Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

War Thunder

Vastaus: War Thunder

Sillä LVL:llä ei ole koneitten aukeamisessa mitään merkitystä. (Tai sillä ei ole mihinkään kait merkitystä)

Sun pitää tutkia kehityspuussa kaikki hävittäjät USAF:lla jommasta kummasta hävittäjäpuusta tier V:seen asti jolloin hävittäjät aukeavat tutkittavaksi.
Joka kone pitää tutkia ja ostaa, lentää niillä ei ole pakko. Lisäksi seuraavaan tieriin nousemisessa on rajoituksena se että koneita pitää olla kolme edellisestä tieristä avattuna. Eli et voi nousta jetteihin pelkästään toisella puulla pelaamalla vaan sun pitää myös joko toinen hävittäjienpuu tai pommi-koneitten puu tutkia IV-tierille ennen kuin pääset jettiä tutkimaan. Rahat jos on tiukassa niin B-17:lla sitä on nopea grindata Jenkeillä.
 
Vastaus: War Thunder

Tankit tulloo 5. kesäkuuta! Samaan syssyyn tietenkin 1.41-päivitys. Jenkit saavat pelin päivityksineen 3. kesäkuuta. Ilmassa siis paljon ilmaisia tappoja. Hyvä syy taas palata pelin pariin!

Voisin jakaa tuota Finnish Defence Forcen vetovastuuta. Aika on nykyään sen verran kortilla, että tuonne olisi hyvä saada enemmän portsareita. Jamppi, ajattelin ainakin sut ylentää, ok?
 
Vastaus: War Thunder

On ok. Mäkin varmasti aktivoidun tankkien myötä. Nyt on tullut käytyä vaan kerran, kaks viikossa hiukan siipiä oikomassa.
 
Vastaus: War Thunder

huh tässä on lentokone puolella vielä niin paljon pelattavaa(vaikka alottanut tammikuussa ja siitä asti myös premium) että kohta mulla ei ole enää muuta aikaa jos toi tankeilla heiluttelukin nappaa :D

edit nää on siis samassa servussa lentokoneitten kanssa?
 
Vastaus: War Thunder

huh tässä on lentokone puolella vielä niin paljon pelattavaa(vaikka alottanut tammikuussa ja siitä asti myös premium) että kohta mulla ei ole enää muuta aikaa jos toi tankeilla heiluttelukin nappaa :D

edit nää on siis samassa servussa lentokoneitten kanssa?

Lentokoneilla ja tankeilla on omat kuin myös yhteisetkin serverinsä. Korjatkaa toki jos olen väärässä.

Onhan tähän vielä laivatkin tulossa. ;)
 
Vastaus: War Thunder

Jahas tankit tulloo, voisinpa itsekin aktivoitua ja kokeilla peliä uudemman kerran :)
 
Vastaus: War Thunder

Ensiksikin. Meitin posse on hävinnyt... En tiiä onko kaikki PS4 posset kadonnut väliaikaisesti, lopullisesti vai mitä? En kerennyt käydä vielä virallisilla forumeilla tutkimassa.

Toiseksi. Ei vakuuttanut tankit... Mapit ei oikeen sytytä, pelimuodoista domination mitä suurimmaksi osaksi näköjään joutuu pelaamaan on sysipaska. WoT.n päätylippu toimii paljon paremmin kuin tämä ripuli näin passiivisessa pelissä.

Kolmanneksi. Typerä systeemi jolla joutuu manuaalisesti vaihtamaan miehistöille tankin tai lentokoneen. Mikei voi olla niin että miehistölle olisi nimettynä niin tankki kuin lentokonekkin ja se vaihtuisi automaattisesti sen mukaan mihin matchmakingiin ittensä klikkaa.
 
Vastaus: War Thunder

Ootteko huomannut että realistic tasolla tankit ja lentokoneet samassa taistelussa, jos ei huvita tankkeja ajaa voi siinä lentää ja tuhota vihollisen tankit :)
Olisko matsit olleet jotain 6 vs 6


Terveisin
Xbox one: Finplayer
PS4: Eliatar
 
Vastaus: War Thunder

Ensiksikin. Meitin posse on hävinnyt... En tiiä onko kaikki PS4 posset kadonnut väliaikaisesti, lopullisesti vai mitä?
Joo, ilmeisesti PS4 Laivueita on pyyhkäisty maailmankartalta pois. Jos RAF on hävinnyt niin varmasti kaikki muutkin.

Asia on tiedossa ja sitä korjataan. Toinen tarina onkin sitten se, että miten tuollainen kämmi saadaan korjattua?

EDIT: Posse tullu takas. Ei päivity vielä kunnolla. Onpahan kuitenkin tallessa!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: War Thunder

Ei tuo tankkeilu omaan silmään yhtään hullummalta tuntunut. Ottaen huomioon että touhu on vasta betailussa. Turpaanhan noissakin matseissa tuli. Mutta tankit näyttävät upeilta ja niissä on tuntuma kohdillaan. Etenkin kun pelaa vaikeimmilla vaikeustasoilla. Ihan veikeän tuntuisia nuo matsit missä taivaalla riehuu samaan aikaa ihmispelaajia. FPS ottaa vain aika näyttävästi osumaa. Potentiaalia löytyy.

En enään vain innostu noista moninpeli muodoista... Tuollaiset kymmenen minuutin rykäisyt eivät oikein iske. Etenkin kun pelissä tulee enemmän turpaan kuin toisinpäin. Toivoisin peliltä enemmän jotain... taktisempaa? Pitää tutustua paremmin noihin vaikeimpiin moodeihin, kun siihen vihdoin tarjotaan mahdollisuus. Onneksi päivityksen myötä dynaamisia kampanjoita ja single tehtäviä voi kuupitella. Näitä tulee hakattua jatkossa varmasti pitkään.

Huomasitteko muuten, että 1.41 mukana peliin sujahti sniikisti crossplay-ominaisuus? PS4-, PC- ja MAC-pelaajat rymistelevät nykyään samoissa matseissa. Taitaa olla ensimmäinen PS4-peli, joka mahdollistaa tämän?
 
Vastaus: War Thunder

Onneksi päivityksen myötä dynaamisia kampanjoita ja single tehtäviä voi kuupitella. Näitä tulee hakattua jatkossa varmasti pitkään

Monenko pelaajan co-oppeja noi kyseiset tehtävät on? Niistä voisin ehkä innostuakin, sillä mulla on vähän sama fiilis kuin sulla noiden perusmatsien suhteen, ei oikein kiinnostusta löydy noihin perus 10min matseihin.

En tosin tiedä millaisia ässä-taitoja noi dynaamiset tehtävät vaatii, olen vielä niin märkäkorva tässä pelissä (ja arcade-asetukset päällä :D )
 
Vastaus: War Thunder

Monenko pelaajan co-oppeja noi kyseiset tehtävät on?
Hmmh, veikkaan että 4. Eikös tuon squadin koko ollut maksimissaan se neljä pelajaa?

Kaverit saa kutsuttua matseihin siitä ihan ekasta valikosta, kun avaa esim. Dynamic Campaign. Oikeassa alalaidassa on linkki: Invite to Squad.
 
Vastaus: War Thunder

heh saapi tämä peli jäädä sitten unholaan kun ei päästä edes pelaamaan. Olin siis jo aiemmin poistanut tämän ja latasin tänään uudestaan itse pelin sekä sen pätsin, huvittavaa että pätsi oli suurempi kuin itse emopeli :D No, ensin peli antaa logata sisään normaalisti, se menee siihen pääruutuun jossa on ne mun koneet ja muut statsit ja sitten tulee ilmoitus että peli onnistuneesti päivitetty, palataan alkuruutuun.

Tämän jälkeen peli kirjautuu hyvin sisälle, mutta sitten ongelmat alkavat, heti kirjautumisen jälkeen tulee tyhjä hangaari ja teksti "cannot load profile. Returning to loginscreen" tai jotenkin noin.. Okei, eipä mitään, yritetään uudelleen. Sitten se lataa hetken ja tulee ilmoitus jonka mukaan minulla ei ole internetyhteyttä ja se vaaditaan pelin pelaamiseen.. selvä :D yritin käynnistää sekä peliä että pleikkaria uusiksi ja silti peli väittää että intenetyhteyttä ei ole, vaikka hetki sitten kirjauduin peliin sisään ongelmitta ja näin omat statsit, ja nyt päivityksen jälkeen peli ei tunnista nettiä.

Pitäkööt War Thunder tunkkinsa, en oiskaa halunnu kokeilla tankkeja :rolleyes:
 
Vastaus: War Thunder

heh saapi tämä peli jäädä sitten unholaan kun ei päästä edes pelaamaan. Olin siis jo aiemmin poistanut tämän ja latasin tänään uudestaan itse pelin sekä sen pätsin, huvittavaa että pätsi oli suurempi kuin itse emopeli :D No, ensin peli antaa logata sisään normaalisti, se menee siihen pääruutuun jossa on ne mun koneet ja muut statsit ja sitten tulee ilmoitus että peli onnistuneesti päivitetty, palataan alkuruutuun.

Tämän jälkeen peli kirjautuu hyvin sisälle, mutta sitten ongelmat alkavat, heti kirjautumisen jälkeen tulee tyhjä hangaari ja teksti "cannot load profile. Returning to loginscreen" tai jotenkin noin.. Okei, eipä mitään, yritetään uudelleen. Sitten se lataa hetken ja tulee ilmoitus jonka mukaan minulla ei ole internetyhteyttä ja se vaaditaan pelin pelaamiseen.. selvä :D yritin käynnistää sekä peliä että pleikkaria uusiksi ja silti peli väittää että intenetyhteyttä ei ole, vaikka hetki sitten kirjauduin peliin sisään ongelmitta ja näin omat statsit, ja nyt päivityksen jälkeen peli ei tunnista nettiä.

Pitäkööt War Thunder tunkkinsa, en oiskaa halunnu kokeilla tankkeja :rolleyes:


mulla on toiminut ihan okei...sen mitä olen aina sielä käynyt...

yhen pienen vinkin voin kummiskin sanoa:eli älä mene koskaan esimerkiksi codin pelaamisen jälkeen pelaamaan noilla tankeilla...

siinä vaan turhaa ryntäilee ympäriinsä ja siitä ei seuraa miitään muutakun se että sut tuhotaan :D
 
Vastaus: War Thunder

mulla on toiminut ihan okei...sen mitä olen aina sielä käynyt...

yhen pienen vinkin voin kummiskin sanoa:eli älä mene koskaan esimerkiksi codin pelaamisen jälkeen pelaamaan noilla tankeilla...

siinä vaan turhaa ryntäilee ympäriinsä ja siitä ei seuraa miitään muutakun se että sut tuhotaan :D

Joo, ja itseasias latasin pelin uusiksi ja nyt toimii ihan hyvin, joten mikä lie häikkä ollu aiemmin. Oon tankeilla huristellut menemään ja eka matsi meni niinkin särmästi että ajoin tankilla johonkin kiveen ja tein perinteiset "naisten parkit", eli vedin itteni sen kiven päälle niin etten päässyt enää pois. Siinä sitten hengailin kunnes vihollinen tuli kiusallaan viereen ja teki reiän kylkeen :D

Tankeilla on ihan hauska mennä, ja tosiaan, ei parane ajella ympäriinä vaan ihan rauhassa menee ja käyttää maastoa suojana.
 
Vastaus: War Thunder

noilla amerikkalaisilla koneilla ei tee yhtään mitään...

ensinnäkin ne tarvii kääntämiseen mantereen tai ohjuksen...ja toiseksi niitten sarjatuliaseitten tähtäyksen on hoitanut joku kierosilmä!

esim saksan joukoilla mulla ei ole ongelmaa ampumisessa tai väistelyssä.
 
Vastaus: War Thunder

noilla amerikkalaisilla koneilla ei tee yhtään mitään...

esim saksan joukoilla mulla ei ole ongelmaa ampumisessa tai väistelyssä.

Jokaisella koneella ja factionilla on omat vahvuutensa ja heikkoutensa. Kaikkia koneita ei voi lentää samalla tyylillä.
Valitse ne koneet mitkä sopivat parhaiten pelityyliisi. Tai sitten muuta tyyliäsi koneen vahvuuksia mukaillen.
 
Vastaus: War Thunder

Jokaisella koneella ja factionilla on omat vahvuutensa ja heikkoutensa. Kaikkia koneita ei voi lentää samalla tyylillä.
Valitse ne koneet mitkä sopivat parhaiten pelityyliisi. Tai sitten muuta tyyliäsi koneen vahvuuksia mukaillen.

noi venäläiset nyt menee kaikkein parhaiten omaaan käteen...siis tier 4 asti, hävittäjiä en ole testannut vielä...

huomasin siemmosenkin että kaikissa amerikkalaisissa oli täydet tankit, liekkö se sitten vähän vaikuttanu siihen että ovat aika norsuja...


oli alkujaa venäläisissäkin täydet tankin aloituksessa, mutta sillti tuntu että kääntyy paremmin
 
Ylös Bottom