Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
Mitäs siel Manses?
http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?s=&threadid=14409
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mitäs siel Manses?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ManjiMaru
Mun luona voi kernaasti pelailla muitakin pelejä, joskin tagi taitaa jäädä pois kun multa puuttuu edelleen kaasupoljin (accelerator). Viime miitissä Pexi ja Jupsi pelasivat vähän CvS2:hta mutta ilmeisesti ei hirveästi napannut. Nyt olisi oiva tilaisuus napata vähän GGx2 kaksinpeliä.. Oletko west muuten miettinyt Tampereelle lähtöä?
- ManjiMaru
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan west
Olen miettinyt. En vain viellä tiedä jos jaksan lähteä. Paljon tenttejä tulossa ja rahaakin siihen menee... mutta asiasta toiseen, jos tuon pleikkarini ( joka on modattu ) niin nopea TTT ei ole ongelma jos joky haluaa sitä pelata.
Jep, seuraavalla kerralla taidetaankin pelata rautanyrkissä vai mitä pojat? Ei kai ole tarvis vielä toista miittiä marraskuulle, eihän?
Ja jos pidetään evo-turnaus, niin pidetään sitten kunnollinen. Tuo nyt oli vähän tuommoinen pieni..
- ManjiMaru
Ei, pidetään se marraskuun miittiVideotykki, nami nami
![]()
No, jos on tarpeeksi VF pelaajia siel rautanyrkissä, voidaan pitää turnaus siitä. En usko siihen *pessimistinen*
Eikö se tapahtuma viittaa siihen? Rautanyrkki= Tekken ja ehkä myös SC2. *tahtoo marraskuun miitin*
BTW Gayworld on menny vuosi vuodelta paskemmaksi, En ollu viime vuonna, silkkaa rahan tuhlausta paskaan messuun. Yleisesti kaikissa Suomessa järjestettävissä tapahtumisissa menee vaan paskempaan suuntaan. Hmm...tämän vuoden R&A -festarit, erittäin köyhää tarjontaa Japanileffoissa![]()
Miksei me voida mennä kuluttamaan aikaamme rautanyrkkiin? Kaikki mun luona olleet pääsevät sinne yhtä hyvin kuin mun luokseni ja ties vaikka tulisi uusia kasvoja vastaan.
GW2000:ssa (ensimmäiset GW-messut) ja GW2001:ssa oli molemmissa TTT-turnaukset. Ekojen messujen turnaus oli surkea noin kahdeksan hengen rävellys, josta voitto irtosi helposti. Toissavuonna taas osallistujia oli paljon (64 kai) ja osa itse asiassa ihan osaavaa porukkaa, mutta käytössä oli single elimination ja tietysti aina yhtä ihana PAL-versio. Palkinnot oli (tai olisivat olleet) sentään ihan hyvät ja padit pidettiin ihan vapaasti kädessä. Tulin lopulta toiseksi, palkintoani Catepillar-kenkiä ei ole toistaiseksi kuulunut (enpä ole kyllä kevään 2002 jälkeen paljoa kysellyt).Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ManjiMaru
Kävin gameworldissa joku vuosi sitten. En pitänyt lainkaan tarjonnasta. Siellä oli silloin TTT-turnaus muistaakseni, single elimination joko 32 tai 64 osallistujaa (ei joustoa) ilmoittautua piti ties kuinka kauan etukäteen ja pelattiin tietysti kiinteillä padi-setupeilla seisaaltaan muistaakseni.
Rautanyrkkiin osallistuneet olisivat varmaan nauraneet turnauksen tasolle.