Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Virtua Fighter 4 Evolution

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ManjiMaru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan west
Pilailetko? Kyllähän sun pitäisi tietää että mulla on tikku, jopa kaksikin kappaleatta (dreamcast-modi ja ASCII-tikku, Hori tikku viellä tulossa). Ja kaksi pleikkariakin löytyy :p

PS. Jos haluaa "arcade-perfect" elämyksen niin DC-tikkua lähemmäksi ei pääse VF4:ssa :D
Kaksin aina kauniimpi, hehe!

Päiviä!
Meikä on tulossa! Voin vaikka tuoda tikun ja masiinan, jos tarvetta on. Mulle kelpaa lauantaina tai sunnuntaina, mutta ei sit liian myöhään, tarpeeksi peliaikaa tarvitaan:D Harjoitelkaa ankarasti, ettehän halua tulla nöyrytyksi:)

West, jos saan DC tikun, modaapas mullekin. Jos kellään löytyy ylimäärästä tikkua, voin ilomielin ostaa sen!

Mis tavataan sit? Hertsikan metrolaiturilla vai jossai pysäkillä? R-kiska ois jees!

Jep, toinen on modattu ja toinen on pal-kone. Tikuistamme kuin keskusteltiin miitissä niin luulin sinun muistaneen :-/ ... no aivan sama. Tosta modificaatiosta sen verran etta

- PS-padi on oltava oikeanlainen, siinä ei saa olla suojapintaa piirilevyn päällä, joten esim virallinen dualshock ei kelpaa. Halvempi on ylensää parempi = vähemmän hienostunut. Myöskin ps2:en analogiset napit ovat aika mahdottomia, että ps1 padi pitää olla.

- Ymmärät kai että se ei enää sitten toimi DC:ssä. ( toki ps to dc konverterilla muttei muuten... ). Ettei synny epäselvyyttä, ja katkeria kyyneleitä :)

No, mistäs minä PS1-padin kehitän?

- ManjiMaru

Öh joo... niitä padeja on suomessa todella vaikeata löytää. Itse ostin viidellä eurolla jonkun ps1 kopion joko osottautui toimivaksi. Mutta siitä on jo piiitkä aika, joten tuskin ovat enää myynnissä. ( Ostin Dosesta ).

Kyllä minä "periaatteessa" voi ne modata. Hirvittää vain saada vastuullensa muiden kalliita tikkuja kuin itse olen tehnyt toimenpiteen vain kerran ( ja siinäkin meinasi käydä huonosti, halpa padi kuin ei oikein kestänyt kolvin lämpöä ). Ensisijaisesti suosittelisin siis omatoimisuutta.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ManjiMaru
Hyvältä näyttää. Kunhan Pexi herää :) niin se tulee varmasti mukaan. Kunhan thr vielä ilmoittaisi itsestään. West, en muuten tiennytkään että sulla oli tikku.. Tuo tarkoittaa että meillä on sopivasti niitä neljä kun Pexi lasketaan mukaan. Todennäköisesti Pexiltä irtoaa myös PS2 ja toinen Evo.

Ilmeisesti Lauantaista lähdetään liikkeelle. Siinä puolen päivän aikaan Hertsikassa jollei vastalauseita kuulu, tai muita ehdotuksia?

- ManjiMaru

Thr ilmoittaa itsestään...enköhän itsekin ehdi pistäytymään johonkin aikaan lauantaina. Pistätkö vaikka privana yhteystietosi, niin soittelen lauantaina ja tulen suoraan kämpillesi kun kerkeän.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan thr
Thr ilmoittaa itsestään...enköhän itsekin ehdi pistäytymään johonkin aikaan lauantaina. Pistätkö vaikka privana yhteystietosi, niin soittelen lauantaina ja tulen suoraan kämpillesi kun kerkeän.

Laitettu postiin.. Aiotko tulla julkisilla välineillä?

Asiasta muuten lisää: Joudun lähtemään sunnuntaina aamulla Turkuun of all places.. joten sunnuntaina pelaamisen voi ainakin unohtaa.

West: Minulla ei taida olla nyt ennen viikonloppua oikein aikaa metsästellä puuttuvia lenkkejä padien muodossa. Jos joku jostain sopivan löytää ilmoittakoon tai myyköön minulle.

Edit: Toisesta Ps2:sesta, minulle on sama kuka sen tuo mutta kun Pexi ei vastaan väittänyt, tuokoon sen sitten. Tarvitaan myös toinen Evon diski. Ne jotka haluavat kopioida itselleen replaytä niin ottakoot myös muistikortin mukaan. Oletan että replayt eivät ihan heti nettiin pääse.

- ManjiMaru

Viimeksi muokannut moderaattori:
Kyl West saa tuoda masiinan ja pelin mun puolesta:) vähemmän roudattava mulla, hehe! Näyttää siltä et lauantai on lyöty lukkoon, Monelta sit tavataan? Mielellään riittävästi peliaikaa, kaikki osapuolet tyytyväisii.
Tämän hetken osallistujat:
- Manji
- Thr
- Gazza
- Mie
- Jupsi
- West

Onko ketään muita tulossa? Postakaa nimenne tänne.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
Kyl West saa tuoda masiinan ja pelin mun puolesta:) vähemmän roudattava mulla, hehe! Näyttää siltä et lauantai on lyöty lukkoon, Monelta sit tavataan? Mielellään riittävästi peliaikaa, kaikki osapuolet tyytyväisii.
Tämän hetken osallistujat:
- Manji
- Thr
- Gazza
- Mie
- Jupsi
- West

Onko ketään muita tulossa? Postakaa nimenne tänne.

Lauantaina 12.00 Herttoniemen metroasemalla. Kokoontukaa bussin 83 laiturin luokse jos minua ei vielä näy.

Pelata voinee iltaan asti kunnes itse väsähdän.

Thr tulee itsekseen n. 13-14.00 aikoihin.

Sopikaa täällä ajoissa kuka sen ps2:sen tuo.

Westillä, Pexillä ja thr:llä on (muistaakseni) mun kännykkänumeroni, postaan sen nyt vielä privana varmaan Gazzallekin.

Pexi, Lasse ei varmaan tule kun se on töissä?

- ManjiMaru

eipä minulla numeroasi ole :/ ... Annyway.. en minä konetta sinne jaksa raahata, tikku on jo tarpeeksi hankala kuljettaa.

Laiska hemmo:rolleyes:
Meikä heittää sulle Manjin numban. Manjin ihailijakerho senkun kasvaa, ho ho ho!

eipä minulla numeroasi ole :/ ... Annyway.. en minä konetta sinne jaksa raahata, tikku on jo tarpeeksi hankala kuljettaa.

Muistin antaneeni sen miitissä..

Anyway, käytä selkäreppua. :)

- Manji

niin mutta kuin tikku vie jo koko repun >_< ... pexi tuo pleikkarin ( *uhkailee tulipallolla* ... hadoken! )

Tappelu, tappelu! :p

On mulla kysymyskin: voiko Virtua Fightereissa tehdä vastaliikkeille vastaliikkeet (kuten Tekkenissä)? Vai onko se vaan menoa jos toinen reversalin nappaa?

Edit: tietysti näitä Pai vs. Pai -erikoisuuksia taitaa olla enemmänkin, mutta ei ilmeisesti voi joka liikkeen perään bufferoida tavallaan TE:tä...

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Tappelu, tappelu! :p

On mulla kysymyskin: voiko Virtua Fightereissa tehdä vastaliikkeille vastaliikkeet (kuten Tekkenissä)? Vai onko se vaan menoa jos toinen reversalin nappaa?

Edit: tietysti näitä Pai vs. Pai -erikoisuuksia taitaa olla enemmänkin, mutta ei ilmeisesti voi joka liikkeen perään bufferoida tavallaan TE:tä...

Valitettavasti chickenit on Tekken-exclusive...
Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.

Mainitsemasi Pai vs. Pai punchreversalreversalthingy on VF3 tavaraa, joskin kukaan ei varmaan ole tarkistanut onko se VF4:ssä vai? Katsotaan muistaisiko ihmiset lauantaina..

Vanessan punchreversalista voi paeta painamalla P+G ikäänkuin pakenisi heitosta. Tämä pätee vain siihen tilanteeseen kun Vanessa reversaloi punchin high reversalilla.

Muita vastaavia en vielä tunne.

Lisäksi on nämä tartunnat (Vanessa, Jacky, ym. ) joita ei pidä sotkea reversaleihin.

Tätä asiaa on kysytty ennenkin. Minua ei asia VF:ssä haittaa, mutta epätasapainoisissa peleissä *köh* DOA *köh* se hiukan vaivaa. OLEELLISTA on että VF:ssä väistö/rankaisu on paljon suurempi uhkakuva kuin reversalit. Siksi tämä jatkuva löpinä evade-multiple throwescapeista.

- ManjiMaru

Joo, olen huomannu ettei niitä edes välttämättä VF:ssä tarvita. Evade tekee sen mitä pitääkin, ja paremmin kun hyvin.

DoA...lol. Toinen lol. :D (kertoo aika paljon pelistä, ettei täällä tai missään muualla ole syvällistä keskustelua aiheesta...)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ManjiMaru

Mainitsemasi Pai vs. Pai punchreversalreversalthingy on VF3 tavaraa, joskin kukaan ei varmaan ole tarkistanut onko se VF4:ssä vai? Katsotaan muistaisiko ihmiset lauantaina..

- ManjiMaru

tämä tarkoittaa varmaan Pai vs Pai High Kick reversal reversal- juttua, mielestäni tämä on uusi asia evossa, ainakaan tuossa verC:ssä en sitä muista, tosin olen pelannut paita enemmän vain evossa. eikä tämä ole edes mitenkään hyödyllinen... Muilla hahmoilla näitä ei käsittääkseni ole, en ainakaan muista yhtään..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan gazza.
tämä tarkoittaa varmaan Pai vs Pai High Kick reversal reversal- juttua, mielestäni tämä on uusi asia evossa, ainakaan tuossa verC:ssä en sitä muista, tosin olen pelannut paita enemmän vain evossa. eikä tämä ole edes mitenkään hyödyllinen... Muilla hahmoilla näitä ei käsittääkseni ole, en ainakaan muista yhtään..

Häh? Mikä high kick? Selitä.

Honshin Rasen Anshou.

Eli Pai ottaa reversalin high kickistä niin toinen Pai nappaa siitä reversalin (P+G). Se että oliko toi mukana ennen Evoa, siihen en osaa vastata.

Ylös Bottom