Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Virtua Fighter 4

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mr.Dr.
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan KMT


Niin tai oletko varma että se ei ollut sen toisen hepun ranking match?! Sieltä alhaalta ne näkyy kun on taistelemassa kumitessa.Ei danin yhdestä häviöstä pitäisi tipahtaa vaan sitten se tippuu (en ole kylläkään kokeillut) kun tulee -5.

Juu kyllä melkosen varma olen, menin sen matsin häviään ja danit tipahteli silmissä ;)
Olin siis pelannut illalla jo tuolla rankingilla <- selvästikin turpaan ottaneena:p

Aluks hiukan kummastutti, kun ei ranking matsi sitten tullut heti sitä ekaa jäpikkää vastaan <- mut varmaan oli siis silleen, jottei sillä ollut tarpeeksi korkeata dania...
 
VF 4-skaba Itikses!!!

Elikäs VF4-skaba järjestetään Itiksen Pelikaanis maanantaina 26.8.2002, kellon aikaa en tiiä, mut jossai siin iltapäiväl. Osallistumaksua on, ei oo kallis. Jos on tarpeeksi osanottajii, siitä tulee vähän "isompi" turnaus, jos ei, tulee siitä pienimuotoinen mätkintäilta:)
Kaikki te jotka ootte pelannu VF4, tulkaa kehii! Nyt olisi teidän tilaisuus näyttää taitojanne:P
West ja kumppanit, herätys!

PS. Arcade VF4 on versio "B", prkl! ja PS2 "C"

Ilmoittelen lisää tietoja tästä skabasta
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan KMT

Sitten kysyisin että onko kenellekään tullut dural kumitessa vastaan? Jos on niin millä tasolla olitte silloin?
Itse olen nyt 8th dan ja pelannut n.600 ottelua eikä ole duralia näkyny,paitsi arcadessa ja sielä voitin sen.Luin jostain et jos sen voittaa kumitessa niin sen saa sitten vs modeen valittavaksi.Voi olla että olen käsittänyt väärin.

juu.. aikasin mitä oon kuullut on että on tullut Stormlordina vastaan, ite oon vasta Vanquisher, eikä oo näkynyt. Vaatimuksetkin on vähän epäselvät: piekse muutama high kingi, tähän mennessä ei oo riittänyt, eli kai siihen vaaditaan jonkun näkönen voittoputki (50?) tai ainakin se, että ollaan lordeilla.
 
niin ja Duralin rankinghan on siis emperor, eli ei varmasti tule vastaan ennen kuin olet vähintään adept tai conqueror.
 
ja korjataan taas vähän. eilen tuli sitten ekaa kertaa Dural vastaan, oma ranking oli Subjugator ja voittoputki < 10.. ilmeisen satunnaista.. hyvin toimii vs-moodissa... ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon

Ooh!! Onko se miten ylivoimainen muihin verrattuna? Millaista settiä sillä voi heittää?

onhan se aika nopea ja sen sarjat on pitkiä, se pystyy juomaan kuten shun ja sillä on wolfin giant swing jne.. mutta vastaavasti se ei pysty hyppäämään päälle kun olet maassa (hehe, ihan niinkun sitä jotain hyötyä olisikaan). osa sen sarjoista on ihan kipeitä, ja heittojakin on muistaakseni neljään eri suuntaan päättyvinä... mä heitän jotain tarkempaa sit kun oon pelannut sillä vähän enemmän.. ai niin ja se on huomattavasti painavampi kun jeffry, eli sille on aivan mahdotonta tehdä kunnollisia floater comboja..
 
bleeh.... itis on niiin kaukana. ( oikeesti pelkään vain häviäväni )

nojoo... ehkä sinne jaksais tulla... mitä maksaa ja milloin :) Nyt menee tikku nopeaan lämmittelyyn.
 
Veni, vidi, veni

"Mä tulin siihen kilpailuun, näin ja voitin"
Ei se kilpailu ollu kummosempaa...aika helppoja nakkeja..hehe
Tästä lähtien VF4-sessiot mun luona (ettei tuu liian kalliiksi) tai jonkun muun luona. Pelikaanissa (Itis) on käynnissä "VF4 liiga", lisää tietoa paikan päältä saa.
Jos pelaat VF4 ja tunnet itsesi hyväksi pelaajaksi, tuu pelaa:)
 
sori...unohdin kertoa ajan...
no, otetaan sit joskus sessiot meillä tai jonkun luona. Laukkanen ja co ovat lupautuneet tulla, joten sun kannattaa "hieman" harjoitella:)
 
Jotenkin tuntuu että tota VF4:aa ei voi hanskata kunnolla ilman joystickia. Ainakin liikkeet, jotka vaativat 180 asteen (tai suurempia) pyörityksiä ovat todella inhottavia tehdä DualShockilla. Kammottavinta on pelata Akiralla ja tuntuu ikävältä kun Kagen ukemitkaan eivät läheskään aina onnistu DualShockia näppäilemällä. Onko muilla vastaavanlaisia ongelmia, vai onko kaikilla HC-pelaajilla jo tikkuohjain, kuten modattu DreamCast-tappi?
 
Onko kellään kokemusta tällaisesta stickistä kuin Pro Shock Arcade? Omistaako kukaan tällaista tai tietääkö kukaan ylipäätään mitään tollasesta? Taitaa olla jo ps1 aikainen stikki, mutta siinä pitäis olla paketin mukaan jotain tärinää tai jotain... Taitaa olla sellaisen firman tekemä kuin Blaze.
Kuva löytyy täältä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Mikä ihme se hangar stage oikein on? Se ilmestyi sinne status hommaan kun ylenin pailla high kingiksi.

Sitten toinen kysymys on et miten kagelta saa sen mr.bunnyn(se sininen pupu) pois olkapäältä..?
 
Hangar stage on se duralin taso.
mr bunnyn saa (kagelta) pois kun tekee 2 TR/QR:aa per era (ja voittaa matsin).
 
hmm...aika hiljasta VF4 rintamalla.
No, meikä lähtee tästä pelaa Itiksen pelikaaniin. Klo 18 oon siel...jos sattumoisin pyörit siel, tuu haastaa.
 
hankin pleikan vähän aikaa sitte ja kysynkin meneekö rahat turhaan jos ostan VF4:sen?Ainakin Pelikaanin entiset Virtua Fighter (1,2,3...) olivat loistavia.
 
Ei, jos satut löytämään tikun PS2:lle jos et...VF4:ssä ei ole sitten sitä "arkadefiilistä" ilman tikkua. Joten tikku on must!
Iha uberi peli!
 
Osta kaupasta.

Ei ku on mulla oikeesti asiaakin. Joku sais nimittäin selittää, mitä tarkottaa "ewfg" ja sit se p33... -hässäkkä mikä on joka viestin alareunassa. Nii. Prkl ku kaikki pitää olla nykyään niiiiiiiin nörttikryptistä pelleilyä.

Nörtit on tämän maailman syöpä.
 
Ylös Bottom