Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Varmaan pitää puhua stringeistä eikä comboista... Comboja ei paljon ekan hitin jälkeen torjuta. 
Mutta joo, mun mielestä Lei Fei on paljon ikävämpi vastus kun yksikään Eddy/Christie-pelaaja. Voi toki johtua siitä että Tekkenissä on enemmän tunteja takana, mutta kyllä siinä silti on välillä oltu ihmeissään kun Questissa Lei Fei saa kunnon vaihteen päälle. Pitäs pystyä ite pitämään ohjat käsissä koko ajan.
Jeeps, oma kämmi, olisi pitänyt puhua stringeistä (tai sarjoista).
Kun thr oli mun luona eilen niin mun Leitä vietiin välillä kuin vastapestyä pyykkiä (mielenkiintoinen aasinsilta wolfin yhteydessä) narulle..
Vaikka thr paljasti esim olevansa pulassa Lein kurkistanssin kanssa.
Kerrottakoon nyt sitten että jos kurkistanssista(yhdellä jalalla seisten) Lei osuu alapotkulla niin on syytä strugglata.. Vf4:ssä tämä oli melkein varma combo mutta evossa se tuntuu heikentyneen. Vastustajan horjumisaika on lyhentynyt selvästi..
nimittäin jos jatko (scorpion) K osuu counterina tulee paha ilmacombo..
Lei joskus (minä käytän tätä usein) siirtyy kurkistanssiin f, f+K(hold) potkulla joka horjuttaa kyykistelijöitä. Niin tuon horjumisen jälkeen ei Leillä ole mitään varmaa jatkoa. Pitää vain ehkä strugglata vähäsen ja blokata jatko.. Ja varoa sitä kurkistanssin alapotkua.
Ainoa merkittävä toinen jatko kurkistanssista on K+G joka on potku joka osuu keskelle ja horjuttaa taas. Strugglaus on hyvästä. Senkään osuman jälkeen ei Leillä ole varmoja jatkoja.. (Näihin epävarmoihin jatkoihin ne varmaan Lei-pelaajat ja Eddy- pelaajat perustavatkin pelinsä)
Minä tein yhdessä replayssä thr:ää vastaan juuri
f, f+K(hold) (horjutus), K+G (horjutus), f, f+K(hold)(horjutus), K+G
Koska thr ei ilmeisesti strugglannut niin tietokone rekisteröi koko jutun comboksi ja lämää lähti varmaan puolen barin hujakoilta.
- ManjiMaru