Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Warhawk

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grudge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Warhawk

Huomenna ilmestyvän päivityksen myötä peliin tulee jopa jonkinlainen tutoriaali, eli aivan kylmiltään ei tarvi mennä syvään päähän. Sanoisin, että edelleenkin on mahdollisuuksia pitää hauskaa, vaikka aluksi takkiin tulisikin.

Joo onhan Warhawkia tovi tullut pelattua, mutta todella vähän....täytyypä katsoa jos sitä innostuisi pariksi kuukaudeksi tämän pariin.
 
Vastaus: Warhawk

Mä olen kyllä niin käsi Warhawkissa kuin vaan voi olla. Hyvä peli se on, mutta en ole missään muussa pelissä tuntenu itteäni yhtä avuttomaksi kuin siinä. :D Noh, pitää katsella, eiköhän noi Jetpackit ole aika hauskoja kikkailuun. Varmaan jonkun verran tulee pelailtua kunhan se nyt päivittyy.
 
Vastaus: Warhawk

Leaked Trophy listasta bongasin:
"Bandwidth Donor
Host a ranked dedicated server for four consecutive hours."

four consecutive hours= neljä peräkkäistä tuntia
Dedicated tarkoittaa ainakin tietokone puolella serveriä, jolla ei itse pysty pelaamaan.

Ihmisten määrällä serverillä ei taida trophyn saamisen kannalta olla väliä.
Mutta entä jos jossain vaiheessa sieltä omalta serveriltä lähtee kokonaan porukka eli siellä ei oo yhtäkään pelaajaa? Sulkeutuuko serveri automaattisesti vai onko se koko ajan pystyssä jos ite sitä pystyssä pitää? Meinaan voi olla aika vittumaista jos 3 tunnin ja 50 minuutin jälkeen porukka loppuu ja serveri automaattisesti kaatuu.
 
Vastaus: Warhawk

Mutta entä jos jossain vaiheessa sieltä omalta serveriltä lähtee kokonaan porukka eli siellä ei oo yhtäkään pelaajaa? Sulkeutuuko serveri automaattisesti vai onko se koko ajan pystyssä jos ite sitä pystyssä pitää? Meinaan voi olla aika vittumaista jos 3 tunnin ja 50 minuutin jälkeen porukka loppuu ja serveri automaattisesti kaatuu.

Eipä taida kaatua sillä onhan noita sonyn omia servuja pystyssä tyhjinäkin.
Jättää vaan servun yön ajaksi päälle ja homma on siinä.

Airminet joksus ärsyttää kun on tullut pari kertaa "ei se siinä äsken ollut"-tilanne mikä ottaa pattiin mielettömästi. Lasketaankos muuten flak ja missile turretit tappoineen yhteen sillä on melko ärsyttävää jos pitää vain toisella kerätä niitä tappoja.

BTW, tietääkös kukaan että miksi otettiin nuo machine gun air turretit pois pelistä, oliko liian hanuja?

Onkohan muuten kaikki noi trohyt retroaktivisia vai pitääköhän muutama hankkia uudelleen. Ei kiinnostaisi yrittää ampua Dropshippiä alas taas kiikareilla kun se on melko vaikeata koska semmoisia tilanteita ei satu kauhean usein.
 
Vastaus: Warhawk

Onkohan muuten kaikki noi trohyt retroaktivisia vai pitääköhän muutama hankkia uudelleen. Ei kiinnostaisi yrittää ampua Dropshippiä alas taas kiikareilla kun se on melko vaikeata koska semmoisia tilanteita ei satu kauhean usein.

Eipä taida mitkään muut trophyt olla retroaktivisia, paitsi kuin nuo rankit.
Mutta muuten kyllä aion taas innolla aloittaa tämän pelaamisen kyllä kunhan tuo uusi päivitys tulee,
sen verta kova se uus päivitys näyttäis olevan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Warhawk

Eli siis itse en voi pelata? Ja en älynny tota että ainakin tietokone puolella serveriä? :D

Tarkoitin sitä, että tietokone puolella Dedicated server tarkoittaa juuri serveriä, jolla ei voi itse pelata samalla kun pyörittää sitä. Et siis voi itse pelata paitsi jos sinulla sattuu olemaan kaksi peliä + kaksi konsolia. ;)
 
Vastaus: Warhawk

Onko tässä pelissä splitscreen mahdollisuutta verkossa pelailemiseen?

Kun noihin pelien takakansiin ei ole oikein luottamista;)
 
Vastaus: Warhawk

BTW, tietääkös kukaan että miksi otettiin nuo machine gun air turretit pois pelistä, oliko liian hanuja?

Ei kai ne mihinkään ole kadonneet? Melko hyödyttömiä ne olivat, mutta olin jo suunnitellut niille uutta uraa jetpack-vihulaisten kiusaajana.
 
Vastaus: Warhawk

Lykkäisivät jo sen 1.5:sen jakoon prkl. Haluaa Warhawk-trophyjä. :p
Toivottavasti tulisi tässä aamupäivällä jo ettei tarvitsisi kokopäivää päivystää foorumeita. :rolleyes:
 
Vastaus: Warhawk

Ei kai ne mihinkään ole kadonneet? Melko hyödyttömiä ne olivat, mutta olin jo suunnitellut niille uutta uraa jetpack-vihulaisten kiusaajana.

Siis ne anti-air tykit. Näkyy aikasemmissa online trailereissa. Äläkä sekoita niitä 4x4 ja tavalliseen mg tykkiin vaan puhun anti-air tykistä.
 
Vastaus: Warhawk

Onko tässä pelissä splitscreen mahdollisuutta verkossa pelailemiseen?

Kun noihin pelien takakansiin ei ole oikein luottamista;)

On tai no ainakin välillä.

Siis voit mennä pelaamaan verkossa neljän kaverisi kanssa un-ranked servereille jotka ovat yleisimmin pelaajan pitämiä servereitä. Tietysti on vaikeaa löytää peliä 32 pelaajan peliä johon mahtuisi sinä ja kolme kaveriasi ja jos hosti vielä pelaa ja ei pidä siitä että nelikko paahtaa repien pisteitä pisteiden perään vallaten neljä kärkisijaa voi yleensä tulla kenkää servereiltä.

Mutta siis kyllä, peli tukee 4 pelaajan splitscreen verkkopelaamista, mutta sitten tukeeko pelaajat on asia erikseen. Joskus kyllä joskus ei.

ne trophiit on iha turhii iha sama ku muut medal/badget warhawkkissa

Trophyt eroaa tässä pelissä medal/badget systeemistä, toisin kuin esim Unchartedissa oli. Eli noihin perustuvia trophyja on vissiin kuusi
- saavuta tietty arvo - bronssi - hopea - kulta (kom kers - ? - Kenraali)
- mitallit - bronssi -hopea -kulta (5kpl - 15kpl - kaikki)

Trophy lista löytyy vaikka täältä:
http://www.ps3trophies.co.uk/trophy.php?forumid=46&userid=0
 
Vastaus: Warhawk

Pääseekö ketään muu peliin? Itselle ainakin lykkää heti erroria, että yhteyttä palvelimeen ei saada. Ja nettiasetukset pitäisi kyllä olla ihan kunnossa.
 
Vastaus: Warhawk

Pääseekö ketään muu peliin? Itselle ainakin lykkää heti erroria, että yhteyttä palvelimeen ei saada. Ja nettiasetukset pitäisi kyllä olla ihan kunnossa.

Viimeksi juuri päivityshetkellä servut oli poissa kuvioista muutaman tunnin.
 
Ylös Bottom