Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! 18.10 klo 17-22

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! 18.10 klo 17-22

Kiitokset myös täältä järjestäjille & kfinin puuhamiehille. Mukavaa oli ja aika meni tosiaan nopeasti. Änäriä en tosin osannut pelata nimeksikään, mutta eipä tuo menoa haitannut.
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! 18.10 klo 17-22

Kiitokset vaan täältäkin suunnasta. Itse olin autolla liikenteessä ja näin ollen sain katsella quassimon tapaan touhuja selvinpäin.
Kotiintuomisia oli tällä kertaa aika hyvin, lätkästä tuli päävoitto kotiin vaikka en ole pelannut koko peliä ikinä :rolleyes:. Pääsin kuitenkin tekemään yhden maalinkin ensimmäisessä ottelussa, enkä näin ollen kokenut olevani täysin hyödytön :).
Ja Prostreetissä sain vielä FIFA 09:n, joten ihan hyvin yhden illan saaliiksi:D.
Pelailun jälkeen suuntasinkin sitten suoraan kotiin ja jätin baari-illan selvinpäin väliin.

Loppuun vielä suuret kiitokset järjestäjille!

Ps. Onkos seuraava peli-ilta sitten ensi lauantaina?
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! 18.10 klo 17-22

Muutama kuva paikallaolioista.
Jopa TT-2k pelasi Wiitä tatti ojossa. :D
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! 18.10 klo 17-22

Jopa TT-2k pelasi Wiitä tatti ojossa. :D
Tulipas siitä harvinaisen härski kuva. Tatin asento ja sijoittelu oli kyllä ihan poseerausta kuvaa varten (vaikka oli se Boom Blox kiva pelikin). :)
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! 18.10 klo 17-22

Morjesta!
Kiitos kaikille ketkä olivat järjestämässä eilistä iltaa.
NHL ei oikeen multa sujunut mutta hauskaa oli silti.
Pahast jäin Dead Spacen koukkuun... Meni se NFS aikaajo multa ohi kun räiskin vaan niitä mörköjä:D
Toivottavasti nähdään vielä joskus samoissa merkeissä.
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! 18.10 klo 17-22

Kiitoksia omastakin puolesta! Hyvin oli iltama järjestetty ja hyvä meinkinki kaikinpuolin.
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! 18.10 klo 17-22

Kiitos järjestäjille + kaikille osallistuneille. Hauskaa oli (ehkä vähä liiankin).
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! 18.10 klo 17-22

Kiitokset järjestäjille minultakin, puitteet oli kunnossa ja paikka täynnä hyviä tyyppejä, eli peli-ilta parhaimillaan!
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! 18.10 klo 17-22

Kiitokset kaikille. Oli mukavaa nähdä vanhoja tuttuja ja uusia tuntemattomia!
Niinhän siinä taas kävi, että ilta loppui liian lyhyeen. :)
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! 18.10 klo 17-22

Mukava ilta oli tosiaan, puitteet mitä parhaimmat, järjestelyt hyvät ja tarjoilukin pelasi, ja mikä tärkeintä pelaamaankin pääsi. Ennalta en itse tuntenut ketään "actual reality" puolelta, mutta nimimerkit yhdistyivät nopeasti naamoihin :) Aika lensi kuin siivillä, ja pidempäänkin olisi viihtynyt, nyt jouduttiin TT-2k:n kanssa jättämään tiukka NHL peli kesken, kun piti lopetella :p

Kiitokset järjestäjille ja isännille!
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! 18.10 klo 17-22

Aika lensi kuin siivillä, ja pidempäänkin olisi viihtynyt, nyt jouduttiin TT-2k:n kanssa jättämään tiukka NHL peli kesken, kun piti lopetella :p
Haa! Tulipa sekin sitten lopulta selväksi, että kenen kanssa se loppuvääntö käytiin. :) (Ite unohdan ihmisten nimet n. 15 sekuntia esittelyn jälkeen, ja tuollaisessa massatapahtumassa esittelykierroskaan ei tällaista paljoa horopäätä auta.)
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! 18.10 klo 17-22

Hieno homma että kekkerit meni mainiosti. Ensi kerralla ehkäpä minäkin pääsen osallistumaan. Jos semmoinen tulee joskus :).
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! 18.10 klo 17-22

Kiitokset järjestäjille, isännille ja mukana olleille. Kaikin puolin mukavaa ja hauskaa oli illanvietto hyvässä seurassa ja hyvien pelien parissa. :)
 
Vastaus: Vuoden tapahtuma!! Papat vs Papat!! 18.10 klo 17-22

Kiva että teillä oli erittäin kivaa, harmi kun en päässyt, autoa ei ollut käytössä, vaikka niin oli aiemmin puhe, no seuraavalla kerralla oon ihan varmasti mukana...
jos vaikka jonkun kyydissä pääsis sitten ;)
edit, ihan hyvä vaa Ellu ettet nähny mun peliä livenä, mulle ois tullu liikaa suorituspaineta ja kaikki ois menny mönkään :p

Nii juu, uskalsikos kukaan kertoa EA:n porukalle, että EA:lla ei kaikki ole kohdallaan, ainakaan serverit.?
 
Ylös Bottom