Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Warhawk

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grudge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Warhawk

Perhana kun tuntuu bugittavan/lagittavan lähes aina puukottaminen ja raketinheittimen raketit. Aika pirun monta kertaa minun ruudulla näkynyt kun minun raketti osuu suoraan vastustajaa naamaan, mutta eipä lähde henki sitten millään, parempi vaan keskittyä niihin maaosumiin.

Servujen hakuunhan voi laittaa suodattimet ja lisäksi voi etsiä servereitä vain omalta alueelta - suosittelen käyttämään niitä. Mitä isompi ping, sitä huonompi yhteys servulla on. Alle 200:n ping ei yleensä lagaa ollenkaan. Muista myös, että noin 2-3 sekuntia sotilaan "syntymisen" jälkeen vihua ei voi vahingoittaa.
 
Vastaus: Warhawk

Lagista johtuu, tuttu juttu. Itse pysyn aina noissa 64-65 ping servuissa ja 100 max mutta aina sieltä löytyy joku heppu 394 pinggi päällä. Ja eliminaattorile että kun on kuolematon niin on samalla näkymätön.

Olenpahan hankkinut 26000 pistettä ja kivasti palkintoja. Melkein 900 ribbonia tullu.
 
Vastaus: Warhawk

Oioi ku näytti hyvältä. Ja uus kenttä taas! mahtavaa.. Jetpack kyl vaikutti erinomaiselta uudistukselta. Voi tulla hauskat mätöt taas kerran. :D
 
Vastaus: Warhawk

Alkaa himottamaan tämän osto pikku hiljaa. Pystynkös pelaamaan suomalaisten kanssa jos ostan tämän USA-storesta?
 
Vastaus: Warhawk

Kyllä. Serverifilttereissä on Region-kohta, johon voi valita joko All tai My region. En tiedä perustuuko tuo My region koneen, pelin vai PSN-tunnuksen alueeseen, mutta joka tapauksessa All-kohdalla pitäisi näkyä kaikki käynnissä olevat pelit. Muistat vaan sitten ostaa lisäpaketitkin sieltä jenkkistoresta, jos niitä hommaat.
 
Vastaus: Warhawk

Kyllä. Serverifilttereissä on Region-kohta, johon voi valita joko All tai My region. En tiedä perustuuko tuo My region koneen, pelin vai PSN-tunnuksen alueeseen, mutta joka tapauksessa All-kohdalla pitäisi näkyä kaikki käynnissä olevat pelit. Muistat vaan sitten ostaa lisäpaketitkin sieltä jenkkistoresta, jos niitä hommaat.
Muistan kyllä ;) Tattis!
 
Vastaus: Warhawk

Alkaa himottamaan tämän osto pikku hiljaa. Pystynkös pelaamaan suomalaisten kanssa jos ostan tämän USA-storesta?

Muistaakseni warhawkissa oli silti se rajoitus ettei tätä voi pelata kuin sillä accountilla millä tämän ostit. Eli täten jää trophyt amerikan accountin iloksi.
 
Vastaus: Warhawk

Muistaakseni warhawkissa oli silti se rajoitus ettei tätä voi pelata kuin sillä accountilla millä tämän ostit. Eli täten jää trophyt amerikan accountin iloksi.

Tähän on kuulemma viime aikoina tullut muutos eli pelin pitäisi toimia kaikilla koneen käyttäjätunnuksilla kunhan pelin ostaneen tunnuksen PSN-kirjautumistiedot ovat oikein. Jostain foorumilta tuon luin että nuo tiedot pitää olla oikein mutten nyt sitä tietenkään löydä, mutta tuossa nyt yksi pelaaja joka sanoo, että toimii muillakin tileillä. Itsellä on levyversio niin en pysty varmistamaan.

Demo tulossa?
 
Vastaus: Warhawk

Warhawkin käyttöehdothan ovat alusta asti olleet sellaiset, että sen voi ladata kyllä kaverillekin, mutta sitä voi pelata vain yhdellä tunnuksella ja yhdellä koneella kerrallaan. Kun peli on käynnistetty, sitä ei voi käyttää seuraavaan 24 tuntiin muilla konsoleilla tai tunnuksilla.
 
Vastaus: Warhawk

Siis saan ton kultasen trophyn jos pidän 4 tuntia pystyssä ihan nomaalia ranked servua? Siis tarviiko tehä mitään muuta kun vaa laittaa pystyy? Ja pitääkö olla putkeen vai kui? Haittaako jos pelaan itekki välil? Paljo pitää olla porukkaa? Tietääköhä ees kukaa? :D

E: Mulla ei vielä yhtäkää lisäosaa niin ostan ainakin sen Booster combo packin.
 
Vastaus: Warhawk

Siis saan ton kultasen trophyn jos pidän 4 tuntia pystyssä ihan nomaalia ranked servua? Siis tarviiko tehä mitään muuta kun vaa laittaa pystyy? Ja pitääkö olla putkeen vai kui? Haittaako jos pelaan itekki välil? Paljo pitää olla porukkaa? Tietääköhä ees kukaa? :D

E: Mulla ei vielä yhtäkää lisäosaa niin ostan ainakin sen Booster combo packin.

Leaked Trophy listasta bongasin:
"Bandwidth Donor
Host a ranked dedicated server for four consecutive hours."

four consecutive hours= neljä peräkkäistä tuntia
Dedicated tarkoittaa ainakin tietokone puolella serveriä, jolla ei itse pysty pelaamaan.

Ihmisten määrällä serverillä ei taida trophyn saamisen kannalta olla väliä.
 
Vastaus: Warhawk

Leaked Trophy listasta bongasin:
"Bandwidth Donor
Host a ranked dedicated server for four consecutive hours."

four consecutive hours= neljä peräkkäistä tuntia
Dedicated tarkoittaa ainakin tietokone puolella serveriä, jolla ei itse pysty pelaamaan.

Ihmisten määrällä serverillä ei taida trophyn saamisen kannalta olla väliä.
Eli siis itse en voi pelata? Ja en älynny tota että ainakin tietokone puolella serveriä? :D
 
Vastaus: Warhawk

Mitenköhän Warhawkin oppimiskynnyksen kanssa? On jonkin verran tullut pelattua mutta nyt hiukan hyydyttää tuo COD, ajattelin että jos tovin yrittäisi tämän kanssa ennekuin syksyn pelirintama valuu päälle. Eli onko lahjattomalla mahdollisuuksia vielä oppia pelin salat? :)
 
Vastaus: Warhawk

Mitenköhän Warhawkin oppimiskynnyksen kanssa? On jonkin verran tullut pelattua mutta nyt hiukan hyydyttää tuo COD, ajattelin että jos tovin yrittäisi tämän kanssa ennekuin syksyn pelirintama valuu päälle. Eli onko lahjattomalla mahdollisuuksia vielä oppia pelin salat? :)
Huomenna ilmestyvän päivityksen myötä peliin tulee jopa jonkinlainen tutoriaali, eli aivan kylmiltään ei tarvi mennä syvään päähän. Sanoisin, että edelleenkin on mahdollisuuksia pitää hauskaa, vaikka aluksi takkiin tulisikin.
 
Ylös Bottom