Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Virtua Fighter 4

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mr.Dr.
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
he.. mulla on custom dc-tikku for playstation. Itse rakensin. Sitä ei edes huomais PS-tikuksi ellei kaapeli olisi toinen :)
 
Virtua Fighter 4:sen virallinen tikku olisi varmaankin paras vaihtoehto, mutta hintaa on sellaiset 90...
 
kage

pelasin tossa kagella ekaan daniin asti. alkaa vituttaa ku rupee tulee sellasia 10danin akiroita että ei mitään rajaa. se vaan syöksähtelee ympäri kenttää ja taklii... että osaa olla vittumainen
 
Joo kyllä tuo Kumite voi joskus alkaa "hieman" vituttamaan. Itselläni nyt 7th Dan Jeffry, mutta alku aikoina meni oikein rankasti hermot, kun olin 1st dan:illa niin tulipa sitten 10th dan:in Lei-fei vastaan. Akira ei ole Kumite:ssa niin paha kuin arcadessa paitsi "Arcade king" niminen Akira, joka on arvoltaan conqueror.
 
Hmmm... pitäis varmaan kokeilla tota arcadea vähän enemmän. kerran oon kokeillu ja sit oon kumitee tahkonnu. se A.I tsydeemi on kyllä aika vehkeestä
 
Opin tänään jotakin uutta: TTT häviää vf4:lle 100-0. Ohjaus on kankeaa, näppäinsuunnittelu vehkeestä. Ainoa asia joka puoltaa TTT:tä on grafiikka, joka peittoaa vf4:än 100-0. Sain pelin lainaan ja päätin olla hakematta sitä postista kun tyhmyyksissäni menin tilaamaan sen.TTT on täysi p-a-s-k-a verrattuna vf4:ään. ja vielä se jonka kaikki jo tiesi: peli todellakin on 3x hitaampi kuin vf4
 
Siis mitä tämä ulkonäön mollaaminen oikein on? Pelissähän on hyvät grafiikat jos anti-aliasoinnin puutetta ei oteta huomioon... Ja kentät ovat parhaimpia taistelupeleissä näkemiäni. Erityisesti Arena ja Castle kentät ovat vaikuttavia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chrono
Siis mitä tämä ulkonäön mollaaminen oikein on? Pelissähän on hyvät grafiikat jos anti-aliasoinnin puutetta ei oteta huomioon... Ja kentät ovat parhaimpia taistelupeleissä näkemiäni. Erityisesti Arena ja Castle kentät ovat vaikuttavia.

No vaikuttaako se että joudun pelaamaan 50hz:llä...mutta ainakin sillä grafiikat ovat todella perseestä, tulee mieleen paremminkin ps1:sen tekken1 kuin uudemmat pelit.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan PuuRo


No vaikuttaako se että joudun pelaamaan 50hz:llä...mutta ainakin sillä grafiikat ovat todella perseestä, tulee mieleen paremminkin ps1:sen tekken1 kuin uudemmat pelit.
Uskon kyllä että 50 hz:n moodi vaikuttaa, koska joudut kattomaan typistetystä ruudusta, jolloin hahmotkin on typistyttyjä. Ite pääsen pelaamaan 60 HZ:n moodissa, jolloin hahmot ja taustat on mielestäni ihan hienoja, tietenkin antialiasoinnin puutteen vuoksi ei niin hyviä kun voisi olla. Ei grafiikka todellakaa mitää rumaa ole. Todella sujuvaa ja aivan hienoa mielestäni. Pääasia että pelattavuus on kunnossa. Itelläni Jacky on jo 7 danilla ja Shue on 5 danilla, joten mätettyä on tullu. :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan PuuRo


No vaikuttaako se että joudun pelaamaan 50hz:llä...mutta ainakin sillä grafiikat ovat todella perseestä, tulee mieleen paremminkin ps1:sen tekken1 kuin uudemmat pelit.

No ei se graffa siitä parane, ei tuo ihan nykyaikaista tuo grafiikka VF4:ssa kyllä ole - Ei nyt kuitenkaan T1-tasoa :)
Mutta pelinä se on ihan hyvä...

3 n k ! n E
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan enkine


No ei se graffa siitä parane, ei tuo ihan nykyaikaista tuo grafiikka VF4:ssa kyllä ole - Ei nyt kuitenkaan T1-tasoa :)
Mutta pelinä se on ihan hyvä...

3 n k ! n E
No kyllä isommat hahmot paremmilta näyttää ku kasaanpainetut. :p
 
sori jos tämä kysymys on vähä peelo mutta miks vf4:ssä välillä tulee et "ranking match" ja kun mä voitan, niin paskanmarjat minun kageni ylenee tokalle danille
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan toivanos
sori jos tämä kysymys on vähä peelo mutta miks vf4:ssä välillä tulee et "ranking match" ja kun mä voitan, niin paskanmarjat minun kageni ylenee tokalle danille

Juu siellä alalaidassa näkyy kummalle tuo kyseinen ranking match on. Se matsi voi olla tarkoitettu myös sinun vastustajallesi. Sieltä alhaalta se näkyy.:p
 
Emmä tota kumitee oo pelannu paljon, Aoi 8th dan 220/20. tos Kumites ei oikeastaan opi mitään uutta taisteletekniikka, keräsin vähän kamoja jotta voisin ehostaa kaunista Aoita:)

Jos haluaa oppii pelaamaan kunnolla, kannattaisi pelata kavereita vastaan eikä tietokoneita;)

PS. Mun pelatuimmat hahmot:
1. Aoi^^
2. Vanessa
3. Lion
 
Mulla on Lion vasta 1st Danilla...
Hitto nyt alkaa tulemaan sellaisia vastustajia vastaan tuossa Kumitessa että kun yritän tehkä mahdollisimman hienoja liikkeitä ja heittoja, niin turpaan tulee että mätkähtää.
 
Joo mulla on sekä Jacky että Shun 7 danilla ja kyllä se käy vähitellen puuduttaa ku ei danit kohoa millään. Hidasta on, mutta kyllä sitä muutaman matsin aina jaksaa ottaa. Tosin nyt vaihoin peliä ku ei oikee enää jaksanu. Ekan kerran pääsin muutes sen dualin siinä arcade moden lopussa ja ootin tietysti jotain hienoo loppudemon pätkää, jota ei tullut ja pettymys oli aika moinen. Ois saannu vähä lisätä jotaa tekkenin tapaista, eli siis jokaisella hahmolla joku hieno loppu. Aika surkee toi arcade moodi. =P
 
Juu eipä noita ranking matcheja paljoa jaella kun danit nousee. itse Jeffry 7th dan ja Akira 3rd dan. Jeffryllä voitto prosentti 87 % ja akiralla 80 %. Saa pelata ehkä hieman liian kauan ennen kuin saa ranking matchin. Minulla oli mahdollisuus saada Jeffry 8th danille, mutta "kiva" lei fei (10thdan) pieksi viimeisessä erässä.:mad:
 
Ylös Bottom