Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onkos kaikki 30 vielä tulossa, ettei kenellekkään ole tullut muuta menoa??
Kukas toimii portsarina ja kerää nimiä ylös, ettei tuu ylimääräisiä?
Ihan kyseisen tilan puolesta tulee portsari joka tsekkaa saapuvat ja heidän kuntonta. Sama kaveri on kuulemma paikalla koko tilaisuuden ajan. plus EA porukkaa lisäksi.
erittäin kiva tietää, etten ota kunnon pohjia sitä ennen, pari ehkä otan, etten oo enää mikään ujopoika, mut kännejä en sitä ennen siis ota
Ihan totta Timppa. ET PYSTY TULEMAAN PAIKALLE ILMAN ROHKAISURYYPPYÄ TAI ET PYSTY YLEENSÄKÄÄN OLEMAAN ILMAN VIINAA tilaisuutta niin JÄTÄ tilaisuus VÄLIIN suosiolla!!!
Kiitos.
Ja jos nuo jatkuvat viina ja kännijutut ovat huumoria, niin ei yhtään kuulosta enään hauskalta.
rauhoitu ja mieti, ennenkuin syytät ketään kenenkään juomisesta ja lue ennemmin YV:si
ja jos huumorista puhutaan, niin silloin kaikki tajuavat sen.
Vielä kerran haluan sanoa sen, että en todellakaan ole tulossa... kännissä sinne vaan aivan vesiselvänä, pari kaljaa on sama kuin litra maitoa, mutta eri nestettä, kummastakaan ei tule känniin, minä ainakaanEn nyt syytäkkään, mutta en halua että tulosi syy on ryyppääminen.
Sen verran on tullut tässä järjestettyä tilaisuuksia vuosien aikana. Niin ei yhtään kiinnosta taas sellainen tapaus, että paikalle tulee umpi kännissä porukkaa heti alussa. Viesteistäsi on sen kuvan saanut, enkä ole ainut.
Tuollainen on monesti sitten pilannut muitten illan, kun yksi kieli poskella alussa ja muut selvin päin. Ja kun vielä sattunut "räyhäävä" tapaus, niin mukavaahan tuo on ollut.
Toisin sanoen kaikki paikalle "selvänä", niin ollaan samalla tasolla. Eikä minua liikuta, mihin tilaisuuden jälkeen kukakin menee enkä ole kieltänyt sen kyselyä tai sopimista. Omat menoni puolestaan riippuu riippuu vaimon mielipiteestä ja tilasta tilaisuuden jälkeen.
Niin ja tämä on KFINin historiassa ainutkertainen tilaisuus johon EA antaa mahdollisuuden. En halua että tämä menee mönkään.
Vielä kerran haluan sanoa sen, että en todellakaan ole tulossa... kännissä sinne vaan aivan vesiselvänä, pari kaljaa on sama kuin litra maitoa, mutta eri nestettä, kummastakaan ei tule känniin, minä ainakaan
Ja senkin sanon, että minä en ole kohta 30vuoden aikana räyhännyt/tapellut kenenkään kanssa, jos joku tappelee, niin menen pois sellaisesta seurasta.