Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

War Thunder

Vastaus: War Thunder

pelaatteko muuten ohjaimella vai näppiksellä ja hiirellä? nyt kun yhdisty pc/ps4 niin tuntuu ettei noiden pc pelaajien kanssa pärjää dog fight tilantessa, onko konetta helpompi kääntää hiirel ja näppiksellä ku pelkäl ohjaimella? ps4 pelaajia vastaan oli paljon helpompaa
 
Vastaus: War Thunder

pelaatteko muuten ohjaimella vai näppiksellä ja hiirellä? nyt kun yhdisty pc/ps4 niin tuntuu ettei noiden pc pelaajien kanssa pärjää dog fight tilantessa, onko konetta helpompi kääntää hiirel ja näppiksellä ku pelkäl ohjaimella? ps4 pelaajia vastaan oli paljon helpompaa

Pleikalla mulla on vaan ohjain, mutta tietokoneella pelatessa onhan sillä hiirellä ihan älyttömän helppoa pelata, varsinkin arcade-asetuksilla. Sä vaan liikutat hiirtä sinne minne haluat mennä. Pleikalla pystyy toki lukittautumaan kohteeseen, kone lentää perässä automaattisesti ja sä vain hienosäädät tähtäyksen ja annat konekiväärien laulaa, tota ei kyllä ole itse tullu paljoa käytettyä.
 
Vastaus: War Thunder

Olen huomannut että dualshockin touchpadilla saa nopeimmat käännökset aikaan. Tatit eivät millään pärjää hiirelle, koska ovat niin hitaat. En ole kokeillut hiirtä ps4:llä, kun en omista irroitettavaa näppäimistöä.
 
Vastaus: War Thunder

Taas lentelin pitkästä aikaa. PC-pelaajien joukossa turpaan tuli, että tukka lähti. Niin nopeaa tarkkaa oli herra rodun iskut. Tästä suivaantuneena kaivoin vanhan usb-näppikseni esiin jostain vintilta. Yllätyksekseni se toimii pleikkarissa, vaikka onhan se jo vähän vanha. Näppiksellä ja hiirellä menee nyt huomattavasti paremmin :) . Lagia on hieman mutta siihen tottuu. Täytyy arvostaa aina näitä(/meitä) *-merkillä varustettuja konsolipelaajia, jotka pärjäävät tuloslistoissa. Ei oo helppoo taistella Ladalla Ferrareita vastaan.

Ai niin. Kaikki venäläiset koneet ovat ihme ufoja ja niiden piloteilla on pieni.
 
Vastaus: War Thunder

Lentelitkö vain vai kokeilitko myös tankkeja? Mulla on hiiren kanssa vähän semmoinen ongelma ettei saa oikein pieniä liikkeitä tehtyä ellei vedä herkkyyttä ihan minimiin.
 
Vastaus: War Thunder

Lentelitkö vain vai kokeilitko myös tankkeja? Mulla on hiiren kanssa vähän semmoinen ongelma ettei saa oikein pieniä liikkeitä tehtyä ellei vedä herkkyyttä ihan minimiin.

Lentelin vain. Mulla ei ole hinkua kokeilla tankkeja, koska lentelyssäkin on niin paljon tekemistä. Vielä on monta niin konetta avaamatta.


Huom! PS4-tunnukset toimivat nyt PC:llä ihan normaalisti. Eli samoja tunnuksia voi nyt käyttää molemmilla alustoilla.
 
Vastaus: War Thunder

Näky olevan kontrollien säätäminenki tullut jo mahdolliseksi.. Eilen jo värkkäsin ja hioin kontrolleja parituntia mutta ei vielä oikein natsannu. Säädöt alkaa olemaan jo lähellä, mutta kone tahtoo spinnata herkästi vielä. Reeniä reeniä..

Onkos pelimuodoissa minkälaisia mahdollisuuksia nykyään? Voiko tehdä omia dogfighteja?

Miksiköhän en saanut enää ps eye kameraa toimimaan pelissä?
 
Vastaus: War Thunder

En jaksa lukaista koko ketjua läpi, niin kysäisen sellaista. Miten tässä pääsee muuten tankkitehtäviä suorittamaan muuten kuin tutoriaali.
 
Vastaus: War Thunder

@Lince Sun pitää vaihtaa matchmakingissa raksi tankin päälle. [Se laatikko oikeessa alakulmassa josta saa myös vaihdettua arcaden, realistikin ja simulaation välillä]
 
Vastaus: War Thunder

Taas lentelin pitkästä aikaa. PC-pelaajien joukossa turpaan tuli, että tukka lähti. Niin nopeaa tarkkaa oli herra rodun iskut.

Ainakin itse useimmiten pärjään pädillä PC herroja vastaan.

(oman videon tökerö mainostaminen spoileriin :D)
[video=youtube;qHI_sFRVqkk]https://www.youtube.com/watch?v=qHI_sFRVqkk&list=UUCh6ySCCHaFMYOXtHoKn8UA[/video]

Tosin tuo on arcade moodissa ja Mouse Aim asetuksilla.
 
Vastaus: War Thunder

Minut voi lisätä kaveriks jos tätä peliä haluaa pelata minun kanssa. Tänään kokeilin ekan kerran niin kyllä tämä ihan ok pelille vaikuttas. Lentokoneilla on tullu vaan tähän mennessä pelattua. Eli rank on vielä vasta olikohan 2 vai mikä lie. Kai tässä klaanit tai jotkut on mahdollista perustaa.
 
Vastaus: War Thunder

Meillä on siellä KFN painotteinen klaani jonka kautta peliseuraa varmasti löytää helpolla halutessaan. Squadroneista etsii "Finnish Defence Force" nimisen köörin kasti-merkillä ja pistää hakemuksen sisään.

Jollei hakemusta hyväksytä pariin päivään pistäkää Foeman nimimerkille tai mulle privaa niin käydään hyväksymässä hakemus. Itte ainakin käyn tällä hetkellä vain harvakseltaan WT:tä testailemassa joten ainakin omalta osalta voi mennä kauankin ennen kuin hakemus tulee huomatuksi.

Onko kellään laittaa linnkiä hyviin hiiri/näppis asetuksiin? Siis hyväksi havaittuihin asetuksiin... Eilen hetkellisessä mielenhäiriössä löin M/K-combon kiinne testimielessä. Pikaseen loin itte controllit mutta ei se nyt oikeen vakuuttanut, esim. pään kääntö toimi ihan päin P:tä.

Muutenkin sohvalta M/K-combolla pelaaminen tuntuu ihan pirun typerältä... koittaisivat nyt saada jollain tasotettua noita eri ohjaustapojen etuja.
 
Vastaus: War Thunder

Tätä on taas tullut jauhettua aktiivisesti viikon ajan reilun kuukauden tauon jälkeen. Olen pääasiassa siirtynyt pc-pelaajaksi nyt kun ps4-tunnuksia voi käyttää pc:llä. Saksalaisilla on kovasti koko (lento)kalusto päivittymässä tier 3-luokkaan. Jenkit ja britit ovat korkeaa tier 2 tasoa ja molemmissa ensimmäinen tier3 lentokone on tutkinnassa. Pelaan lähinnä arcadea, kun mun taidoilla sieltä tuntuu saavan enemmän pisteitä.
 
Vastaus: War Thunder

onko jonkun päivityksen mukana tullut semmonen ominaisuus että voi tulla moottoriin joku vika?

alotin pelaamisen sillä amerikkalaisella pommikoneella jonka pystyy vain ostamaan ja vähän aikaa lennettyäni ihan suoraan niin yht äkkiä oikea moottori muuttuu punaseksi ja heti mustaksi. vastapuolen koneita ei ollut lähelläkään(olin siis juuri tullut serverille)

oltiin broidin kanssa vähän ihmeissään. no onneksi ei tuota mitenkään tressiä laskeutua yhdellä moottorilla niin sen sai korjattua melko nopeesti.
 
Vastaus: War Thunder

onko jonkun päivityksen mukana tullut semmonen ominaisuus että voi tulla moottoriin joku vika?

alotin pelaamisen sillä amerikkalaisella pommikoneella jonka pystyy vain ostamaan ja vähän aikaa lennettyäni ihan suoraan niin yht äkkiä oikea moottori muuttuu punaseksi ja heti mustaksi. vastapuolen koneita ei ollut lähelläkään(olin siis juuri tullut serverille)

oltiin broidin kanssa vähän ihmeissään. no onneksi ei tuota mitenkään tressiä laskeutua yhdellä moottorilla niin sen sai korjattua melko nopeesti.

Eikö se ole vähän pelimuodosta kiinni? Arcadessa ei pitäisi hajota, mutta muissa muodoissa voi jos esimerkiksi käyttää WEP:iä liian pitkään.
 
Vastaus: War Thunder

Eikö se ole vähän pelimuodosta kiinni? Arcadessa ei pitäisi hajota, mutta muissa muodoissa voi jos esimerkiksi käyttää WEP:iä liian pitkään.

jaa a ei ole mitään hajua...

yleensä kyllä pelaan arcadessa. oisko se sit ollu vaan joku bugi?
 
Vastaus: War Thunder

Kuinka pystyy lentää lentokoneilla tankkitaisteluiden aikana. PS-4 vai onnistuuko vain PC
 
Vastaus: War Thunder

Tässä on käyty taas lentelemässä pitkän tauon jälkeen. Päätin aloittaa Japseilla lentelyn ja jukolauta kun tuntuu nihkeältä. Onko noilla alkupään japanilaiskoneilla huonommat pyssyt, vai miksi niillä saa seurata vihua ihan tolkuttoman kauan, että saa siitä kaadon. Noh Tier1:ssä mennään sillä maalla vielä. Pari erää kävin myös 3-tierin jenkeillä vetämässä vähän paremmalla menestyksellä. On se AirCobra vaan mieletön vehje <3 :) .

Peli tuntuu nykyään paremmin optimoidulta ja kentät latautuvat ps4:llä samaa tahtia kuin pc:llä pelatessa. Aiemmin kaverit olivat kerenneet lennellä jo 1,5km päähän, kun itse pääsin vasta spawnaamaan. Nykyään pääsee jo ihan keulille, joten tässä suhteessa ei tarvitse antaa enää tasoitusta. Myös matchmaking toimii paljon nopeammin kuin aikaisemmin.
 
Vastaus: War Thunder

Kerrotaan nyt tännekin, että siellä olis ilmaista lentokonetta tarjolla huomisaamuun asti. Premium Aircobra venäläisille. Vaatiin 90 tappoa ja 10 best squadia sekä 3 team workia, joten ei mitään erikoista. Päivityskin (1.47) tupsahti pari viikkoa sitten, jossa nerffattiin rp kertymiä aika paljon, kun päivän ekasta voitosta tullee 2x:t maittain poistettiin ja korvattiin huomattavasti pienemmillä daily rewardeilla.

Viikko pari sitten jaettiin myös premiumeja (He 112 ja joku Lagg) ja lisää kuulemma jaetaan tulee lähitulevaisuudessa. Noi on auki yleensä vain yhden viikonlopun, eikä siitä tiedoteta juuri aikaisemmin, joten hereillä joutuu olemaan. Premium koneilla saa huomattavasti isommat rewardit ja grindaaminen, jota peli sisältäää melko paljon, helpottuu huomattavasti.

Kuinka pystyy lentää lentokoneilla tankkitaisteluiden aikana. PS-4 vai onnistuuko vain PC

Kaikki pelaajat ovat samoilla servereillä, joten sinulla mahdollisuudet päästä samoihin peleihin mihnä pc:lläkin. Arcade battlessa tuo ei onnistu, mutta realisticissa onnistuu kunhan laitat kokoonpanoon yhden tankin ja lentokoneen.
 
Ylös Bottom