Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ManjiMaru
Ööö, siis voitot vai sentinelit on harvinaisia?
Vikan tierin vastustajia löytyy kahdesta vikasta arcadesta. Jos toisessa on tyhjän oloista kokeile sitä toista.
- ManjiMaru
hehe, sentinelit tietysti.. katoin player lististä ja niitä sentinelejä on yhteensä joku 15, protectoreja on kai vajaa 20 ja guardianeja melkein 30.. tarkkoja lukuja en muista kun katoin ne eilen, mutta joka tapauksessa niitä sentinelejä on 3.tierin hahmoista vähiten.. en kyllä yhtään ymmärrä minkä takia. wmac2:sessa niitä on ainakin Aoilla tullut vastaan ihan kohtuullisesti.. Akiraa ne välttelee.. oon kai vieläkin voittopisteissä nollilla..
sehän antaa meille muille hieman toivoa, ettet sä oo vielä ihan kunnossa..

tai siis ainakin mulle.. en oo kai vieläkään onnistunut ikinä sua voittamaan.. vaikka taisi pari kertaa jo mennä viimeiseen erään..
ootko muuten ikinä onnistunut löytämään sitä Makunouchia (hero. lion)?.. se jätkä ilmeisesti pelkää mua... molemmat akiraherot oon voittanut varmaan 5 kertaa per naama, mutta sitä leijonaa ei oo ikinä näkynyt..
ok, sanotaan loppuun vielä, että minä olen nyt ainakin 92%:sessa kunnossa, kuumetta ei ole ollut pariin päivään ja nuhakin on lähes poissa yms.. vähän tuntuu vielä olo heikolta, että ihan heti en kyllä lähtisi maratonia juoksemaan.. mutta enköhän minä pienestä pelisessiosta selviä..
niin, eikä mua tartte tulla metroasemalle vastaan, kun mulla on toi sun osottees.. jossen muuten löydä perille otan taksin.. nojoo, eiköhän se mee ton reittioppaan kanssa aika helposti.
mihin aikaan voi tulla?