja sitten rangaista heittämällä.

- ManjiMaru

Huomautus: on mahdollista joutua leikkaamaan sunnuntai-pelit lyhyeen jos minun pitää palauttaa videotykki vielä sunnuntai-iltana.

Omasta telkusta on ilmeisesti kuvaputki alkanut mennä, vihreä alue leviää, nyyh.

- ManjiMaru

Monelta joudut palauttamaan? Toivottavasti et joudu.

Siitä vihreästä läiskästä telkussasi, jotai degaus-ongelmaa. Johtui siitä et kesken telkun katselu meni sähköt poikki. Meidän olohuoneen telkussa sama kohtalo. Vitun Hesan energia! Kuka korvaa tän? Me tietenkin! Niitten sähläys, meidän lompakko.

jesh.. nyt on sitten Akiralla voitettu se WMAC2.. pitäisi varmaan lähteä etsimään niitä AM2- tyyppejä että saa ne puuttuvat kaksi turnausta avattua, muuten on kaikki muut paitsi tuo Combo Challenge jo voitettu...
Akiran rank on edelleen Sentinel, vaikka voittoja on jo 1047.. ne taitaa olla aika harvinaisia..

EDIT: noniin, nyt on sitten sekä AM2 cup että Ultimate Battle voitettu.. vielä kun joskus jaksaisi yrittää tuota Combo Challengea uudestaan, niin pääsisi pelaamaan näitä vs-moodissa (tai ainakin olisi mahdollista). Toi Ultimate Battle oli aika veikeä.. niissä erissä ei hirveen kauan kestänyt.. :D

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ööö, siis voitot vai sentinelit on harvinaisia? :) Vikan tierin vastustajia löytyy kahdesta vikasta arcadesta. Jos toisessa on tyhjän oloista kokeile sitä toista.

Tuli muuten mieleen, westistä ei ole pahemmin kuulunut viime aikoina täällä(kään). Ilmeisesti hemmo ei ole tulossa nyt sunnuntaina.

Mitä tulee siihen videotykin palauttamiseen, niin se tarkoittaa että sen on oltava käytettävissä maanantaiaamuna, minun täytyy siis palauttaa se jossain vaiheessa sunnuntai-iltaa. Kyllä me varmaan taas johonkin 19.00-20.00 voidaan pelata.

Ja mä en siis tule ketään vastaan metroasemalle vai tulenko? Kukaan ei ole pyytänyt..

En muuten vieläkään ole ihan kondiksessa, eilen hävisin varmaan 6-8 kertaa putkeen jollekin slayerille...

Tuohon ultimate battleen voi muuten kehitellä omia comboja samoin kuin hyper action challengeen, ultimatessa vastustajat kimpoilee lattiasta ja seinistä kuin D.O.A:ssa ikään..

- ManjiMaru

Ööö, siis voitot vai sentinelit on harvinaisia? :) Vikan tierin vastustajia löytyy kahdesta vikasta arcadesta. Jos toisessa on tyhjän oloista kokeile sitä toista.
- ManjiMaru

hehe, sentinelit tietysti.. katoin player lististä ja niitä sentinelejä on yhteensä joku 15, protectoreja on kai vajaa 20 ja guardianeja melkein 30.. tarkkoja lukuja en muista kun katoin ne eilen, mutta joka tapauksessa niitä sentinelejä on 3.tierin hahmoista vähiten.. en kyllä yhtään ymmärrä minkä takia. wmac2:sessa niitä on ainakin Aoilla tullut vastaan ihan kohtuullisesti.. Akiraa ne välttelee.. oon kai vieläkin voittopisteissä nollilla.. :(

sehän antaa meille muille hieman toivoa, ettet sä oo vielä ihan kunnossa.. :D tai siis ainakin mulle.. en oo kai vieläkään onnistunut ikinä sua voittamaan.. vaikka taisi pari kertaa jo mennä viimeiseen erään..

ootko muuten ikinä onnistunut löytämään sitä Makunouchia (hero. lion)?.. se jätkä ilmeisesti pelkää mua... molemmat akiraherot oon voittanut varmaan 5 kertaa per naama, mutta sitä leijonaa ei oo ikinä näkynyt..

ok, sanotaan loppuun vielä, että minä olen nyt ainakin 92%:sessa kunnossa, kuumetta ei ole ollut pariin päivään ja nuhakin on lähes poissa yms.. vähän tuntuu vielä olo heikolta, että ihan heti en kyllä lähtisi maratonia juoksemaan.. mutta enköhän minä pienestä pelisessiosta selviä..
niin, eikä mua tartte tulla metroasemalle vastaan, kun mulla on toi sun osottees.. jossen muuten löydä perille otan taksin.. nojoo, eiköhän se mee ton reittioppaan kanssa aika helposti.

mihin aikaan voi tulla?

Ainiin, ja Ultimate Battlessa oli "hauska" pelata Segirliä vastaan.. se pääsi jossain tokassa tai kolmannessa erässä heittämään mua heti alkuun Giant Swingillä.. en edes onnistunut exact recoveryssa, niin vaurio oli luokkaa 75%.. yhdestä liikkeestä... :eek: sai ottaa aika tarkasti loppuerän, mutta onnistuin kuitenkin sen vielä kääntämään itselleni..

Manji, mikäs se pysäkki olikaan? Unohdin. Pirautan jossai vaihees sulle. Jupsi ja Mä tullaan. Entäs West? Pirautapas sille, mul ei oo sen numeroo.

Pexi laitoin sulle privaattipostia.

Kuten monta kertaa aikaisemmin sanoin niin kahteentoista nyt ainakin, tosin kun ei mun tartte itse lähteä liikkeelle niin saa sitä tulla jo yhdeltätoistakin. Enköhän ole jo silloin hereillä.

Itselläni on vielä vaivana karmeat akuutit yskimiskohtaukset ja niiden johdosta päänsärky. Onneksi mulle nousee tosi harvoin kuumetta eikä tämänkään flunssan yhteydessä ole sellaista esiintynyt. Olo voi kyllä olla jo huomenna erilainen.

Tuossa viikolla kun tuli vähän tahkottua GGXX:n trainingiä, niin sitten kun palasin evon questin 8.arcadeen niin CPU otti kyllä heti luulot pois.. Ajoitukset oli päin .... **

- ManjiMaru

Kaksi pleikkaria sikäli jos joku tuo sen toisen.
Pexi toi sen viimeksi, sopikaa keskenänne.

Mun töllöni näyttää palautuvan hitaasti siitä "violetit läiskät" ilmiöstä. Siinä on aikaisemminkin ollut vastaavia ja ne on sittemmin häipyneet. Pexi tarkoitti varmaankin "degauss":austa.
Hetken mietin että mitä on "degaaminen".

- ManjiMaru

Ylös Bottom