Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Warhawk

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grudge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Warhawk

Miten pystyy saamaan roadkillin ja tapon 50 cal. aseella samaan aikaan 4x4:llä?
Minä ymmärsin tuon tarkoittavan, että ensin jyräät jonkun ja sitten neliö pohjaan + nuoli alas, joka vaihtaa paikkasi siihen kivääritorniin olettaen tietysti ettei siinä ole joukkuekaveria.

Platinan saaminen vaatii suhteellista omistautumista pelille, kun pitää korkein rankki saada, johon vaaditaan 275000 pistettä. Minulla on nyt tilillä vajaat 32000 ja aikaa käytettynä runsaat 160 tuntia, joten vielä pitäisi päälle tuhat tuntia tahkota ainakin. Joku on kyllä hiscorejen Time&Distance kohdan mukaan pelannut peliä päälle 10 tuntia per päivä julkaisusta lähtien, ei voi kuin ihmetellä.
 
Vastaus: Warhawk

PlayStation.Blogista löytyy lisätietoa tulevasta v1.5-päivityksestä:
We just released our v1.4 Update a month ago and were ready to upgrade our players to the latest versionWarhawk v1.5 which is tentatively scheduled for release on August 27th. Were currently in the final phase of global Sony certification testing and all is looking good so far!
Kannattaa lukea koko pitkä sepostus lähdelinkin takaa...

Lähde: PlayStation.Blog
 
Vastaus: Warhawk

Nyt tuli luettua tuo Trophyjen lista ja täytyy sanoa, että pelintekijät ilmeisesti kuvittelevat tätä pelattavan noin kauan? Vähän sama kuin Resistancen 5000 online-matsia yhtä arvomerkkiä varten. Osa tulee helposti itsestään, mutta ainakin tuo "Nolla kuolemaa ja kierroksen paras pelaaja" ei taida onnistua kuin ylivoimaiselta pilotilta, joka lentää stealthista toiseen + valtaa vastustajan lippuja kovalla tahdilla ja leikkii kiikareilla + lankaohjuksilla. Ainakin näin ennakkoon ajatellen. Äsken tuli nähtyä 57 tapon kierros eräällä lentäjällä. Ei mahtanut taivaalla mitään, paitsi ilmamiinoilla sain hänet muutaman kerran.
 
Vastaus: Warhawk

Nyt tuli luettua tuo Trophyjen lista ja täytyy sanoa, että pelintekijät ilmeisesti kuvittelevat tätä pelattavan noin kauan? Vähän sama kuin Resistancen 5000 online-matsia yhtä arvomerkkiä varten. Osa tulee helposti itsestään, mutta ainakin tuo "Nolla kuolemaa ja kierroksen paras pelaaja" ei taida onnistua kuin ylivoimaiselta pilotilta, joka lentää stealthista toiseen + valtaa vastustajan lippuja kovalla tahdilla ja leikkii kiikareilla + lankaohjuksilla. Ainakin näin ennakkoon ajatellen. Äsken tuli nähtyä 57 tapon kierros eräällä lentäjällä. Ei mahtanut taivaalla mitään, paitsi ilmamiinoilla sain hänet muutaman kerran.

No kannattaa sitten pelata enemmän :D.

Miten tuo ribboni pitää tehdä missä pitää ampua viisi vihua alas WH MG:llä. Saako käyttää muita aseita ja pitääkö se pelata dogfight modissa?
 
Vastaus: Warhawk

No kannattaa sitten pelata enemmän :D.

Miten tuo ribboni pitää tehdä missä pitää ampua viisi vihua alas WH MG:llä. Saako käyttää muita aseita ja pitääkö se pelata dogfight modissa?

http://www.warhawkstats.com/

Tuolta löydät kaikki vaatimukset eri mitaleille, ansiomerkeille ja ansionauhoille. Muiden aseiden käytöstä ei ole mainittu, itse olettaisin sen ratkaisevan tulituksen (joka tuhoaa vihollisen) olevan avaintekijänä, eli voi vauriottaa muilla aseilla ennen lopullista niittiä. Dogfightia ei tarvita, sen voi tehdä missä pelimuodossa tahansa.

Äsken oli kivaa pelata Urhoa, olin siinä jalkamiehenä "parannuspilven" sisällä ja iso joukko ajoneuvoja + sotilaita ammuskeli ympärillä - pakotietä ei ollut. Otin sitten kiikarit käteen ja viritin ilmaiskun itseni kohdalle jalkojen juureen - itsemurha, mutta viisi vihua lähti mukaan:)
 
Vastaus: Warhawk

1.5 päivitys varmistettu päivälle 27 elokuuta. Päivityksestä löytyy trophyjen lisäksi mahdollisuus kuunnella omaa musiikkia XMB:n kautta. (JES!) Päivityksen mukana lisäksi muitakin ominaisuuksia. Linkkiä en pysty laittamaan, mutta lisää päivityksestä voi lukea PS.blogista.
 
Vastaus: Warhawk

No kannattaa sitten pelata enemmän :D.

Miten tuo ribboni pitää tehdä missä pitää ampua viisi vihua alas WH MG:llä. Saako käyttää muita aseita ja pitääkö se pelata dogfight modissa?

Warhawkin konekiväärillä riittää kun viimeistelee tapon sillä, alustuksen voi tehdä swarmeilla.
 
Vastaus: Warhawk

Kato perkula, mä voitin siinä Warhawk kisassa (jossa piti suunnitella uusi warhawk malli)
http://blog.us.playstation.com/2008/08/11/warhawk-v15-update-“free-never-gets-old”/
Ylärivi, toinen oikealta.
ja ei muuta kuin lentelemään "omalla" koneella heti kun 1.5 ilmestyy.

Onnittelut Gharadille! Perhanan hienon näkönen toi sun Warhawk paintti! Tulee varmaan itekin käytettyä.

BTW, kenen muun mielestä eurooppalaiset onnistuivat amerikkalaisia paremmin painttien tekemisessä? :p
 
Vastaus: Warhawk

Kato perkula, mä voitin siinä Warhawk kisassa (jossa piti suunnitella uusi warhawk malli)
http://blog.us.playstation.com/2008/08/11/warhawk-v15-update-“free-never-gets-old”/
Ylärivi, toinen oikealta.
ja ei muuta kuin lentelemään "omalla" koneella heti kun 1.5 ilmestyy.

Onnittelut myös täältä. :) Tulee aika varmasti itekkin heitettyä tuo maali päälle. :p
Useassa heitetty joku komea tribal päälle, paljon hienompia kuin nuo merikan sähellykset. ;)

Tullu taas tahkottua jostain kumman syystä oikeen kunnolla parin pvän aikana ja nyt on vääbelssönin rankki. Seuraavassa voikin kestää ku tarttee 10k lisää pointteja. :eek:
Jos vain keskittyisi hankkimaan nyt mitaleja ku on pari tossa hollilla.
 
Vastaus: Warhawk

Tattis, tattis, koitin hieman saada myös Suomi fiilistä siihen painttiin. Sinivalko värit, siivissä on tyylitelty joutsen ja perässä hieman kalan ruotoja muistuttavaa kuviota.
Skinin nimi on "Swan song" ja idea tuli siitä vanhasta legendasta että joutsen on mykkä elämänsä ajan kunnes kuoleman hetkellä se laulaa kauniin laulun (joka Warhawkin tapauksessa on aseet laulaen!).



The silver Swan, who living had no Note,
when Death approached, unlocked her silent throat.
Leaning her breast against the reedy shore,
thus sang her first and last, and sang no more:
"Farewell, all joys! O Death, come close mine eyes!
"More Geese than Swans now live, more Fools than Wise.
 
Vastaus: Warhawk

Olen harkinnut tämän pelin ostamista... Tässä ilmeisesti on kanssa joku RANK systeemi mutta miten se palkitsee? Saako tässä jotain uutta uusien rankkien kautta? Vai nouseeko vaan pelkkä arvonimi mutta ei mitään muuta?

Onko tässä pelissä edelleen paljon pelaajia?
 
Vastaus: Warhawk

Suosittelen hankkimista. Itse hommasin storesta reilu viikko sitten. Mainio peli. Pelaajia on edelleen ja pelejä löytyy paljon. Oppimiskäyrä on melko kova verrattuna muutamaan muuhun vastaavaan peliin mutta kun homma alkaa toimia on hauskoja hetkiä luvassa.
Rankkisysteemi löytyy, rankin nousu vaatii pisteitä ja tiettyjen pelisaavutusten keräämisen.
Rankin noustessa saat "hahmollesi" erilaisia kledjuja ja skinejä Warhawkiin/Nemesikseen
 
Vastaus: Warhawk

Nappasin tuon tupla paketin jossa on nuo lisäpaketit warhawkiin liittyen. Saa nähdä minkälaista tavaraa on. Tullut viimeaikoina pelattua peliä kohtis paljon ja vielä sitä jaksaa. Ethreonin kanssa välillä kova kilpailu pisteistä tosin mitä tulee kokonaispisteisiin niin en pysty aivan sellaisia pisteen keryy putkia tekemään.

Hmm saa nähdä tuleeko vielä enemmän uutta intoa noiden lisäpakettien myötä, sieltä on vissiin tulossa kolmaskin vielä.
 
Vastaus: Warhawk

Itsekkin pelasin eilen pitkästä aikaa warhawkia ja edelleen se jyrää! :D
Pelaajia riittää pilvin pimein ja mättö on välillä infernaalista.
Lisäosat ovat IMO oiva piristys.. itse otin ne hetki kun ilmestyivät. Lisää vaa jatkoa tälle..
Mielellään vaa lisää aluksia, aseita,mappeja ja ennenkaikkea olis kiva jos tulis kolmas joukkue.
 
Vastaus: Warhawk

Ethreonin kanssa välillä kova kilpailu pisteistä tosin mitä tulee kokonaispisteisiin niin en pysty aivan sellaisia pisteen keryy putkia tekemään.

Ei se nyt mitään kilpailua mulle ainakaan ole, niitä nyt vaan on tuppaantunu tulemaan aika lailla ton voittajajoukkue-nauhan avulla.. :p

Mutta jep, tuo yksi mut painosti niin tuli itekkin ostettua toi booster packi, ihan hauskalta noi uudet kulkuneuvot vaikuttaa ja karttat aika massiivisia.. ja tietty kun haluaisi päästä koittamaan kunnolla niin eikös servut ole kaikki alhaalla. :rolleyes:

Mikähän hässäkkä siel on ku pelin oma sivuki alhaalla, oiskohan joku huolto päällä..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Warhawk

Perhana kun tuntuu bugittavan/lagittavan lähes aina puukottaminen ja raketinheittimen raketit. Aika pirun monta kertaa minun ruudulla näkynyt kun minun raketti osuu suoraan vastustajaa naamaan, mutta eipä lähde henki sitten millään, parempi vaan keskittyä niihin maaosumiin. Samaten puukollakin pitäisi lähteä henki yhdestä iskusta, mutta joskus pitää osua neljästikkin vaikka oikein näkee kun vihusta irtoaa punainen veripilvi. Tänään tosin toimi toisinpäin tämä eli tuli heitettyä omassa basessa palloillutta vihua kranaatilla ja kranaatti lensi minun ruudulla ohi, mutta hemmo lasahti maahan ja vasempaan yläkulmaan ilmaantui kranaattitappo minulle.

On muuten aivan pirun hauskaa pelata noita pienempiä layouteja kun vihollista ei tarvitse lähteä etsimään sieltä mapin toisesta päästä. Harmi kun virallisilla servuilla on aina vain täysikokoiset mapit päällä.
 
Ylös Bottom