Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! 18.10 klo 17-22

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! EA:n peli-illan ajankohta-äänestys

Mitä?! Eiks äänestäminen riittäny ilmoittautumiseen? Mä äänestin jo heti alussa ja nyt en sitte mahdu mukaan?
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! EA:n peli-illan ajankohta-äänestys

Itsekkin kerroin jossain näissä ketjuissa että tulen mukaan, täytyi vaan oikeesti odottaa ensin että näkee mikä viikonloppu valitaan, noin niin kuin duunin kannalta. Nyt sitten osui viikonloppu jolloin voisi paikan päälle tulla, mutta eipä ole nimeä listassa, damn.
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! EA:n peli-illan ajankohta-äänestys

Itsekkin kerroin jossain näissä ketjuissa että tulen mukaan, täytyi vaan oikeesti odottaa ensin että näkee mikä viikonloppu valitaan, noin niin kuin duunin kannalta. Nyt sitten osui viikonloppu jolloin voisi paikan päälle tulla, mutta eipä ole nimeä listassa, damn.
Numero 15...:rolleyes:
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! EA:n peli-illan ajankohta-äänestys

Mitä?! Eiks äänestäminen riittäny ilmoittautumiseen? Mä äänestin jo heti alussa ja nyt en sitte mahdu mukaan?
Lisätään nimi listaan. Äänestyksessä ei näe mistään milloin on äänestänyt. Vain sen mitä vaihtoehtoa kukakin on äänestänyt.
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! EA:n peli-illan ajankohta-äänestys

HAH, sorry :o Voisin vaikka vannoa että kun aamulla katsoin niin nimeä ei listalla ollut, en vaan tainnut olla hereillä...
Eipä mittään. :) Ilmoittautumisjärjestyksessä tuon listan tein, poislukien ne jotka eivät ilmoittaneet äänestyksestään.
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! EA:n peli-illan ajankohta-äänestys

Lisätään nimi listaan. Äänestyksessä ei näe mistään milloin on äänestänyt. Vain sen mitä vaihtoehtoa kukakin on äänestänyt.

Kiitti Kojo! Nyt pitää vaan äkkiä kipaista lääkäriin jos se kursis noi auki viilletyt ranteet kuosiin!:p Voi tätä ilon ja onnen päivää!
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! EA:n peli-illan ajankohta-äänestys

Kiitti Kojo! Nyt pitää vaan äkkiä kipaista lääkäriin jos se kursis noi auki viilletyt ranteet kuosiin!:p Voi tätä ilon ja onnen päivää!

Heh, päästään haukkumaan Mylsää kaljojen äärelle :)
Voi tätä ilon ja riemun päivää... :D
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! EA:n peli-illan ajankohta-äänestys

Tuo La 18.10.2008 olisi vapaa.

Kellon ajaksi ehdottaa 18:00 - 23:00. Ei onnaa 12:00 - 24:00 tyyliin, höh.

Vai ottaako esim 16:00 - 21:00

Vai kokeilisiko sitten Perjantaita.
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! EA:n peli-illan ajankohta-äänestys

Tuo La 18.10.2008 olisi vapaa.

Kellon ajaksi ehdottaa 18:00 - 23:00. Ei onnaa 12:00 - 24:00 tyyliin, höh.

Vai ottaako esim 16:00 - 21:00

Vai kokeilisiko sitten Perjantaita.

Pe ei ole kyl hyvä kun porukkaa tulee kauempaakin ja kun ei ole kansallinen vapaapäiväkään tai ramada tms.
Onko se pakko olla sitten Hillstreet 8 (EA:n valinta ??) ?! Kai Hesas löytyy muitakin paikkoja ?!
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! EA:n peli-illan ajankohta-äänestys

Vai ottaako esim 16:00 - 21:00

Vai kokeilisiko sitten Perjantaita.
Klo 16-21 kuulostaa ihan hyvältä. Henk.koht. mulle on parempi, jos tilaisuus loppuu vähän aiemmin. Ysin jälkeen voi vielä käydä ehkä jossakin porukalla jatkamassa ja silti ehtii ihan hyvin illan viimeisiin Kerava-juniin.

Perjantai käy toki myös, mutta silloin aloitus on töiden takia aikaisintaan klo 18.
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! EA:n peli-illan ajankohta-äänestys

Pe ei ole kyl hyvä kun porukkaa tulee kauempaakin ja kun ei ole kansallinen vapaapäiväkään tai ramada tms.
Onko se pakko olla sitten Hillstreet 8 (EA:n valinta ??) ?! Kai Hesas löytyy muitakin paikkoja ?!

EA:n valinta juu, siihen ei voi enään vaikuttaa

Klo 16-21 kuulostaa ihan hyvältä. Henk.koht. mulle on parempi, jos tilaisuus loppuu vähän aiemmin. Ysin jälkeen voi vielä käydä ehkä jossakin porukalla jatkamassa ja silti ehtii ihan hyvin illan viimeisiin Kerava-juniin.

Perjantai käy toki myös, mutta silloin aloitus on töiden takia aikaisintaan klo 18.

Juu näin itsekkin ajattelin. Varaan tuon Lauantain ja 16-21
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! EA:n peli-illan ajankohta-äänestys

Saadaanko me vielä virallinen paperikutsu, että on jotain konkreettista liittää iltalupa-anomukseen? Ja mikähän se tarkka osoite on? Onko siinä parkkipaikkoja, vai kannattaako tulla junalla?

Nimim. ensimmäistä kertaa yksin poissa kotoa
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! EA:n peli-illan ajankohta-äänestys

Saadaanko me vielä virallinen paperikutsu, että on jotain konkreettista liittää iltalupa-anomukseen? Ja mikähän se tarkka osoite on? Onko siinä parkkipaikkoja, vai kannattaako tulla junalla?
Ihan ytimessä sijaitsee, joten varmaan juna on paras vaihtoehto. (eikös teidän pitänyt tulla kimppakyydillä?)


Nimim. ensimmäistä kertaa yksin poissa kotoa
:D
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! EA:n peli-illan ajankohta-äänestys

Juu, kun viimeinen paluujuna lähtee jo ko 22:30, mutta jos tilaisuuskin loppuu jo ysiltä, tilanne on eri..

Umm, junalippuihin meneekin sitten se ~50e per lärvi. Joten jos toi junameiningiksi menee, jääpi mun paikalle ilmaantuminen väliin.
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! EA:n peli-illan ajankohta-äänestys

Umm, junalippuihin meneekin sitten se ~50e per lärvi. Joten jos toi junameiningiksi menee, jääpi mun paikalle ilmaantuminen väliin.

hah.. 50E? Edestakainen matka? halpaa...
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! EA:n peli-illan ajankohta-äänestys

Ja mä ku olin varautunu paljon kauempi kestoiseen häppeninkiin :rolleyes:
Notta mites ois Vanhukset, onnistuiskos semmoset jatkot jossain... mielestäni toi aika on melko lyhyt. Mielellää ne jatkot vois olla paikassa C, jossa olut ei oo sitä vitosta kappale...

Vai mennäänkö kaikki TT-2klle tai muulle Moteraattorille iltaa istumaan ton jälkeen ;) :D
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! EA:n peli-illan ajankohta-äänestys

Notta mites ois Vanhukset, onnistuiskos semmoset jatkot jossain... mielestäni toi aika on melko lyhyt. Mielellää ne jatkot vois olla paikassa C, jossa olut ei oo sitä vitosta kappale...
Jatkoille toki, jos (mies)kunto vaan kestää.

Vai mennäänkö kaikki TT-2klle tai muulle Moteraattorille iltaa istumaan ton jälkeen ;) :D
Meille nyt ei ainakaan. ;) Mutta se kyllä sopii, että lähdetään muuten vaan Keravalle tilaisuuden jälkeen, sieltä luulis löytyvän halpoja keskikaljakuppiloita.
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! EA:n peli-illan ajankohta-äänestys

Ja mä ku olin varautunu paljon kauempi kestoiseen häppeninkiin :rolleyes:
Notta mites ois Vanhukset, onnistuiskos semmoset jatkot jossain... mielestäni toi aika on melko lyhyt. Mielellää ne jatkot vois olla paikassa C, jossa olut ei oo sitä vitosta kappale...

Vai mennäänkö kaikki TT-2klle tai muulle Moteraattorille iltaa istumaan ton jälkeen ;) :D

5 on niin halpaa, etten kehtais edes mennä sellaseen räkälään. Olisko se Jenni Räikkösen päiväkänni baari jotain ?
 
Ylös Bottom