Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

War Thunder

Vastaus: War Thunder

Stealth ammuksia alkanut nyt käyttämään. Ohi menee kuitenkin suuri osa niin ei heti ala edellä menevä väistelemään.
 
Joo itsekkin käytän noita kun vihut ei tiedä mihin suuntaan kannattaa väistää.

Pommikoneiden kannattaa käyttää niitä armor ja AP-t ammuksia, sillä ne repii aika hyvin nuo viholliskoneet. Suosittelen myös ite ampumista kun on harjoitellut sitä niin alkaa nuo koneet putoilla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: War Thunder

Ohi menee kuitenkin suuri osa niin ei heti ala edellä menevä väistelemään.
Totta tosiaan, eihän ne noita aluksi edes näe! Enpä tuota tullut edes ajatelleeksi... Pitää varmaan itsekkin orientoitua noihin ammuksiin. Tracerit taas on vähän kuin ampuisi vihua jouluvaloilla. Universaleita mahtuu koneseen taas liian vähän. Simulla määrä korvaa laadun, koska osumia tulee huomattavasti harvemmin. Turhaan latailuun ei vain jää aikaa.

Kannattaa muuten oikeasti nostaa miehistön tasoja. Esim. pyssyjen latauksen kestoon miehistön kokemuksella on suurikin merkitys. 20 sekunnin latauksen saa kovaksi koulitulla possella putoamaan alle kymmeneen. Myös kaikki g-voimien sietokyvyt sun muut ovat varsin opeteltavia taitoja. Jokaisella koneen lokerikolla/paikalla on oma miehistönsä. On ihan fiksua nostaa suurimmalla osalla vain lentotaitoa. Roudaa taistelukoneet näihin lokerikkoihin. Parilla voi sitten keskittyä gunner-taitoja nostamiseen. Näihin paikkoihin jemmaillaan tietenkin pommikoneita.
 
Vastaus: War Thunder

Tuo G-tolerance on juuri tarpeellinen useammin tullut syöksyttyä kiilto silmissä vihun perään ja näytön tummumisen häipymisen jälkeen todettava osien vaihtuneen. =D
 
Vastaus: War Thunder

Pilottihan voi menettää tajuntansa liian kovassa g-voimien ryöpytyksessä. Itselleni ei ole (onneksi!) noin vielä käynnyt. Varmaan yleisempää Realistisissa ja Full Real Taisteluissa... Mutta pommikoneissa gunnerit on Arcadessakin aina tajuttomina. Viidessä kilsassa tehdyt väistöliikket taitaa ottaa vähän liikaa ohimoon tai jotain.

"Pari muuttujaa"-meininki tekee WT:stä normaalia moninpeli räimettä mielenkiintoisempaa. Abballe kerroinkin jo tuosta kommelluksesta, joka sattui meikäläisen koneen ottaessa vähän liikaa ruutia niskaansa. Lähdin viemään purkkia omalle kentälle korjattavaksi. Lähestyminen meni oppikirjojen mukaan. Huomasin kuitenkin liian myöhään, että kentälle oli tehty toinen pakkolasku. Sauva äkkiä taakse ja oma kone tiukkaan nousuun! Kuuluu kolahdus. Kone heilahtaa hieman. Pääsen kuitenkin turvallisesti takaisin ilmaan. Lähden yrittämään toista laskeutumista. Ihmettelen miksi kone kaartaa normaalia enemmän vasemmalle. Pyöritän päätäni ohjaamossa. En huomaa mitään normaalista poikkeavaa. Hyppään selän taakse näkymään ja tarkkailen konetta. Perkele! Meni sitten oikea rengas pakkolaskua yrittäessä! Loppu matsi menikin ottaessa korkeutta ja pysytellessä poissa taistelusta.

Saisivat jakaa pisteitä noista pakkolaskuista sun muista. Esim. jos pilotti selviää hengissä tulitaisteluista niin voisivat antaa tuosta vähän hiluja. Aika usein olen saannut tohjoksi ammutun koneen maahan niin, että pilotti on jäännyt siitä henkiin. Ehkä siistein selviytyminen tuli kun laskeuduin siivettömällä koneella kielekkeen reunalle. Kone horjahti tästä vielä parikymmentä metriä alas ja jäi nurinpäin. Pilotin housissa ehdin vielä hetken pälyilemään ympärilleni ennen kuin peli potkaisi pois.
 
Eilen oli aamu yöstä tullut päivitys ja huomasin eilen jonkun pommitettuaan kenttää niin kenttä oli kuin perunapelto. Kartta oli Alpine Meadows. En tiedä oliko päivityksessä mukana vai oliko jo aikaisemmin. Mukava lisä oli vaurioituneella koneella laskeutumiseen kuin myös se kun kiihdytin lentoon niin rupesi pommeja putoilemaan niskaan ja siipi hajalle. Pommikoneen kuljettaja taisi saada bingon tuosta.

Tuossa löysin tulevan päivityksen sisältöä

Tammikuussa pitäisi tulla
Update 1.37

http://warthunder.com/en/game/changelog
 
Vastaus: War Thunder

Kyllä tää peli menee koko ajan entistä mielenkiintosemmaks mitä enemmän pelaa ja oppii. Nyt kun meni neukkujen väreihin lentelemään niin paluuta ei taida olla ihan heti! Kovia koneita heti ensimmäisistä lennokeista alkaen - iski samantien 4-5 streakkeja ja sitä rataa.
Onko muuten tietoa kauanko tämä open beta vielä kestää? Taitaa tämä peli päätyä myös ostoslistalle ennemmin tai myöhemmin.
 
Peli toimii free to play tyylillä ja toistaiseksi on betassa kun peliin pitäisi tulla mukaan myös tankit ja laivastokin.
 
Vastaus: War Thunder

Tätä on tullut hakattua jo muutama tunti, mutta silti olis muutama kysymys eikä pelintekijöiden sivultakaan tunnu löytyvän tietoa.
- Research ikkunassa ilmeisesti kehittyy VAIN sen alla oleva konetyyppi millä pelaa?
- Miten onnistuu viholliskentän tuhoaminen? Pommeja on tiputeltu, mutta vähäisin vaikutuksin.
- Mitä kohteita vastaan armor-piercing bullets on tarkoitettu? Onko edes hyötyä?
- Missä vaiheessa/nopeudessa kannattaa käyttää combat flapsejä? Esim. Blendheimissä.

Omat vinkit lentelyyn aloittelijoille: asetuksista sensitivity pienimmälle, kuvakulma pelkkä hud-näkymä, ja nuoli alaspäin+oikea tatti pystyy katselemaan ympärilleen. Muidenkaan kontrollien opettelu etukäteen ei ole pahasta. :)
 
Okei eli

Research ikkunassa näkyy kaikki koneet, jotka kyseisellä maalla on. Nuoli alaspäin tarkoittaa millä koneella pitää lentää jotta availet parempia versioita. Tehtävissä saat research pointteja joilla tutkit koneita auki ja uusia koneita avautuu tutkittavaksi kun vanhoilla on tarpeeksi modifikaatioita ostettuna.

Armor ammukset tehoaa tankkeihin, mutta saat ampua monta vyötä yhteen että noita käyttelisin raskashävittäjiin ja mahdollisesti parempiin hävittäjiin. Toimivat tehokkaasti pommareiden puolustamiseen repii koneet säpäleiksi helposti

Flapsejä kannattaa käyttää hävittäjissä kun tiedät että rupeat koiratappeluun toisten koneiden kanssa tai väistelee. Pommikoneiden flapit on nimen omaan väistelyyn tarkoitettu kuin myös tiukkaan kääntelyyn. Laita ne kuitenkin normaali eli Raised asentoon kun tilanteet rauhottuu niin nopeus ja kiipeämis nopeus paranee.

Vihollis kentän tuhoaminen vaati pommikuormasta riippuen 3-9 pommitusta ja sekin oikeastaan hidastaa koneiden korjausta niin suosittelen tukikohtien pommitusta. Näidenkin merkistä näkyy valkoinen ympyrä kun pommi näkymässä zoomaa neliöllä. Tukikohdista saa enemmän pointteja ja vähemmän AA.

Jos ps4 pelailet niin lisää vaan kaveri listalle PSN: Abbasoturi niin lennellään.

Edit: useita kiljotus virheleitä muutettu.
 
Vastaus: War Thunder

Vastujan lentokentän tuhoaminen on itte asiassa yksi tapa voittaa taistelu. Kun vihollisen kentän tuhoaa alkavat vastustajan ticketit laskemaan kamalaa vauhtia, aina nollaan ja voittoon asti. Esim. Jos lentokentän tuhoutuessa joukkueella on puolet tiksuista jäljellä, ne häviää noin minuutissa. NOIN...

Vastustajan leirien tuhoaminen taas kuluttaa vastustajan tiksuja 10%/leiri.

Romujen avaamisesta.

Vain yhtä UUTTA lentokonetta voi tutkia kerralla/ maa.

Uusi leija aukeaa tutkittavaksi kun edelliseen koneeseen on tutkittu riittävä määrä modeja.
Kaikkia lisäosia ei tarvitse tutkia joka tieristä, vaan jokaisen tierin vaadittava modi määrä jotta pääsee seuraavaa tieriä tutkimaan näkyy vasemmasta pystypalkista.

Sama pätee myös lentokoneisiin. Vasemmasta palkista näkee montako konetta pitää avata jotta voi alkaa seuraavaa tieriä tutkimaan. Esim saksalaisilla alkaa Fw:n puu vasta tier3.ssa, kun olet avannut kolme tier2 konetta voit alkaa tutkimaan Fw 190.stä
 
Vastaus: War Thunder

Kaikille simuttajille stealth ammot käyttöön! Alkaa tavaraa putoamaan taivaalta, kun kukaan ei tajua mistä syljetään. Tuntuu mukavalta päästä vaihteeksi rankaisijan asemaan.

WT:n koukku on kyllä syvä, kun se nappaa oikein kunnolla mukaansa. Ei meinaa oikein muut pelit kiinnostaa... Ajatella että tälläistä jaellaan ilmaiseksi? Meininki on erityisen siistiä kaverin kanssa. Abbasoturi:n kanssa väännettiin aikaisemmin useampi tunti ja taktikoitiin muutama matsi aika kovalla kädellä voittoon. Vedettiin suoraan oppikirjasta: Abba houkutteli vihollisen peräänsä. Minä hyökkäsin taivaalta salamana selkään. Abba veti roistoa perässään kuin kalaa ja minä revin sen pala palalta riekaleiksi. Tyylikästä menoa.
 
Vastaus: War Thunder

Vaikutti hupaisalta menolta, menin kokeeksi USSR puolelle ja tiputin pari tai kolme konettakin :)
simulaatio asetuksilla tietenkin, pitänee huomenissa lisää pelailla.
 
Vastaus: War Thunder

Mä tossa jokunen päivä sitten testailin simulaatioasetuksilla ja voe mahoton, en saanu mitään aikaiseksi :D Turhauduin ihan tyystin. Oonko alemman luokan pelaaja jos pelailen simplified-asetuksilla? Aikaisempaa kokemusta simu-peleistä ole joten simu-asetuksilla pelaaminen on kuin yrittäisi ajaa polkupyörällä vuorenrinnettä alas ilman käsiä
 
Vastaus: War Thunder

Ääääh... jokanen pelaa tyylillään. Argade-pelimuoto on ainoastaan auki vasta ja siellä kiskotaan PC.lläkin hiirillä tikullisia kuonoon ja suositellaan hiiri/näppis komboa käytettäväksi. Eiköhän sama sovi PS4.lle myös, ne jotka nauttii tosta argade menosta pelaa argade-asetuksilla, niin siellä pelaa melkein jokainen. Jos taas aikoo siirtyä pelaamaan realismi asetuksilla niiden auettua on varmasti hyvä opetella suoraan simulator ohjaimet. Itteä kiinnostaisi simulator-ohjaus nopemman ohjauksen takia, ainoa este sen kunnolliseen kokeiluun on vielä näppäinten muokkauksen puuttuminen. Tikkujen toiminnot ei sovi omiin lapasiin ollenkaan joten täällä ainakin kiskotaan arcade-asetuksilla toistaiseksi.
 
Vastaus: War Thunder

Itsekkin kauhistelin siirtymistä simulator näppäimiin kun ei saa samoille napeille ohjausta. Huomattavasti nautinnollisempaa vaan lentäminen ilman apuja. Ja toisten näppäimien opettelussa ei mene kuitenkaan kauaa.
 
Vastaus: War Thunder

Ei ei ei! Yksinkertaisella pelaaville on varattu helvetissä kyllä ihan oma paikkansa. Jossain siellä murhaajien ja tuhopolttajien välissä.

Ei vaineskaa! Jokainen pelaa peliä parhaalla havaitsemallaan tavalla. Jammpi tuon puki hyvin sanoiksi. Paljon riippuu siitä mitä tulet tulevaisuudessa pelin kanssa tekemään. Aika kylmää kyytiä on tiedossa, jos on ajatellut pärjäävänsä vaikeimmilla vaikeustasoilla pelkällä simplifiedillä. Mutta jos on ajatellut pelaavansa Arcadea loppuun saakka, niin ei mikään estä orientuitumasta vain yksiin kontrolleihin. Itse neuvoisin jokaista hoitamaan simu-paperit alle niin nopeasti kuin mahdollista. Fiilis ja ohjattavuus on siellä! Mutta jokainen vetää tyylillään. Ei täällä ketään tuomita eriväristen hanskojen pitämisestä.
 
Ylös Bottom