Vastaus: Virtua Fighter 5 [Hype]
mitä voi counteroida ja miten, minkä liikkeen ehtii naputella mihinkin väliin jne.
Itselleni maistuisi peli jossa olisi enemmän sitä turpaanvedon meininkiä. Se nyrkkeilypeli
oli (demon perusteella) aivan liian hidastempoinen.
Yksi helppo kehittymissuunta olisi audiovisuaalisen realismin lisääminen; mustelmia, verta
ja ennenkaikkea LÄTISEVÄN LIHAN ÄÄNTÄ KUN RYSTY OSUU PALLEAAN....!
edit: Pois ne lasertulikipinäpallot jotka välähtelee osumissa. Ja noissa VF:n videoissa
jokaisesta osumasta tuli miltei identtinen 'räjähdysääni'. Olihan se oldskoolia, mutta voisi
sitä kyllä pikkuhiljaa uudistellakin.
Nuo nykyiset sarjat tuntuvat mielestäni liian 'teknisiltä'. Ne vaativat paljon ulkoaopettelua;Zoukka sanoi:Edelleen. En antaisi tuollaisia lausuntoja ellen olisi syventynyt johonkin tappelupeliin tarpeeksi perusteellisesti. Pähkinänkuoressa hyvä taistelupeli tarjoaa mahdollisimman monta vaihtoehtoa tiettyihin tilanteisiin. Siinäpä se.
mitä voi counteroida ja miten, minkä liikkeen ehtii naputella mihinkin väliin jne.
Itselleni maistuisi peli jossa olisi enemmän sitä turpaanvedon meininkiä. Se nyrkkeilypeli
oli (demon perusteella) aivan liian hidastempoinen.
Yksi helppo kehittymissuunta olisi audiovisuaalisen realismin lisääminen; mustelmia, verta
ja ennenkaikkea LÄTISEVÄN LIHAN ÄÄNTÄ KUN RYSTY OSUU PALLEAAN....!
edit: Pois ne lasertulikipinäpallot jotka välähtelee osumissa. Ja noissa VF:n videoissa
jokaisesta osumasta tuli miltei identtinen 'räjähdysääni'. Olihan se oldskoolia, mutta voisi
sitä kyllä pikkuhiljaa uudistellakin.