Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Watch Dogs

Watch Dogs [Hype]

Mun mielestä grafiikka on avoimeen maailmaan todella hyvää. Toisaalta kaikki pelanneet sanoo et tekemistä on rutkasti. Kannattaa toi 18min video kattoo.

Edit: grafiikkaa kannattaa miettii GTA V:een. Ihan selkeä next gen peli.
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Hahah mitä hemmettiä, näyttääpä tosi viimeistellyltä kun kuulatkin voi lähteä piipusta 45 asteen kulmassa :D

http://hungryspoon.com/random/wd_test.gif

Pelissä on kuuleman mukaan melko paljon vikoja, esim. autoja ajaessa renkaat ei aina käänny :D En myöskään oikein nähnyt pelivideoissa autojen hajoamisia, yhdessä PS4 matskussa tila-auto ajoi pelaajan ohjastaman Fiat-kauppakassin kylkeen liikenne valoissa eikä tullut kumpaakaan lommon lommoa, meh.
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Mä en noiden videoiden perusteella huomaa grafiikan tasossa yhtikäs mitään eroa prev-geniin nähden, mutta eipä ole ensimmäinen kerta tässä konsolisukupolvisiirtymässä. Eipä siinä, voihan se olla hyvä peli silti, mutta jotenkin ironista, kun niistä taianomaisista tehoista jaksetaan vaahdota niin kamalasti...
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Mä en noiden videoiden perusteella huomaa grafiikan tasossa yhtikäs mitään eroa prev-geniin nähden, mutta eipä ole ensimmäinen kerta tässä konsolisukupolvisiirtymässä. Eipä siinä, voihan se olla hyvä peli silti, mutta jotenkin ironista, kun niistä taianomaisista tehoista jaksetaan vaahdota niin kamalasti...

Sulavampi ruudunpäivitys, paremmat sheiderit ja valaistus. Prev-genissä valaistus oli usein harmaata tai ruskean oranssia. Kyllähän tuossa on paljon luonnollisempi valaistus.
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]


Pitihän se arvata että näitä maksettuja 10/10 arvosteluja tippuu joka luukusta. ;)

Ei vaan en alunperin suunnitellut pelin ostoa koska oli niin paljon puhetta ja huhuja että peli on täysi susi ja ei lunasta odotuksia jne. mutta katsottuani muutamia pätkiä twitchistä niin peli on nyt tulossa tänneppäin :D
Näyttäähän peli ihan törkeen hyvältä ja toivottavasti tarina ei ole niin huono mitä ranskikset väittää, odotukset on aika korkealla joten toivottavasti WD lunastaa ne :)
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Pitihän se arvata että näitä maksettuja 10/10 arvosteluja tippuu joka luukusta. ;)

Ei vaan en alunperin suunnitellut pelin ostoa koska oli niin paljon puhetta ja huhuja että peli on täysi susi ja ei lunasta odotuksia jne. mutta katsottuani muutamia pätkiä twitchistä niin peli on nyt tulossa tänneppäin :D
Näyttäähän peli ihan törkeen hyvältä ja toivottavasti tarina ei ole niin huono mitä ranskikset väittää, odotukset on aika korkealla joten toivottavasti WD lunastaa ne :)

Varauksessa myös :) Tässähän on joku 8 pelaajan freeroam? Vois rymistellä porukassa :D Aion haxoroida sun maailman Ryu!
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Varauksessa myös :) Tässähän on joku 8 pelaajan freeroam? Vois rymistellä porukassa :D Aion haxoroida sun maailman Ryu!

Ei juuri mitään hajuu multiplayer puolesta, muuta kuin juuri tuo että voi hakkeroida toisen peliin ja tehtävänä tappaa? toinen pelaaja. Mut onnee yrityksille ;)
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Kulkuneuvojen vahinkomallinnusta tai sen puutetta ovat tosiaan pelaamaan päässeet tuntuneet haukkuvan. Old gen vs. current gen -vertailun osalta on puolestaan vastaan tullut juttua vähäisestä liikenteen määrästä vanhoilla laitteilla. Itse olen lyhyitä pätkiä PS4-pelikuvaa katsellut tässä parin viimepäivän aikana, eivätkä ne ole oikein tunteita herättäneet suuntaan tai toiseen.
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Katsellut pitkin iltaa näitä gameplay-videoita pelistä. Tässä yksi parhaimmista ja GameSpotin kavereilta. Käyvät läpi vain sivutehtäviä ja jätetään tarina pelaajan itsensä koettavaksi sitten aikanaan.

Kohdassa 3:50 näemme miten peliin tunkeutuu toinen pelaaja verkon yli ja pyrkii murtautumaan sivutehtävää työstävän pelaajan puhelimeen. Tästä seuraa pelityylin vaihtuminen takaa-ajoksi pelaaja vs. pelaaja.

Kohdassa 5:36 näemme taitopuun rakenteen.

Kohdassa 28:40 käydään vaihtamassa pelihahmolle uutta vaatetta. Ei tarvitse vetää koko peliä tylsän ruksealla nahkatakilla.

Kohdassa 48:30 mennään minipeliin, joka näyttää varsin hauskalta vaihtelulta.

Kohdassa 57:30 esitetään tämä viime vuoden Gamescomista tuttu mobiili- ja konsolipelaajan välinen yhteenotto. Tablettipelaaja yrittää ennakoida toisen liikkeet poliisihelikopteristä käsin ja heittää kapuloita rattaisiin häkkäämällä vastuksia polun varrelle.



[video=youtube_share;MoQsKHCOvUY]http://youtu.be/MoQsKHCOvUY[/video]

Hämmentävää on tuo sikailun mahdollisuus ilman mainittavia (?) seuraamuksia. Kuvittelin tilanteen olevan enemmän pahapaha Iso Veli Valvoo vs. puhtoinen anonyymi kansalainen.
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Kukin tavallaan, mutta kun peli julkastaan parin päivän päästä, nii etteks te haluu ihan itte tutkia ja ihmetellä mestoja ym. Eikä vaan katsoa niitä tunnin gameplay videoita? Eri asia jos kattoo trailerin tai pari, siinähä koko peli ei enää tunnu mitenkään uudelta kun on katsonut pitkin viikkoa kaikkea mahollista. Ei siinä, jokainen tekee niiku lystää, mut ite ainaki yritän välttää kaiken maailman gameplay videoita.

Vaikka niissä nyt ei kummosia spoilereita olekaan, on se silti hieno mennä kaupunkiin jossa olet ihan ensimmäistä kertaa eikä mikään paikka näytä tutulta.
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Kukin tavallaan, mutta kun peli julkastaan parin päivän päästä, nii etteks te haluu ihan itte tutkia ja ihmetellä mestoja ym. Eikä vaan katsoa niitä tunnin gameplay videoita? Eri asia jos kattoo trailerin tai pari, siinähä koko peli ei enää tunnu mitenkään uudelta kun on katsonut pitkin viikkoa kaikkea mahollista. Ei siinä, jokainen tekee niiku lystää, mut ite ainaki yritän välttää kaiken maailman gameplay videoita.

Vaikka niissä nyt ei kummosia spoilereita olekaan, on se silti hieno mennä kaupunkiin jossa olet ihan ensimmäistä kertaa eikä mikään paikka näytä tutulta.

Nimenomaan tätä itse haluan! Olen muutaman pikkupätkän gameplaytä katsellut ihan vain vakuuttaakseni itseni siitä, että peli on minua varten ja kiinnostava, mutta muuten en edes sivutehtävistä ole mitään katsellut. Maanantaina-tiistaina vielä muutaman arvostelun lukaisen ennen kauppaan menoa ja se on sitten siinä. Tarkoitus on lähteä Chicagon kaduille ihan ummikkona, en halua tuntea paikkoja etukäteen yhtään. Samalla tavalla toimin muuten myös viime syksynä GTA 5:n kanssa!
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Itse välttelin myös viime syksynä kaiken mahollisen GTA5 videomateriaalin, vasta ilta ennen julkasua vilkasin parit pätkät. Niille nämä videot onkin ehkä ihan hyviä jotka ovat vielä epävarmoja osto päätöksestä. Kuitenkin, mielestäni siinä katoaa se uuden pelin huuma jos on kattonut puhki gameplay videoita.
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

[video=youtube;V4EqrC-0nkc]https://www.youtube.com/watch?v=V4EqrC-0nkc[/video] Tuossa näkyy koko mappi :) Näyttää kyll hyvältä. Ja mitä joku sano ettei autoista lähe tavaraa irti/hajoa niin kyllä tuossa heti ekas kolaris lentää sälää ihan kivasti ja kun koukkas tuosta kivetyksenpuolelta niin silloinki lenti puskurista sälää. Vielä pitää jaksaa muutama päivä :)
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Eipä ole tullut katsottua kuin vähäisesti gameplay-pätkää lyhyen aikaa aikoja sitten. Näiden "korkean profiilin" peleissä tällä kohtaa ostan tarkoituksella "Sika säkissä." Ei se mikään täysi susi voi olla, vai voiko.;) GTA 5:sen kohdalla tein samoin PS3:lla, enkä kadu. Eipä silti, eipä tuleva kesä mikään julkaisujen aarreaitta ole luonnollisestikaan. Mitä tulee näihin multiplattareihin, ennen ensi syksyä kukaan ei juhli, siispä "Carpe diem!". Ja kukaan ei "tunkeudu" peliini, jos en niin päätä valita.
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Anteeksi valitukseni, mutta piirtoetäisyys on aika jäätävä. Grafiikka ei tee peliä ja nönnönnöö, mutta silti vähän ottaa päähän tämä touhu.

Mitä gaffia lueskellu, niin ei sillä pc-versiollakaan kuuhun mennä.
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Aika hirveetä popuppia!
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Mitä gaffia lueskellu, niin ei sillä pc-versiollakaan kuuhun mennä.

Höpö, höpö. Pari perjantai-kaljaa hetusen alle ja Saturn V matkalla kuuhun. Grafiikat on vain yksi osa peli, eikä todellakaan se oleellisin. Tai jos on niin tervetuloa PC-grafiikkahuoraus-maailmaan.:D
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Anteeksi valitukseni, mutta piirtoetäisyys on aika jäätävä. Grafiikka ei tee peliä ja nönnönnöö, mutta silti vähän ottaa päähän tämä touhu.

Mitä gaffia lueskellu, niin ei sillä pc-versiollakaan kuuhun mennä.

Tämä. Muutaman metrin päässä ilmestyy autot yhtäkkiä. Joo grafiikka ei tee peliä, mutta silti kaupunki näyttää oudon tyhjältä ja tylsältä - varsinkin kun vertaa gta5:een. Tosin itse arvostan sulavuutta enemmän kuin muita grafiikkakarkkeja...
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Tämä. Muutaman metrin päässä ilmestyy autot yhtäkkiä. Joo grafiikka ei tee peliä, mutta silti kaupunki näyttää oudon tyhjältä ja tylsältä - varsinkin kun vertaa gta5:een. Tosin itse arvostan sulavuutta enemmän kuin muita grafiikkakarkkeja...

No eipä kyllä ainakaan mun mielestä ole tyhjän ja tylsänolonen millään mittapuulla, jos katsoo esim tuon läpiajovideon. :) Eikä muutenkaan oikeen voi ymmärtää tätä hirveetä nillitystä peliä kohtaan. Popuppia näkyy autojen ja ihmisten osalta olevan, mutta "muutaman metrin päähän" on jo liioittelua. Välistä tätä ketjua lukiessa tulee mietittyä, että katsonko nyt samoja videoita kuin kaikki muut. :D

Ennakkotilauksessa on ja pysyy siellä. Enään jokunen päivä ja pääsee itse kokeilemaan. :)
 
Ylös Bottom