Vastaus: Watch Dogs [Hype]
Kannetaanpa oma korsi kekoon tämänkin ketjun keskusteluun.
En ole nähnyt kuin yhden noin kahden minuutin trailerin koko pelistä ja se riitti herättämään mielenkiinnon. Suurin syy lienee se, että olen aina ollut kaikenlaisen sci-fi-meiningin fani ja olen oikeassa elämässä lähes sairaalloisen utelias kaiken mahdollisen tiedon osalta. Mikäs sen parempaa kuin toteuttaa tiedonsaantia virtuaalisesti.
Muutama kysymys leijuu kuitenkin ilmassa...
Parilta kamulta olen kuullut pelin olevan hyvin samankaltainen kuin GTA-pelit. Kuulun niihin, jotka eivät vain osaa arvostaa sellaisia pelejä, jotka keskittyvät vain autolla (tai muulla moottoriajoneuvolla) ajamiseen tai ovat pääasiassa sitä. Jos pelissä on pakko ajaa, niin pelin muu tarjonta pitää olla niin vahvaa ja kiinnostavaa, että se peittää ajamisen alleen.
Olen lisäksi toiminnan ystävä, eli onko peli sittenkin vain enimmäkseen scouttaamista, mainittuja minipelejä, tiedon hankkimista ja vastaavaa, vai voisiko tätä verrata esim. Deus Ex -peleihin? Ykkösosa on edelleenkin kaikkien aikojen top3-peli juonen osalta omassa arvostusasteikossani.
Maailma tuntuu lisäksi vapaalta ja avoimelta, vaikka mielessä kävikin, että ohjaako peli tiettyä reittiä. Joku voinee vahvistaa tämän?
Peli on kuitenkin ollut varauksessa jo pitkään ja käyn joka tapauksessa ostamassa sen. Pieni uhkakuva on, että tälle käy kuten GTA neloselle, jonka myin pois viikon ahkeran pelaamisen jälkeen. Ei uskoisi, että sitäkin jonotin pari tuntia ulkona julkaisuyönä.
Edit:
1000