Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! 18.10 klo 17-22

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! EA:n peli-illan ajankohta-äänestys

Jatkoille toki, jos (mies)kunto vaan kestää.


Meille nyt ei ainakaan. ;) Mutta se kyllä sopii, että lähdetään muuten vaan Keravalle tilaisuuden jälkeen, sieltä luulis löytyvän halpoja keskikaljakuppiloita.
Mies kunto toivottavasti kestää, joten ois kiva jutella vielä lisää, kun ei toi aika ole kovinkaan pitkä :p
5 on niin halpaa, etten kehtais edes mennä sellaseen räkälään. Olisko se Jenni Räikkösen päiväkänni baari jotain ?

No mitäs oot töissä, oo työtön ni on hintakin jo kovempi, tosin jos tuolla juo jonkun verran paljon, niin eipä se muutama vitonen missään tunnu :)
Keravalle joo kans vois mennä, sillon 10vuotta sitte asuin Saviolla, joten vois hieman muistella menneitäkin...


Muutes, voisikos olla mahdollista, että Siiki sekä Aadolf aka Aatu vielä mukaan, kun olisi kiva, jos kaveritkin pääsisi mukaan ja pääsisin tapaamaan heidätkin :cool:
Pliis modet pliis, ees tän kerran luistetaan tosta pääsymäärästä, Siiki ei kuulemma tartte ees pelata, jos se siitä on kiinni :D
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! EA:n peli-illan ajankohta-äänestys

Muutes, voisikos olla mahdollista, että Siiki sekä Aadolf aka Aatu vielä mukaan, kun olisi kiva, jos kaveritkin pääsisi mukaan ja pääsisin tapaamaan heidätkin :cool:
Pliis modet pliis, ees tän kerran luistetaan tosta pääsymäärästä, Siiki ei kuulemma tartte ees pelata, jos se siitä on kiinni :D
Eli tästä tapahtumasta tietää koko suomiskene vai??:rolleyes:
XShava sanoi:
mutta nyt ois papoilla tilaisuus

Moni muukin varmaan haluaisi ottaa kaverit mukaan, mutta näillä mennään. Miten voidaan luistaa edes tämän kerran, kun tämä on ensimmäinen kerta (ja varmaan viimeinen...)
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! EA:n peli-illan ajankohta-äänestys

Eli tästä tapahtumasta tietää koko suomiskene vai??:rolleyes:
No tänään olin Siikin kanssa tsätissä PS3:lla ja kysyin, notta onko tulossa?
Vastasi ettei tiedä mitään, mutta olisi mielellään tulossa Appicen pikkuveljen kanssa ;)
Kojo sanoi:
Moni muukin varmaan haluaisi ottaa kaverit mukaan, mutta näillä mennään. Miten voidaan luistaa edes tämän kerran, kun tämä on ensimmäinen kerta (ja varmaan viimeinen...)

No kun olen hälle sen velkaa, että tarjoan XShavalle jotain... ja kaikkihan heidät tuntee, notta kivoja poikiahan he ovat ja kaikki heidät haluavat tavata, varsinkin Socom 2:sen pelaajat ;)
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! EA:n peli-illan ajankohta-äänestys

No tänään olin Siikin kanssa tsätissä PS3:lla ja kysyin, notta onko tulossa?
Jonka olisit voinut tarkistaa osallistujalistasta.
No kun olen hälle sen velkaa, että tarjoan XShavalle jotain... ja kaikkihan heidät tuntee, notta kivoja poikiahan he ovat ja kaikki heidät haluavat tavata, varsinkin Socom 2:sen pelaajat ;)
Miten sinun velat liittyy mitenkään Pappojen peli-iltaan? Käsittääkseni ei mitenkään.

Joo, tiedän Siikin ja Aadolfin, ja olen usein heidän kanssa jutellutkin vuosien varrella. Se ei kuitenkaan oikeuta sitä että he pääsisivät jotenkin jonon ohi.

Ketään dissaamatta, mutta miksi KAIKKI haluaisivat tavata heidät? Samanlaisia pelaajia he ovat kuin me muutkin.
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! EA:n peli-illan ajankohta-äänestys

Mestahan on siis vain muutaman sadan metrin päästä Rautatieasemalta ja lähietäisyydeltä löytyy kuppilaa joka lähtöön, kuten Hesari bilehileille, Molly Malones irkku-galleria (:)), Amarillo ketjuuntuneille ja noin tusina muuta mestaa noin korttelin tai kahden etäisyydellä.
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! EA:n peli-illan ajankohta-äänestys

Jonka olisit voinut tarkistaa osallistujalistasta.
Miten sinun velat liittyy mitenkään Pappojen peli-iltaan? Käsittääkseni ei mitenkään.

Joo, tiedän Siikin ja Aadolfin, ja olen usein heidän kanssa jutellutkin vuosien varrella. Se ei kuitenkaan oikeuta sitä että he pääsisivät jotenkin jonon ohi.

Ketään dissaamatta, mutta miksi KAIKKI haluaisivat tavata heidät? Samanlaisia pelaajia he ovat kuin me muutkin.

no ei sitä aina muista mitään osallistujalistoja :p
Enkä mä oikeesti mistään veloista, vaan sillä notta sais "tuttuja" "tuttuja" mukaan, eli ihan hjuumorilla vetäsin ;)
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! EA:n peli-illan ajankohta-äänestys

Moni muukin varmaan haluaisi ottaa kaverit mukaan, mutta näillä mennään. Miten voidaan luistaa edes tämän kerran, kun tämä on ensimmäinen kerta (ja varmaan viimeinen...)
Olen tässä ihan samaa mieltä Kojon kanssa. Kaikilla varmaan olisi ainakin yksi kaveri, jonka mielellään tuonne mukaan ottaisi. Ei se homma kuitenkaan niin toimi. Sinne on muutenkin tulossa n. 30 jannua, jotka ovat lähes kaikki täysin vieraita toisilleen. Tietysti ollaan nimimerkkeinä tuttuja täältä, mutta siihen se useimpien kohdalla jääkin. Illan aikana varmasti riittää tarpeeksi juttu- ja peliseuraa vaikka noista "ventovieraistakin".

PS. "Se kellä onni on, se onnen kätkeköön." Eli ei tosiaan kannata tapahtumasta kauhea paljon toitotella, jottei tule enempää "miksei se ja se pääsis myös" -mietiskelyjä.
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! EA:n peli-illan ajankohta-äänestys

Varmistelen tässä, että ajankohta on toi 18.10., klo 16-21, Hillstreet 8 ?


ps. Mun romanisuku olisi myös halukas tulemaan mukaan, kai se käy ?
Voisitte saada halvalla hevosia ja nahkatakkeja ?
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! EA:n peli-illan ajankohta-äänestys

Mitään henkisiä tukia tarvii mukaan ottaa, kait nyt aikuiset osaa omin nokkineen tulla, siellähän on kohta sata sivullista.
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! EA:n peli-illan ajankohta-äänestys

Noh noh papat. Rauha maassa itse kullekin. Kuten Kojo jo mainitsi, kun lista on täynnä se on täynnä ja sillä sipuli.

Turha puida enää mitään sen jälkeen, ellei itse halua luovuttaa omaa paikkaansa jollekulle toiselle papalle. ;)
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! 18.10 klo 16-21

Ajankohta on varmistunut.

Tapaamme Vuorikatu (Hillstreet ;)) 8, 18.10 klo 16 alkaen. Tila on varattu klo 21 asti.
Oliver tuossa laittoi karttaakin näytille niille jotka sitä tarvitsevat.

Nyt pyytäisin niitä jotka ovat ilmoittautuneet mutta tietävät että EIVÄT pääse tuona ajankohtana paikalle, ilmoittaisivat siitä mahdollisimman nopeasti joko XShavalle tai minulle, että saadaan jonossa olevia mukaan.
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! 18.10 klo 16-21

Nyt pyytäisin niitä jotka ovat ilmoittautuneet mutta tietävät että EIVÄT pääse tuona ajankohtana paikalle, ilmoittaisivat siitä mahdollisimman nopeasti...
Tähän kohtaan elokuvista tuttua amerikkalaisten heinäsirkkojen siritystä.
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! 18.10 klo 16-21

Rixa uhosi voivansa toimia kanssa kuskina. Minä en toimi, koska olen todella rasittava rattijuoppona,.

Missä välissä te aijotta sellasen kuntoon itsenne juoda, että juoppokuskin tarvitsette. Matkalla ennen 16 ja 21 jälkeen vai.

Pelaamaan mennään, enkä ole missään vaiheessa sanonut että viinaa olisi. Vaan juotavaa.
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! 18.10 klo 16-21

Missä välissä te aijotta sellasen kuntoon itsenne juoda, että juoppokuskin tarvitsette. Matkalla ennen 16 ja 21 jälkeen vai.

Pelaamaan mennään, enkä ole missään vaiheessa sanonut että viinaa olisi. Vaan juotavaa.

No tuollahan oli puhetta, että jos menisi jonnekin baariin jatkoille, eli 21 jälkeen. Ei sitä kaljojen jälkeen ajeta! ;)
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! 18.10 klo 16-21

Missä välissä te aijotta sellasen kuntoon itsenne juoda, että juoppokuskin tarvitsette. Matkalla ennen 16 ja 21 jälkeen vai.

Pelaamaan mennään, enkä ole missään vaiheessa sanonut että viinaa olisi. Vaan juotavaa.
Voin jo kuvitella..
EA:n pr-vastaava: Toit sitten 30 päisen juopuneen apinalauman tänne...
XShava: :o ..kyllä nää aikuisia oli..oikeesti..

Selvästi havaittavissa, että Papoilla on liian vähän vapaailtoja :D
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! 18.10 klo 16-21

Olisko mahdodon ajatus pistää pystyyn joku viestiketju tms missä jokainen halukas osallistuja kertois itsestään sanalla tai monella (kuva ois kiva ;-), profiilesta kun ei paljoa saa irti.

Tapaamisessa varmasti tutustutaan mutta aikaa on vähän kysyä kaikilta onko muutakin yhteistä kuin pelaaminen eikä sitä koskaan tiedä mitä nimimerkkien taakaa löytyy, ties vaikka sitä tuntisikin jo jonkun ennestään tms.
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! 18.10 klo 16-21

Ei kun aloitetaan tilaisuus kerääntymällä isoon tilaan tuoleille istumaan ja jokainen käy vuorollaan edessä esittäytymässä:
- Hei, olen japipoju ja olen Konsolifin Pappa
- Hei, japipoju !!!
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! 18.10 klo 16-21

Moi, mä oon Zodiacci ja mä pelaan codii.
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! 18.10 klo 16-21

Tuomas "TT-2k" Tonteri on hieman outo, tai ainakin pitää oudoista jutuista kuin Metal Gear Solideista, Pepsistä, Raptorista ja Teemu Selänteestä. Peliharrastuksensa tämä reaalimaailmassa ihan vaan Tontsana tunnettu "hauska veijari" aloitti jo vuonna -83 C64:llä ja Manic Minerilla. Kuuslankun ja Amigan jälkeen edessä oli vaihto PC-pelaamiseen, mutta Sonyn ihmekone PlayStation (tm) muutti kaiken lopullisesti. Tontsaa on Sony-uskollisuudestaan huolimatta kutsuttu "Suomen objektiivisimmaksi Pleikkari-fanipojaksi". Kotoa löytyy PS3:n ja PSP:n lisäksi myös Xbox 360 Elite. Silloin kun Tontsa ei ole töissä (softatestaajana), irkkaamassa, surffaamassa, pelaamassa tai kartuttamassa satojen gigojen kokoista pelitrailerivarastoaan, hän viihdyttää vaimoaan monin eri tavoin. Elämässä tärkeintä on kuitenkin Love, Peace and Happiness.

PS. On omituista puhua itsestään kolmannessa persoonassa.
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! 18.10 klo 16-21

Onko pelilistasta tarkempaa tietoa, muuta kuin Rock Band 2? Entä konekanta, PS3, boksia vai kaikkia sekaisin? Vai papoille vain C64:lla EA:n 80-luvun klassikoita :p Archon, Boulder Dash & M.U.L.E FTW :D

Jonkun tason esittely omasta pelitaustasta tuli naputeltua reilu vuosi sitten, joten kierrätetään täälläkin: setä muistelee
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom