Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Virtua Fighter 4 Evolution

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ManjiMaru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
jesh.. ois hyvä saada joku 3v3 tai jopa 4v4 turnaus aikaseksi.. niin että voittaja aina jatkaa.. semmonen vois olla aika mielenkiintonen...

aijoo, kävitkö Pexi kattoon Infernal Affairsin? ite en festareilla ehtinyt.. sitä on ainakin kehuttu jonkin verran..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan gazza.
jesh.. ois hyvä saada joku 3v3 tai jopa 4v4 turnaus aikaseksi.. niin että voittaja aina jatkaa.. semmonen vois olla aika mielenkiintonen...

Onko meitä evo pelaajia niin montaa? Itä-Helsinki vs. Länsi -tyyppinen turnee ei ainakaan olisi kovin tasainen..:D Vaikkakin tuo formaatti on hyvin mielenkiintoinen.

- Manji

hehe, saahan sitä aina toivoa... :D

EDIT: laitanpa tuon mun kombosaitin linkin tännekin... eli tuolta sigistä niihin pääsee käsiksi.

Viimeksi muokannut moderaattori:
hehe, saahan sitä aina toivoa... :D

EDIT: laitanpa tuon mun kombosaitin linkin tännekin... eli tuolta sigistä niihin pääsee käsiksi.

Ensimmäinen suomalainen VF-saitti on pystyssä! Jostainhan sitä on aloitettava.. :)

- ManjiMaru

hehe, saitti on väärä sana, koska siellä ei ole mitään muuta kuin se yksi taulukko.. :D mutta, katellaan jos saisi jotain lisättyä myöhemmin..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ManjiMaru
Onko meitä evo pelaajia niin montaa? Itä-Helsinki vs. Länsi -tyyppinen turnee ei ainakaan olisi kovin tasainen..:D Vaikkakin tuo formaatti on hyvin mielenkiintoinen.

- Manji

Tai kehä kolmonen vastaan muu Suomi? Taitaa mennä nykytiedolla aktiivisten harrastajien määrä aika tasan... (:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Neonomide
Tai kehä kolmonen vastaan muu Suomi? Taitaa mennä nykytiedolla aktiivisten harrastajien määrä aika tasan... (:

Siis Helsinki<kehä3 vs. muu Suomi.. Kun menisi vielä miitin osanottajienkin kesken tasan.. Ai niin, asuiko west Espoossa?

hehe, saitti on väärä sana, koska siellä ei ole mitään muuta kuin se yksi taulukko.. :D mutta, katellaan jos saisi jotain lisättyä myöhemmin..

Ei mutta, määritelmän mukaan tuo on webbisaitti.:D

aijoo, kävitkö Pexi kattoon Infernal Affairsin? ite en festareilla ehtinyt.. sitä on ainakin kehuttu jonkin verran..

Leffa oli loppuunmyyty festarin aikana. Löytyny divx-versio aikoja sit, mutten ole jaksanu vieläkään katsoa. Ehkä sit tänä viikonloppuna:)
Btw Sabun Drive-leffa oli aika hilpee mut sekava, kuten odotettiin tyypiseltä Sabu-leffalta:p

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
Leffa oli loppuunmyyty festarin aikana. Löytyny divx-versio aikoja sit, mutten ole jaksanu vieläkään katsoa. Ehkä sit tänä viikonloppuna:)
Btw Sabun Drive-leffa oli aika hilpee mut sekava, kuten odotettiin tyypiseltä Sabu-leffalta:p

jesh.. samanlaiset on kokemukset mullakin, myös Dolls jäi kattomatta. Driven kävin kyllä minäkin katsomassa ja pari muuta.. esim Happiness of the Katakuris oli jo aika omituinen.. :D
mutta lopetetaan tähän, kun tällä ei ole oikeesti mitään tekemistä vf:n kanssa...

Meidät on kutsuttu..

Myself and some other Virtua Junkies are planning to have a gathering, Nordic Evo gathering 19~21dec in Sweden, Nyköping , which is about 100 km south of Stockholm.
Some of Scandinavians best Virtua Junkies from Norway will be present, Chief Gutti, Raider, Netrom etc. We will also have some tournaments: Single, Team Tournament and another one, a bit smaller variant of Kumite.
We would be thrilled if You, Finish Virtua Junkies could join us in this gathering!
I can promise you will experience Virtua High!
http://oguo.campus.luth.se/vf4evo/media/film/session/nyk_evo_031219/trailer.mpeg

Its not 100% so some changes might be made
Send me an email if youre interested.
lau_vf@hotmail.com

- ManjiMaru

Meidät on kutsuttu..

- ManjiMaru
Siistii:cool: Pitää kattoo jos löytyy sinne tapahtumaan. Eiköhän mulla ala jo joululoma:) Tulisin iha mielelläni, pitäähän Suomea edustaa (tai itseni). Manji ja co, ootteko harkinnu? Jos ootte, eikun rankkaa harjoitussessiota kehii, pitäis itsekin, liian laiska. Saattaa kostautuu jollen harjoittele.

Mikä on kun on niin hiljaista... Itse olen kaulaa myöten uppoutunut työhön, mutta entä te muut?

Eikö muilla ole mielipidettä tuosta Nyköpingin miitistä kuin Pexillä?
Itseäni kiinnostaisi jonkin verran, mutta en osaa sanoa onko minulla silloin vapaata..

Mitä harjoitteluun tulee, nykyään teen 50 E-TTEG:tä ennen aamiaista..

- ManjiMaru

Itseäni kiinnostaisi jonkin verran, mutta en osaa sanoa onko minulla silloin vapaata..

- ManjiMaru

Aivan liian aikaista sanoa mitään varmempaa, kuin että "kiinnostaa, mutta saa nähdä ehdinkö".. todennäkösesti en tonne rautanyrkkiinkään ehdi jokaisena päivänä.. sunnuntai ainakin on paha päivä..

miksi on hiljaista? en tiedä.. mulla ainakaan ei oo mitään sanottavaa tähän hätään...

Mikä on kun on niin hiljaista... Itse olen kaulaa myöten uppoutunut työhön, mutta entä te muut?

Mitä harjoitteluun tulee, nykyään teen 50 E-TTEG:tä ennen aamiaista..

- ManjiMaru

Työkiireitä tässä itsekullakin, ei ole pahemmin ehtinyt pelaamaankaan viime miitin jälkeen. Jos vaikka tänään ehtisi vähän Goh:lla vääntää (Gladiator-tasolla tällä hetkellä, mutta tuntuu että ei vieläkään osaa pelaa hepulla yhtään).

Ruotsinreissut kyllä jää väliin, kun ei ole lomakaan vielä silloin alkanut. Rautanyrkissä pitäisi kyllä tulla ainakin toisena päivänä käymään, toivottavasti paikalla on VF-pelaajia muualtakin.

Ja täältäkin tulee kannatusta marraskuun miitin pitämiseen, Rautanyrkistä riippumatta.

No höh. Minä kun ajattelin vähentää omia kiireitäni olemalla vain yhdessä miitissä, ja Rautanyrkkiin ajattelin ehdottomasti mennä, mieluiten useana päivänä. Oletteko tulleet ajatelleeksi että se mun tykkini on myös rautanyrkissä jos minä olen?

- ManjiMaru

Mikä nyt on kun ei juttu luista.. Kerron vaikka sitten että rikkinäisestä Hori-tikustani kuuluu viimein jotain, korvaava uusi tikku on kuulemma lähtenyt juuri Hong Kongista tms. Ilmeisesti saan siis kuitenkin kaksi toimivaa Horia.

- ManjiMaru

Ylös Bottom